Mystiek en symboliek

China

China Singlereizen

9-daagse single groepsreis Beijing & Shanghai [17 October 2017]

Yorben
04-08-2017 - 09:30 uur
Hallo allemaal,

Ik zag dat een aantal mensen zich al hadden aangemeld maar nog niets op het forum gepost was.
Ik heb zojuist deze reis ook geboekt en vroeg mij af wie er allemaal nog meer gaan.

Groeten,
Yorben
Er zijn 7 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 7
RE: Desie
31-08-2017 - 14:43 uur
Beste allemaal,

Met behulp van Martijn heb ik een facebookgroep kunnen oprichten voor onze reis naar China.

De groep heet "Fox China singlereis okt. 2017" en is te vinden met de volgende link: https://www.facebook.com/groups/1393214420785492/

Ik beheer deze groep, dus wanneer je jezelf aanmeldt en ik de aanvraag goedgekeurd heb, ben je lid!

Op de facebookgroep kunnen we gemakkelijker berichten uitwisselen, en eventueel ook nummers uitwisselen voor bv een appgroep.

Martijn en ik zijn nog maar met z'n 2e, dus het zou leuk zijn als er meer lid worden :)

Groetjes,

Desie

RE: Bas
30-08-2017 - 18:07 uur
Hoi,

Ook ik heb deze reis (alweer een tijdje geleden) geboekt!
Heb er erg veel zin in!

Groeten, Bas
RE: Carola
29-08-2017 - 20:09 uur
Hoi allemaal,

Ik heb deze reis al enkele maanden geleden geboekt! Het is voor mij de eerste keer dat ik met fox mee ga.

Ik heb er erg veel zin in! :)

Groetjes Carola (24)

RE: Martijn
28-08-2017 - 07:20 uur
Hallo,

Volgens mij kan je ook een persoonlijk bericht hier sturen (las dit in één van de andere fora)
Dan moet je op de rode envelop naast mijn naam drukken.

Dat zou makkelijk zijn voor persoonlijke gegeven.

Hopelijk dat snel meerdere deze forum vinden :)

Grt Martijn
27-08-2017 - 14:58 uur
Hoi Martijn,

Contact van te voren is altijd leuk en handig. Dit is een openbaar forum dus hier je nummer delen is niet zo handig.

Ik kan wel een Facebook groep maken als ik 1 van jullie namen heb (is nodig om een groep aan te maken), alleen we zijn hier pas met 3 mensen 😉 Niet iedereen weet dit forum altijd goed te vinden...
RE: Martijn
26-08-2017 - 12:47 uur
Hallo,
Zojuist ook deze reis geboekt!
Eerste keer dat ik een groepsreis geboekt heb. Vind het best spannend maar heb er ook heel veel zin in :)

Is het misschien een leuk idee om al een groepsapp te beginnen met een aantal deelnemers? Beetje voorpret voor de vakantie :)

Grt Martijn
24-08-2017 - 15:10 uur
Hallo,

Ik heb deze reis gisteren geboekt en wacht nog op een definitieve bevestiging. We zijn tot nu toe met 11 pers.

Dit wordt voor mij de 6e keer op rij naar Azië, waarvan al verschillend keren met Fox. Ook heb ik een tijd in China gewoond (Shanghai), dus bijzonder om er straks weer terug te zijn.

Het is nog aardig rustig op het forum. Ik ben benieuwd wie deze reis nog meer op de planning hebben staan!

Groetjes Desie (30)
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven