Dé ultieme bestemming voor natuurliefhebbers

Costa Rica

Costa Rica Singlereizen

17-daagse single groepsreis Nicaragua & Costa Rica (vanaf 2017)

Vertrek: 11-04-2017

Jeroen
13-11-2016 - 15:05 uur
Goedemiddag,

ik wil deze reis gaan boeken. Wie gaat er mee...???
Er zijn 26 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 26
RE: Peter
23-03-2017 - 14:20 uur
Dag allemaal,

Vandaag geboekt met verlenging. Heb er zin in. Leuk om te lezen dat meerdere hier actief zijn :).

Groeten!
RE: Bianca
03-03-2017 - 11:40 uur
Ik heb inmiddels ook zonder problemen kunnen boeken! Ik sta nog niet bij de groepsinformatie dus de groep bestaat nu uit minstens 6 man;) Zou zeker leuk zijn als er nog wat meer mensen boeken!
RE: Jade
02-03-2017 - 19:14 uur
Hi!
Ineens viel mijn oog hierop! Wat leuk om al wat te zien en lezen van medereizigers.
Ook ik heb me vorige week aangemeld! De reis was op aanvraag maar hij is bevestigd binnen een week.
Het wordt voor mij de eerste keer een reis bij fox. Maar ik heb er vertrouwen in dat het net als andere organisaties allemaal goed zal verlopen.

Dus voor de twijfelaars.. op aanvraag zegt niks, er is zeker nog kans en ruimte! Het zou uiteraard leuk zijn als de groep nog iets groter wordt!
RE: Willem
02-03-2017 - 12:47 uur
Hallo allemaal,
Zojuist het bericht gekregen dat ik deze vakantie niet kan boeken ivm aantal collega's die weggaan.
Maar jullie alvast heel veel plezier met deze reis.
Gr Willem
RE: Jeroen
02-03-2017 - 12:05 uur
Goedemorgen,

bij mijn vorige reizen werd er meestal een etentje geregeld vooraf aan de vakantie zodat de reizigers elkaar alvast een keer gezien hebben. Dit is mij altijd goed bevallen. Als jullie dit ook wel zien zitten, kunnen jullie mij je telefoonnummer mailen zodat ik een whatsappgroepje kan maken om eea af te stemmen.

Groetjes,

Jeroen
RE: Erik
24-02-2017 - 21:36 uur
Hallo

Ik heb deze reis onlangs ook geboekt met de verlenging. Goed om te zien dat er meer mensen gaan boeken.
24-02-2017 - 15:47 uur
Hoi Bianca, leuk dat je ook wilt boeken. Ik zeg....doen! ;-)

Ik heb geen verlenging geboekt.

Groetjes, Jeroen
RE: Bianca
24-02-2017 - 15:43 uur
Hoi!
Ik denk dat ik deze reis ook ga boeken. Zijn er al mensen die de verlenging erbij geboekt hebben?
Groetjes Bianca
RE: Angelique
22-02-2017 - 12:06 uur
Wat fijn dat je toch nog mee mag en kan Tim! Ik zelf ga toch voor een andere reis (die wel op Beschikbaar staat). Alvast veel plezier in Costa Rica en Nicaragua allemaal!
RE: Tim
15-02-2017 - 16:06 uur
Hoi Angelique (en andere natuurlijk),

Net met Fox gesproken en ikzelf heb de bevestiging gehad van mijn boeking. Ondanks dat de reis nu op aanvraag is, kan deze volgens Fox nog steeds geboekt worden. Dus als je mee wilt....

Groeten,
Tim
11-02-2017 - 15:38 uur
Hoi Angelique,

Vreemd dat het op aanvraag is. Er zijn pas 3 officiële boekingen zie ik. Ik ben benieuwd hoe dat zit...

Groet,

Jeroen
RE: Angelique
11-02-2017 - 15:28 uur
Hoi allemaal,

De status van de reis is niet meer beschikbaar, maar 'Op aanvraag'. Ik twijfel of ik deze reis ga boeken of dat ik beter even verder kan kijken.. Ik ga sowieso even afwachten of Tim nog mee kan/mag ;-) Als het hem niet lukt, dan is de kans ook klein dat ik nog mee kan denk ik.
RE: Tim
09-02-2017 - 14:40 uur
Hoi allemaal,

Gisteren heb ik deze reis ook geboekt, de reis staat op dit moment 'op aanvraag' en wacht nog op bevestiging. Het is in ieder geval een mooie reis!

Groeten,
Tim
RE: Nicole
07-02-2017 - 10:31 uur
Fijn dat de groep groter wordt! Voor mij is het de eerste reis met Fox.
Groetjes!
07-02-2017 - 08:29 uur
Hoi Willem, ik ben iig blij dat er meer mensen aan het boeken zijn. Voor mij wordt het de vijfde singlereis met Fox.

Groet,

Jeroen
06-02-2017 - 23:10 uur
Hallo Jeroen,
Zag, net als jij, dat er nog iemand bij geboekt heeft.
Helaas ben ik dat nog niet, mijn goedkeuring is nog niet er doorheen op het werk.
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
Is dit jullie 1ste x met Fox Singlereis?
Gr Willem
04-02-2017 - 18:21 uur
Hoi Willem, ik zie dat er nu 3 personen geboekt hebben. Ik neem aan dat jij de derde bent. Leuk dat je ook meegaat!

Groetjes,

Jeroen
31-01-2017 - 19:30 uur
Hallo allemaal,
Ben zelf aan het kijken naar deze reis. Nog nooit geweest & door de afwisseling van 2 landen trekt het me enorm.
Zal kijken of ik de periode vrij krijg op het werk. Dan ga ik deze reis ook boeken.
Groetjes,
Willem
21-01-2017 - 09:02 uur
Hoi Nicole, leuk dat je ook meegaat. Ik zie dat we nu ook bij de groepsinformatie staan.

Groetjes,

Jeroen
RE: Nicole
20-01-2017 - 17:09 uur
Hoi Allemaal,

Deze reis heb ik deze week geboekt zonder verlenging hoop dat er veel mensen mee gaan, Helaas was er nog geen groepsinformatie bekend.

Groetjes!
15-01-2017 - 18:02 uur
Vanmiddag deze reis geboekt zonder verlenging op de vakantiebeurs :-)
Ik ben benieuwd wie er meegaat.

Jeroen
RE: Eva
14-01-2017 - 20:59 uur
Ik twijfel nog voor de reis met vertrekdatum 11 april. Heb elders een reis in optie staan waarbij ook nog Panama wordt bezocht. Die heeft echter geen gegarandeerd vertrek en tot nu toe te weinig deelnemers.
RE: Moniek
08-01-2017 - 23:26 uur
Ik ga waarschijnlijk toch voor de combi bali/lombok/sulawesi en gili eilanden reis of voor avontuurlijk bali....
RE: annemiek
08-01-2017 - 18:29 uur
Meer mensen deze reis geboekt, 11/4? Ik zie niets bij groepsgrootte staan...
Groet
Annemiek
13-11-2016 - 20:47 uur
Hoi Moniek, ik heb ook lang getwijfeld, maar ik wil in het voorjaar en niet te vroeg. Verder wil ik ook een gegarandeerde reis en geen risico dat het niet doorgaat wegens te weinig deelnemers. Verder moeten wij ook binnenkort onze vakantie doorgeven voor volgend jaar. Dus ik hou me vast aan 11 april :-)

Groetjes,

Jeroen
RE: Moniek
13-11-2016 - 18:28 uur
Ik heb ook interesse in deze reis... maar twijfel nog over de datum..
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven