Dé ultieme bestemming voor natuurliefhebbers

Costa Rica

Costa Rica Singlereizen

18-daagse singlereis Nicaragua & Costa Rica (vanaf januari 2018)

Vertrek: 13-03-2018

Kelly
03-10-2017 - 17:19 uur
Hallo allemaal, dan nu wel onder de juiste topic een berichtje sturen (blond!). Mijn naam is Kelly, ik ben 28 jaar en dit wordt mijn 2e singlereis met Fox. Na de ABC- eilanden in sept 2016 vond ik het tijd voor wat anders. Afgelopen mei heb ik een groepsreis Zuid Afrika van Fox gedaan en nu laat ik me verwonderen en verassen wat Nicaragua en Costa Rica te bieden hebben. Hopelijk druppelen er meer boekingen binnen en kunnen we zo al een eerste contact leggen met andere reizigers. Groetjes Kelly
Er zijn 20 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 20
RE: Maaike
24-02-2018 - 16:24 uur
Yes, de reis is definitief 😁! Groeten, Maaike
RE: Maaike
23-02-2018 - 10:28 uur
Hey! Ik heb vorige week deze vakantie ook geboekt op aanvraag. Vandaag telefonisch contact gehad met FOX en een kamer voor alleengebruik was nog mogelijk dus daar ben ik blij mee! Alleen in één hotel krijg ik een standaardkamer waar jullie een gratis upgrade krijgen. Dus hebben jullie geluk 😉. Nog even de definitieve boeking afwachten maar nu al super zin in! Dit wordt trouwens mijn 2e singlereis en ben 31 jaar. Hopelijk tot snel! Groeten, Maaike
RE: Sander
17-01-2018 - 13:51 uur
Jammer Arno. Maar begrijp je keuze. Dat zou ik hebben gedaan.
RE: Arno
15-01-2018 - 14:18 uur
Helaas, ik kon geen kamer voor alleengebruik meer krijgen en dat is wel een voorwaarde voor mij. Ik ga dus niet met jullie mee, ik wens jullie allemaal wel een hele leuke reis!
14-01-2018 - 10:57 uur
Gisteren geboekt op de vakantiebeurs, nog wel op aanvraag. Heb er zin in, nog 8 weekjes!
RE: Emma
13-01-2018 - 17:39 uur
Hallo!

Ik heb ook zojuist deze reis geboekt (wel op aanvraag) incl de 3 daagse verlenging! Ik ben een Nederlandse meid van 30 jaar. Dit wordt mijn 3e single reis, de eerste keer met Fox. Ik heb er super veel zin in!

Groetjes,
Emma
RE: katrien
08-01-2018 - 16:50 uur
hallo iedereen,

ik zie dat onze groep langzaam maar zeker groter wordt. dit is reeds m'n 5de reis met fox. ik ben in elk geval al de dagen aan het aftellen om het koude "belgische" weer achter me te laten.
RE: Annewyke
08-01-2018 - 11:15 uur
Hoi allemaal,
Ik ben Annewyke, 27 jaar. Dit is voor mij de eerste keer dat ik een groepsreis maak, ook de eerste keer dat ik echt buiten de westerse wereld op vakantie ga. Ik vind het dan ook heel spannend, maar heb er ook echt super veel zin in!!
06-01-2018 - 12:04 uur
Als je me een prive bericht stuurt zal ik er 1 maken.
RE: Inge
05-01-2018 - 22:30 uur
Goed plan Sander
04-01-2018 - 07:01 uur
Aangezien het nu echt aftellen wordt is het misschien een idee een app groep te maken. Lijkt jullie dat wat?
26-12-2017 - 14:33 uur
De reden dat ik de verlenging meestal neem, is omdat de rondreis best wel intensief is. Ik vind het fijn om nog drie dagen extra 'relax' tijd te hebben voordat de lange terugreis begint. Verder verwacht ik er niet zoveel van. Ik had wel mijn zinnen gezet op Cahuita, daar ik had gelezen dat daar een mooi park was wat zeer de moeite waard is. Dus ik hoop met extra tijd daar nog wat rond te lopen. Als de groep het wil, het kan ook vanuit puerto de Viela Limon, maar dan wat reistijd en dan ben je dus nog een dag iets aan het ondernemen in plaats van bijtanken. Dus om die reden de verlenging geboekt.
Ik zie inderdaad ook dat we al met een leuke groep zijn. Nog 2,5 maand.......
RE: Herman
18-12-2017 - 16:51 uur
Hoi jongelui,
ik ga ook met jullie mee. Ik ben 63 en kom uit Antwerpen.
Na 8 groepsreizen met Fox wordt dit mijn eerste single reis.
Ik hoop dat we er samen iets leuk kunnen van maken.
RE: Kelly
18-12-2017 - 12:15 uur
Hoi hoi,

Wat erg! Ik ben het forum gestart maar heb nooit meldingen gehad dat er iets geschreven was.
Ik heb geen verlenging geboekt. Bij andere reizen van Fox viel de verlening eigenlijk in het niets bij het bedrag dat je extra ervoor moest betalen.

Ik zie dat de groepssamenstelling al enorm veranderd is, leuk leuk!
Nu nog even de drukkende decembermaand doorkomen en dan ga ik ECHT aftellen :)

Groetjes Kelly
02-12-2017 - 13:48 uur
Yes, de reis is definitief, incl. de verlenging in Cahuita. Dit laatste had nog even wat voeten in aarde, maar gelukt. Het aftellen is dus begonnen. Ik zie dat het aantal deelnemers nu op 8 staat. ik heb er in ieder geval heel veel zin in.
RE: Ilona
13-11-2017 - 21:34 uur
Hoi!

Ik ben Ilona, 28, en heb ook deze reis geboekt :)
Hoewel eerst van plan zelf te gaan met m'n broer kwamen we tot de conclusie dat gezien de snelheid van beslissen en de discussie 1000 dingen op een dag te zien (ikke) of lekker ergens zitten relaxen (hij) -- het eigenlijk ook wel eens relax is gewoon met een groep te gaan :). Costa Rica stond al een tijd op het verlanglijstje... dus heb er enorm zin in! Hoop vooral dat we veel dieren zien (op muggen na...ahum) en veel gaan zien!
12-11-2017 - 17:52 uur
Hoi Sander, Ik heb ook nog even getwijfeld over januari, maar er stond toen al op aanvraag, dus ik ben voor het zekere gegaan. Leuk dat je mee gaat. Voor mij de 6e / 7e keer met FOX. Ik kreeg te horen dat dit een populaire bestemming is, maar heb nog geen ervaringen gehoord. Ik zag wel dat ze de reis dit jaar hebben aangepast, starten in Nicaraqua en eindigen in Costa Rica in plaats van een rondje. Dit lijkt mij gunstiger. Ik ben zeker benieuwd.
10-11-2017 - 07:47 uur
Hoi reizigers,

Het schrappen van de januari reis zat er al aan te komen, dus nu dat dit definitief is heb ik de datum laten overzetten naar deze.

Voor mij wordt dit met Fox de 5e reis na Italie, Canada, Zuid-Afrika en West-Amerika. Daarnaast ben ik ook nog met andere organisaties weg geweest.

Deze reis staat al een tijdje op de lijst omdat het me prachtig lijkt daar. Dit wordt ook bevestigd door degene die de Costa Rica reis al hebben gedaan.
Ik heb geen verlenging geboekt.
05-11-2017 - 18:08 uur
Beste Kelly, Ik heb net ook deze reis geboekt. Ik wacht nu op de bevestiging. Lang getwijfeld over de reis actief Costa Rica en/of een combinatie, maar ik werd toch enthousiaster van deze combi reis. PS. ik heb wel de verlenging aangevraagd. Mijn ervaring is na een indrukwekkende rondreis, dat twee dagen extra wel erg fijn zijn. Het enige nadeel van deze reis vond ik de lange overstop op Houston op de terugreis, maar goed als dat alles is. Nu dus hopen dat het lukt.
29-10-2017 - 16:47 uur
Hallo Kelly, het loopt nog niet echt storm :) Ik zit er ook over na te denken deze reis te boeken maar ik wacht waarschijnlijk tot de vakantiebeurs. Zou mijn 5de singlereis met Fox worden. Zit nog te twijfelen over de verlenging, heb jij die geboekt?
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven