Mystiek en symboliek

China

China Singlereizen

9-daagse single groepsreis Klassiek Beijing vs Modern Shanghai

Vertrek: 06-09-2017

Jimmy Noordermeer
03-03-2017 - 15:34 uur
Hallo,

Mijn naam is Jimmy Noordermeer en ik heb zojuist deze singlereis geboekt naar China.
Het is de eerste keer dat ik zo'n reis ga maken en ben benieuwd wie dat er nog meer mee gaan op deze reis.

Groeten,
Jimmy Noordermeer
Er zijn 10 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 10
RE: Natasja
05-09-2017 - 14:19 uur
Hoi Famke,

Welkom bij de groep. Als je Johan een privéberichtje stuurt via het envelopje, dan kun je gezellig in de app-groep.

Groet, Natasja
RE: Famke
05-09-2017 - 13:49 uur
Hoi! Heel last minute maar ik heb deze reis ook geboekt en als het nog mogelijk is zou ik ook wel in appgroep willen, ik heb er on ieder geval al veel zin in en wat gezonde spanning.
RE: Theo
28-08-2017 - 18:35 uur
Dag Allemaal,
Ik heb net nog een last minute kunnen boeken en ga dus ook nog mee naar Beijing&Shanghai!
kijk er zo naar uit,
tot snel!
Theo
RE: Josje
20-08-2017 - 16:52 uur
Hoi allemaal,

Ik ga ook mee met de reis naar China, leuk dat we reisgenoten zijn! Het begint nu echt op te schieten! Ik doe graag mee met de groepsapp, dus ik zal ook even mijn telefoonnummer aan Johan doorgeven.
Tot snel!

Groetjes,
Josje
19-08-2017 - 13:36 uur
Hoi Jimmy,

Ik heb via het envelopje achter Johan z'n naam al mijn telefoonnummer doorgegeven. Johan heeft al een groepsapp gemaakt. Dus als jij jouw telefoonnummer ook aan Johan doorgeeft via het envelopje, dan kom je ook gezellig in de groepsapp.

Groet, Natasja
RE: Jimmy Noordermeer
19-08-2017 - 13:21 uur
Hallo allemaal,

Dat lijkt me een prima idee Johan.
Misschien dat ik dat zelf ook wel doe maar weet ik nog niet 100% zeker.
Wat is het handigst om de telefoonnummers te verzamelen voor degene die in de groepsapp willen komen, via e-mail sturen om ze privé te houden?

Groeten,
Jimmy
RE: johan
24-07-2017 - 20:01 uur
Natasja en Jimmy,

Natasja welkom bij de groep. Ik ga de avond voor vertrek al naar schiphol.
Tijdens mijn vorige reis hadden we een whatsapp groep. Op die manier vonden we elkaar snel op Schiphol. Misschien is het een goed idee om nu ook een op te richten.

Johan
21-07-2017 - 15:23 uur
Hallo Jimmy en Johan,

Ik ben Natasja en ik heb voor het eerst een single reis geboekt. Wel ben ik eerder met Fox reizen meegegaan naar Bali voor een privérondreis. Dat was zo'n mooie reis dat ik nu weer voor Fox gekozen heb. Ik kijk er enorm naar uit.

Groet, Natasja
RE: Jimmy Noordermeer
11-06-2017 - 19:49 uur
Hallo Johan,

Gezellig!
Dan heb je al heel wat van de wereld gezien. Ik ben benieuwd het wordt voor mij de eerste keer.

Groeten,
Jimmy
RE: Johan
07-05-2017 - 11:45 uur
Jimmy,

Heb van de week net bericht gekregen dat de boeking ronden is.
Dit wordt mijn 11 single reis met FOX en de eerste keer naar China.

Groetje Johan
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven