Dé ultieme bestemming voor natuurliefhebbers

Costa Rica

Costa Rica Singlereizen

18-daagse single groepsreis Actief Costa Rica (vanaf 2017)

Vertrek: 13-01-2017

Diana
22-07-2016 - 20:50 uur
Goede avond,

Ik heb deze reis geboekt.... Word mijn 2de reis met fox (in 2014 naar Zuid Afrika geweest)

Hoop hier alvast kennis te maken met mijn reisgenoten.....

Groetjes Diana
Er zijn 41 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Vincent
29-03-2017 - 12:19 uur
Was een super reis en ik ga niks verklappen 😉
ik heb alle wandeltochten op nike airmax gelopen. Ging prima werd wel geadviseerd vanwegen slangen. Enigst slang die ik heb gezien was een tuinslang.
RE: Claudia
28-03-2017 - 18:47 uur
goedenavond.
Als het goed is hebben jullie een super gaaf tripje achter de rug. Ik ga deze reis in september maken. En dacht misschien hebben jullie nog wel tips.
Bijvoorbeeld, ik ga daar veel wandelen. Zijn wandelschoenen noodzakelijk of zijn goede sportschoenen ook prima. Ik weet niet of je ook door water, blubber of zo gaat lopen?
Hoor graag van jullie/iemand
gr Claudia
RE: Claudia
28-03-2017 - 18:47 uur
goedenavond.
Als het goed is hebben jullie een super gaaf tripje achter de rug. Ik ga deze reis in september maken. En dacht misschien hebben jullie nog wel tips.
Bijvoorbeeld, ik ga daar veel wandelen. Zijn wandelschoenen noodzakelijk of zijn goede sportschoenen ook prima. Ik weet niet of je ook door water, blubber of zo gaat lopen?
Hoor graag van jullie/iemand
gr Claudia
RE: Erwin
15-12-2016 - 00:53 uur
Hallo allemaal,

Ik heb ook de reis geboekt en kijk er naar uit om te vertrekken. Ik las dat er een Facebook groep was. Kan ik daar misschien aan worden toegevoegd zodat we al een beetje kennis kunnen maken.

Met vriendelijke groet,
Erwin
09-12-2016 - 19:41 uur
morgen een happie doen in Utrecht :)
had via datumprikker een bericht verzonden.
verdere info kan je mijn 06 opvragen
RE: Harry
02-12-2016 - 20:04 uur
Hoi Carin, de groep is inmiddels 19 reizigers sterk. Je kunt je ook aanmelden bij de FB groep
https://m.facebook.com/groups/587168064808885?ref=bookmarks

Volgende week zaterdag hebben we om 18:00 een etentje in Utrecht. Misschien heb je zin om ook te komen!?

Gr,
Harry
RE: Carin
02-12-2016 - 19:58 uur
Hoi Costa Rica reizigers.
Ik ben Carin en heb deze reis al een tijd geleden geboekt, inclusief verlenging. Zie nu pas dit forum, leuk.
Hoe groot is de groep ondertussen?
Groeten, Carin
19-11-2016 - 22:30 uur
datum geprikt.

10 december :)
17-11-2016 - 20:18 uur
Ik ben zaterdag weer thuis. Dan kijk ik hoe het ervoor staat en hak ik de knoop door.
RE: regina
16-11-2016 - 18:53 uur
Hoi, is de datum voor het etentje al definitief?En zo ja wanneer.
05-11-2016 - 07:20 uur
Hoi Lisanne,

Het lijkt erop dat het 10 december wordt. Je kan je eigen nog inschrijven hoor.
RE: Lisanne
04-11-2016 - 22:16 uur
Hey allemaal,

Ik heb net mijn bevestiging gehad en heb er veel zin in.
Het lijkt mij leuk om jullie van te voren te ontmoeten dus ik hoop dat ik nog niet te laat ben voor het etentje.

Groeten Lisanne
RE: Petra
30-10-2016 - 16:00 uur
Hallo allemaal,

Ik ben Petra en ga ook mee met de reis naar Costa Rica, ik heb me al maanden geleden aangemeld maar kom er nu pas achter dat er een forum is;)
Ik zag ook dat er een facebookpagina is, kan ik me daar op aanmelden, lijkt me erg leuk om te zien wie er allemaal mee gaat.
Groetjes Petra
28-10-2016 - 16:47 uur
Hoi, allemaal.
Ik heb de bevestiging binnen en ga dus ook mee. Heb er al veel zin in. Ik heb wel de verlenging Tortuguero erbij geboekt en 1 pers. kamer.
Zie jullie.
Groetjes Regina
RE: Diana
26-10-2016 - 22:33 uur
Hoi Harry,
Ik
Heb je per ongeluk verwijderd uit de groep Costa Rica op Facebook. 😊 Als je je opnieuw aanmeld zal ik je weer toevoegen. Groetjes Diana
RE: Kris
21-10-2016 - 10:48 uur
Hey iedereen,

Ben Kris uit België en heb de reis ook geboekt. Heb gekozen voor kamer alleengebruik, vond dit wel praktisch tijdens de vorige reizen.
Kijk er alvast naar uit!
Groeten,
Kris
20-10-2016 - 20:58 uur
Voor de niet Facebookers onderons,

Over een kleine drie maanden is het zover, tijd om een datum te prikken :) De tijd en restaurant is natuurlijk aan te passen.

https://datumprikker.nl/pix9ju9rmpc9p23v

meer vragen kan er rechtstreeks gemaild worden
13-10-2016 - 17:33 uur
link:
https://www.facebook.com/groups/587168064808885/

whatsapp groep vind ik ook goed

gr Vincent
RE: Harry
12-10-2016 - 22:41 uur
Hoi reisgenoten,

Ik heb net deze reis geboekt. Heb al veel goeds over Costa Rica gehoord, dus ik ben benieuwd. Ik heb een eenpersoonskamer geboekt (was enigszins verrast dat het niet meer standaard was), maar heb de verlenging niet geboekt. Ik heb alleen het landarrangement geboekt, dus zal jullie in San Jose ontmoeten. Ik heb er weer veel zin in, dus tot in Januari.

Groetjes,
Harry.

PS is het nog met de FB groep gelukt ... kun je de link even posten!?
RE: Karolien
12-10-2016 - 09:52 uur
Hoi,

Leuk idee om vantevoren uit eten te gaan!
Ik heb alleen geen Facebook.... Is het misschien een idee om een groepsapp aan te maken?

Groet Karolien
11-10-2016 - 21:22 uur
Ik kan wel een groep aanmaken op Facebook. Ik heb dan wel jullie Facebook naam / e-mailadres nodig om jullie toe te voegen.

Misschien is het handig als jullie mij deze mailen, dan zoek ik ze op.... mijn mailadres: diana.schetters@ziggo.nl

Groetjes Diana
11-10-2016 - 21:07 uur
Is een goed idee. Bij mijn vorige reis ook gedaan.

ik zeg doen
RE: tamara
11-10-2016 - 20:44 uur
Hoi allemaal,

Ook ik heb geen verlenging geboekt. Kamer heb ik op indeling gekozen.
Diana, ik vind het een goed idee, zowel de facebookpagina als een etentje om elkaar alvast te ontmoeten!

Tamara
11-10-2016 - 20:42 uur
Hoi allemaal,

Diana, ik vind het een goed idee, zowel de facebookpagina als een etentje om elkaar alvast te ontmoeten!

Tamara
11-10-2016 - 20:40 uur
Hoi allemaal,

Tamara
11-10-2016 - 20:39 uur
Hoi allemaal,

Tamara
11-10-2016 - 20:31 uur
Goede avond,

Leuk dat de groep groter word. Ik heb geen verlening en een kamer voor alleen gebruik geboekt....

Bij mijn fox singelreis naar Zuid-Afrika hebben we vooraf een Facebook pagina aangemaakt en hebben we elkaar 1 maal voor de reis ontmoet tijdens een etentje. Misschien een idee om dit met deze groep ook te doen? Ik hoor t wel.

Groetjes Diana
11-10-2016 - 20:22 uur
Wat leuk dat de groep groter wordt.
Ik heb geen verlenging geboekt.

groetjes Vincent
10-10-2016 - 16:01 uur
Goedemiddag.
Ik zit erover te denken ook te boeken. Nu heb ik een vraagje. Heeft er ook iemand verlenging geboekt?
Gr. Regina
RE: Karolien
02-10-2016 - 09:34 uur
Hoi iedereen,

Ook ik heb deze reis geboekt en heb er ontzettend veel zin in! Dit wordt mijn tweede singlereis, ongeveer 5 jaar geleden ben ik met een singlereis naar Cuba geweest.

Ik heb uiteindelijk een kamer voor alleengebruik gekozen. Toen ik naar Cuba ging had je standaard een eigen kamer en ik moet zeggen dat ik dat toen toch wel heel fijn vond.
Ik heb geen verlenging geboekt, vond de reis zoals deze standaard is al duur genoeg ;-)

Groet Karolien
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven