Dé ultieme bestemming voor natuurliefhebbers

Costa Rica

Costa Rica Singlereizen

18-daagse single groepsreis Actief Costa Rica (t/m 2016)

Vertrek: 18-11-2016

Lianne
15-08-2016 - 23:08 uur
Hoi!
Ik heb deze reis geboekt en wil graag al kennis maken met mijn reisgenoten. Laat je een berichtje achter als je deze reis ook geboekt hebt?
Groet, Lianne
Er zijn 14 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 14
RE: Lianne Laumen
15-11-2016 - 18:31 uur
Hallo allemaal,

Nog een paar dagen en dan is het zover, dan gaan we samen de mooie reis door Costa Rica maken.
Een aantal van ons heeft afgesproken om elkaar te treffen op Schiphol bij "Bread", een broodjeszaak in Lounge 3. Sluit je dus vooral aan als je daar zin in hebt!
Ik kijk er naar uit om jullie te ontmoeten vrijdag.

Groetjes,
Lianne
RE: Richard
13-11-2016 - 00:08 uur
Hoi Lianne,
Ik ben ook een van de groepsgenoten van deze reis. Ik ben dus Richard, net 40 en waarschijnlijk de jongste van de groep, en ik kom uit Leeuwarden.
Is er ook afgesproken om op Schiphol ergens af te spreken? Ik had je al een privé-bericht gestuurd, maar ik weet niet of je deze hebt ontvangen.
Ik ben benieuwd met wie ik deze reis mag ervaren en wat jullie er toe bracht om voor deze reis te kiezen.
Tot donderdag!
RE: JC (Jean-Claude)
02-11-2016 - 20:41 uur
Dag dames,
Ik ben één van de mannen van het gezelschap. Ik moet passen voor 5 november ... een beetje te ver voor mij en moet dringend nog wat shoppen voor de reis naar Costa Rica. Afkomstig uit Gent ... België en ondertussen al mijn derde reis met Fox.
Ik zie jullie in Schiphol.
Grtjs
Jc
RE: Lianne
31-10-2016 - 20:31 uur
Beste medereizigers,

Ik heb een WhatsApp groep aangemaakt voor deze reis. Wil je toegevoegd worden, stuur mij dan even een berichtje met je mobiele nummer.

Tot snel!

Groetjes, Lianne
24-10-2016 - 18:04 uur
Leuk dat je ook mee gaat Pia! Dan zien we jou en Christine op Schiphol.
Er is in ieder geval een eerste kennismaking gepland op zaterdag 5 november om 12u in Den Bosch. Verzamelen bij de fontein voor het station en dan lopen we dan de stad in om ergens te gaan lunchen. Voor diegenen die nog mee willen gaan, stuur mij even een berichtje.
RE: Pia
24-10-2016 - 12:59 uur
Hoi .

Ik ben Pia en heb deze reis enige tijd geleden geboekt. Door omstandigheden is deze chat mij volledig ontschoten. Voor 18 november nog iets afspreken gaat mij niet meer lukken dus op Schiphol in de herkansing. Ik heb wel de verlenging erbij geboekt vond het anders een beetje tekort.
Heb er erg veel zin en hoop dat wij met de groep een fijne vakantie tegemoet gaan.
Groetjes Pia
RE: Christine
21-10-2016 - 11:45 uur
Her lukt mij niet meer om voor de reis af te spreken... voor mij wordt het dus een meet and greet op Schiphol 😊
21-10-2016 - 10:55 uur
Hallo Allemaal,

Kunnen jullie mij z.s.m. jullie mailadressen sturen in een privé berichtje? Dan zet ik een datumprikker uit voor het kiezen van een datum (zaterdag- of zondagmiddag) om te gaan lunchen in Utrecht en alvast kennis te maken. Ik kijk er naar uit!

Groetjes,
Lianne
20-10-2016 - 09:30 uur
Hallo Lilian en Christine,

Leuk dat jullie ook meegaan! Heerlijk hè, dat we nu kunnen gaan aftellen? Mocht het nog lukken om van te voren iets af te spreken, heel graag. Ik woon zelf ook in het Zuiden, dus Den Bosch of Utrecht heeft ook mijn voorkeur. Wat is de handigste manier om mailadressen uit te wisselen?

groetjes,
Lianne
RE: Lilian
19-10-2016 - 21:58 uur
Hoi allemaal,

Ik heb ook geboekt (zal wel nr 11 zijn ha ha) en kijk er enorm naar uit om op vakantie te gaan en bovenal naar Costa Rica waar ik veel moois van verwacht. Heb helaas geen FB meer maar vind het wel leuk om nog af te spreken, als dat nog lukt voor we vertrekken. Wil één van jullie me dan een email sturen ? Ik kom uit het zuiden des lands. Den Bosch of Utrecht zou dan mijn voorkeur hebben. Grtjs
RE: Sylvia
19-10-2016 - 19:08 uur
Hoi Christine,

Welkom in de groep! We zijn nu met 11 personen, klein gezelschap tot nu toe
en het zou zeker leuk zijn als onze medereizigers ook een berichtje achter laten
op dit forum en te kennen geven of er interesse is om vooraf kennis met elkaar
te gaan maken. Het aftellen is begonnen en ik kijk uit naar deze geweldige reis.

Groet Sylvia
RE: Christine
19-10-2016 - 16:21 uur
Hallo dames,

Ik heb van de week ook geboekt!! Mijn 2e reis met FOX - vorig jaar naar Sri Lanka geweest..

Wij hebben vorig jaar een besloten Facebook groep aangemaakt... Als er nog meer namen bekend zijn kunnen we dat wellicht ook doen..

Groeten,
Christine
10-10-2016 - 19:37 uur
Hoi Sylvia,

Leuk dat je ook meegaat! Voor mij is het de eerste reis met Fox, dus ben benieuwd. Ik kijk er in ieder geval enorm naar uit! Het zou inderdaad heel leuk zijn als we van te voren nog iets kunnen afspreken om elkaar al wat beter te leren kennen. Ik hoop dus dat onze mede-reizigers snel zullen reageren. :-)

Groetjes,
Lianne
RE: Sylvia
09-10-2016 - 12:02 uur
Hallo allemaal!

Al enige tijd geleden deze reis geboekt naar het mooie Costa Rica. Prachtig land waar ik op mijn 24e ben geweest (49 jaar nu) en altijd nog eens naar terug wilde vanwege de geweldige regenwouden en dieren daar. Ik heb deze reis geboekt zonder verlenging en wil graag met jullie allen, wij zijn nu met 9 personen, kennis maken. Het zou natuurlijk leuk zijn om elkaar vooraf al ergens te gaan ontmoeten of in ieder geval op schiphol af te gaan spreken. In 2014 met FOX naar Thailand en Cambodja geweest, geweldige reis met erg leuke reisgenoten. Hoop op vele reacties hier op het forum en wellicht kunnen wij elkaar binnenkort al gaan ontmoeten op een leuke plek ergens in het midden van het land.

Groetjes Sylvia
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven