Dé ultieme bestemming voor natuurliefhebbers

Costa Rica

Costa Rica Singlereizen

17-daagse single groepsreis Nicaragua & Costa Rica

Vertrek: 17-05-2016

17-Daagse Single groepsreis Nicaragua & Costa Rica
13-01-2016 - 14:09 uur
Hi all,

Ik ben aan het overwegen deze reis te boeken. Dit zou mijn tweede singlereis worden. Zijn er nog meer mensen aan het twijfelen?

Groet,
Philip (29)
Er zijn 24 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 24
RE: Armand
06-05-2016 - 20:37 uur
Hallo allemaal,

Ik was redelijk laat met boeken maar het is toch gelukt;
vandaag heb ik de reisbevestiging in mijn mailbox aangetroffen!

Als ik alle reacties op dit forum lees beloofd het een gezellige reis te worden.

Groeten,
Armand (39)
RE: Emmelie
04-05-2016 - 21:12 uur
Voor diegene die op FB actief zijn; als jullie mij een persoonlijk bericht sturen met daarin je email kan ik je toevoegen aan de FB groep die ik heb gecreëerd. Elise is al lid zie ik. En hoe fijn is het dat we inmiddels alle details hebben ontvangen!!
RE: Karin
04-05-2016 - 20:52 uur
Hee, het is al bijna zo ver, dit is de eerste keer dat ik met een groepsreis mee gaat. Vind het wel een beetje spannend, maar heb er heel veel zin in ben al aan het aftellen!

Groetjes Karin (23)
RE: Elise
04-05-2016 - 09:06 uur
Ik neem ook een koffer mee. Op Schiphol afspreken lijkt mij een goed plan!
03-05-2016 - 22:32 uur
Ik las dat veel groepen van te voren een Facebook groep aan maken. Ik heb dat ook gedaan, uiteraard geheel vrijblijvend, maar misschien leuk om alvast een gezicht bij een naam te plaatsen. Goed voor de herkenning op Schiphol. Naam vd groep: Costa Rica 17 Mei. Tot nu toe ben ik het enige lid 😉
03-05-2016 - 22:16 uur
Ik dacht lekker m'n koffer op vier wielen mee te nemen. Gezien we toch overal naar toe worden gereden... En heb vorig jaar zo lopen slepen met mijn backpack 😉 Elkaar ontmoeten op Schiphol lijkt me een prima plan. Afhankelijk van de vliegtijden verblijf ik de avond voor onze vlucht in Amsterdam of Schiphol. Dus eventueel kunnen we ook aftrappen met een borrel 😉
RE: Sandra
03-05-2016 - 21:21 uur
Haha ja gestaag steeds ietsje groter!
Schiet zeker op nu, kijk ernaar uit, Voor mij ook voor het eerst met Fox, vorig jaar wel wat langer australie nz geweest maar toen gewoon zelf.
Zou leuk zijn als we elkaar op schiphol ontmoeten.
Nemen jullie koffer of backpack mee?
02-05-2016 - 23:29 uur
Hai Sandra! Leuk om de groep steeds meer vorm te zien krijgen 😊 Ik denk dat we snel onze tijden en dergelijke ontvangen. Voor mij m'n eerste reis met Fox dus ik ben heel benieuwd of we elkaar voor we het vliegtuig instappen zullen ontmoeten. Spannend allemaal!
RE: Sandra
02-05-2016 - 22:42 uur
Hai allemaal,
Ik heb maand geleden ongeveer geboekt maar zie nu de berichten pas. Ik heb er ook enorm veel zin in.
De groep al ietsje groter zie ik ;)
Groetjes Sandra (29)
RE: elise
27-04-2016 - 13:53 uur
Leuk!
Komt nu echt dichterbij!
RE: Susan
22-04-2016 - 10:25 uur
Mijn reisbevestiging is binnen!!
Zin in!! 😃
21-04-2016 - 10:39 uur
Gezellig!! Kijken jullie er ook net zo naar uit 😃
21-04-2016 - 10:17 uur
Toen ik belde met Fox om te boeken hoorde ik dat er nog iemand aan het wachten was op goedkeuring, dus Emmelie en Elise de groep wordt al groter! :)
21-04-2016 - 10:14 uur
Moet je zeker doen Martijn! Bijkomen kan in het vliegtuig :)
Ik heb inmiddels geboekt! Het vliegticket is geregeld, nu alleen nog even de goedkeuring van de hotels afwachten..

Groetjes, Susan
RE: Martijn nefs
21-04-2016 - 09:51 uur
Hoi allemaal,

Ik ga waarschijnlijk ook boeken, het weekend ervoor fiets ik mee met roparun dus ik overweeg nog even of het wijs is;)

Gr. Martijn (32)
17-04-2016 - 22:34 uur
Hallo!

Ik overweeg deze reis ook te boeken, lijkt me erg mooi! Zijn er nog meer mensen die er nog over aan het denken zijn of die net geboekt hebben? Ben benieuwd of de groep nog wat groter wordt. Zou leuk zijn natuurlijk!

Groetjes, Susan (33)
17-04-2016 - 14:20 uur
Het ziet er naar uit dat we met een klein groepje blijven. Nog maar een maandje, aftellen is begonnen!! 😊
17-03-2016 - 18:09 uur
Ik regio randstad.
Weekjes aftellen! :)
17-03-2016 - 12:08 uur
Vreemd gisteren nog een reactie geplaatst maar deze is niet aangekomen op het forum... Maar leuk dat we ons zo alvast kunnen verheugen op de reis. Welk deel van NL komen jullie? Ik oorspronkelijk uit Brabant maar woon al bijna twee jaar, na diverse omzwervingen in Brussel. 😊
16-03-2016 - 21:27 uur
Gaat de goede kant op! :)
Ik ben ook een keer eerder in Midden-Amerika geweest, wel vaker in Azië.
16-03-2016 - 21:12 uur
Yeeh, ik zie net dat we 'al' met z'n drieën zijn 😉 Van twee personen naar drie, voor we het weten zijn we ook met 20!
16-03-2016 - 20:57 uur
Inderdaad, nog maar met z'n tweetjes. De groep van Juni is wat omvangrijker. Nou we gaan 't zien. Wie weet wat er nog in behandeling is. Al komt het wel aardig dichtbij.😊 Voor mij m'n tweede keer in Zuid/Midden Amerika, al was de eerste keer jaren terug en bestond m'n reis slechts uit een weekje 'bakken' in de zon. Ben heel benieuwd. Jij al vaker die kant op geweest? Groetjes!!
16-03-2016 - 08:01 uur
Ik ga ook! Ook geïnspireerd geraakt door de verhalen! We zijn nog met een bescheiden aantal.....
15-03-2016 - 22:06 uur
Zeker getwijfeld, ga al zo'n 4 jaar richting Azië maar op advies van mijn broer de wereld reiziger toch overstag. En na alle reviews zeker! 😃
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven