Dé ultieme bestemming voor natuurliefhebbers

Costa Rica

Costa Rica Singlereizen

18-daagse single groepsreis Actief Costa Rica

Vertrek: 15-07-2016

Costa Rica 15 juli
28-03-2016 - 16:07 uur
Beste reisgenoten,

Wij zijn Danielle (25) en Susanne (26). Wij hebben de reis van 15 juli naar Costa Rica geboekt. Wij hebben er ontzettend veel zin in om alle mooie plekjes van het land te bewonderen. Wij hebben ook de verlening geboekt!
Graag willen we weten wie er nog meer mee gaan met deze reis? Of wie interesse heeft!! Hoe meer zielen hoe meer vreugde 😉
Hopelijk tot snel!

Groetjesss
Er zijn 14 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 14
RE: Jacco
04-07-2016 - 19:58 uur
Welkom Ellen,

De facebook pagina kan je op 2 manieren bereiken:
Het adres in de regel hieronder knippen en plakken in je browser:
https://www.facebook.com/groups/1345525642142922

Een andere optie is binnen facebook te zoeken naar: Costa Rica 15-7-2016

We zien je daar wel verschijnen.

Gr, Jacco
RE: Anne
04-07-2016 - 11:36 uur
Dag Ellen,

Nee Ellen, je bent zeker niet de enige Belg, ik ben er ook bij
Later stuur ik je meer, nu heel druk, sorry, groetjes
Anne
RE: Ellen Verdoodt
04-07-2016 - 10:12 uur
Hey Reisgenootjes,

Mijn naam is Ellen Verdoodt en ik zeg ook graag even goeiedag. Ik ben wellicht de enige Belg van de groep maar wees gerust...Nederlanders liggen mij wel! :-) Ik vind het fijn al wat beter kennis te maken. Ik reis alleen en misschien is het leuk als we in Schiphol ergens samenkomen ? Ik hoop ook mee aan te sluiten op de app die er gemaakt werd...én de facebookpagina maar ik kon deze even niet vinden. Mijn gsmnummer: +32474963028

Laat gerust van jullie horen...

Ellen
RE: Pieter
25-06-2016 - 10:53 uur
Hallo mensen, op facebook had ik al een berichtje geplaatst, maar voor de mensen die geen facebook hebben: ik heb een groepsapp aangemaakt, als je me een berichte stuurt met je naam erin, zal ik je toevoegen.

Je kunt mij direct mailen.

Gr Pieter
RE: Harm
14-06-2016 - 20:05 uur
Hallo allemaal,

Duurde even, maar reis inmiddels ook geboekt en bevestiging binnen! Al veel zin in.
Op een mooie vakantie alvast.

Harm
RE: Ronald
02-06-2016 - 03:58 uur
Hi allemaal,
Zojuist de reis voor de 15e Juli geboekt (zonder verlenging).
Heb er veel zin in.
Wat leuk ook dat er al een FB pagina is.

voor mij is het de 1e keer met een groepsreis van Fox.

Tot volgende maand!
Groetjes
Ronald
RE: Susann
30-05-2016 - 20:49 uur
Hoi jacco,

Wij hebben met verlening. Zou leuk zijn als je ook mee kan!

Groetjes Susanne en Daniëlle
RE: Jacco
30-05-2016 - 19:40 uur
Hallo Costa Rica gangers!

Mijn oog is ook gevallen op deze vakantie.
Is wel wat kortdag, en moet nog op m'n werk afstemmen.
Hebben jullie met of zonder verlenging/stopover geboekt?
Voor mij zal het zonder verlenging worden i.v.m. de 18dg die de reguliere reis al is.

Gr, Jacco
16-05-2016 - 21:45 uur
Hoi meiden,

Mijn verlenging in Tortuego is na enkele omwegen nu toch ook in orde gekomen, ik ben superblij ! Dankzij de goede raad van Danielle en Suzanne, ik heb jullie advies opgevolgd mét resultaat.
Wat betreft de FB pagina, ik heb deze coördinaten gebruikt maar kom dan op een "rare" pagina uit, ik geloof nooit dat dit de juiste is ... het zijn vooral arabische tekens. Vandaar mijn bericht hier op het forum.
Ik heb deze week een Capitool reisgids gekocht en ga alvast lezen, de voorbereiding kan beginnen, keileuk !

Greetz, Anne :-)
08-05-2016 - 12:57 uur
Dag Suzanne,

Bedankt voor je reactie, en ik ga zeker nog informeren met FOX, want ik had graag Tortuego willen zien & beleven.
Misschien kan er nog een wijziging gebeuren, we zijn nu al met 9 dus dat is super hé. Ik moet nog een reisgids kopen en wil nu alvast gaan lezen over Costa Rica. Ik ga me ook toevoegen aan de FB-groep, fijn van Marieke !
Groetjes en tot binnenkort !

Anne
RE: Marieke
08-05-2016 - 12:13 uur
Hallo medereizigers,
Ik heb zojuist een besloten fb-groep, Costa Rica 15-7-2016, aangemaakt. Misschien leuk om elkaar al wat te leren kennen? Via deze link kun je het vinden: https://www.facebook.com/groups/1345525642142922/
Dus heb je fb, sluit gerust aan!

Groet Marieke
RE: Susanne
17-04-2016 - 19:32 uur
Hoi Anne,

Wij hebben de verlening gewoon geboekt zonder te vragen. We zijn daarna terug gebeld door Fox en we konden alleen verlening boeken door extra te betalen, want er waren alleen duurdere stoelen beschikbaar. Misschien kun je nog informeren of dat nog mogelijk is?

Groetjes Susanne
17-04-2016 - 19:27 uur
Hoi reisgenoten !

Volgens mij was ik de eerste om deze reis te boeken (in febr), ik heb er ook ongelooflijk zin in en heb al ontzettend veel geweldige reacties gehoord over dat prachtige land COSTA RICA.
Ik kom uit België en heb al vaak met FOX gereisd en vind het altijd heel erg leuk & gezellig om samen plezante avonturen te beleven !
Ik ben een beetje verwonderd dat er toch mensen zijn die de verlenging hebben, want ik heb telefonisch contact gehad met Fox en daar vertelde men dat het echter niet meer mogelijk was omdat de vlucht 4 dagen met United later helemaal vol zat. Ik was een beetje teleurgesteld dat ik nu Tortuego mis ... ;-( maar dat is wel een reden om nog eens terug te gaan :-).
Het aftellen kan beginnen en de voorbereiding ook, alvast veel plezier ermee en tot over enkele maanden, groetjes uit België
Anne

RE: Marieke
06-04-2016 - 17:01 uur
Vandaag de bevestiging binnen, dus ik ga ook mee! Heb er zin in!!

Groet,
Marieke
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven