Dé ultieme bestemming voor natuurliefhebbers

Costa Rica

Costa Rica Singlereizen

18-daagse single groepsreis Actief Costa Rica (vanaf 2017)

Vertrek: 09-06-2017

Roland
03-01-2017 - 16:05 uur
Hallo,

Ik overweeg om deze reis te boeken op 9 juni met verlenging op Tortuguero. Nog meer mensen die dit willen doen? Heb er veel goede dingen over gehoord.
Het wordt dan mijn 3e reis met fox en is tot nu toe altijd goed bevallen.

Grzz Roland
Er zijn 10 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 10
RE: Willem
02-05-2017 - 14:58 uur
Hallo allemaal,
Had laatst geprobeerd om via fb een pagina aan te maken, alleen hij kwam niet echt van de grond/online.
Voor diegene die interesse hebben hiervoor, heb ik een (privé) evenement aangemaakt. Stuur me effe een privé bericht, dan zorg ik er wel voor dat je der bij in staat.
Gr Willem
RE: Mathijs Toetenel
25-04-2017 - 21:38 uur
Hoi Willem,

ja ik heb facebook. Als je zoekt op me naam en kijkt naar Mathijs uit Gorinchem dan kan dat niet missen :) als je een evenement hebt en je wilt mij toevoegen, graag!

Cheers,
Mathijs
25-04-2017 - 12:03 uur
Hey Eric,
Zou helaas kunnen kloppen. Zit zelf er ook mee, maar ik maak wel via een andere weg een evenement aan.
Weet niet of iedereen Facebook heeft, maar zou wel gemakkelijk zijn om zo iedereen uit te nodigen.
Stuur maar effe een mailtje, dan voeg ik jullie meteen toe.
Gr Willem
RE: Eric
21-04-2017 - 16:09 uur
Hoi Willem ik kan de facebook pagina niet vinden. Wat is de titel van de pagina?

En Mathijs, wat de kennismaking betreft, op zich een leuk idee, maar ik heb helaas weinig tijd. Ik zou zo op voorhand niet aan kunnen geven wanneer ik zou kunnen. Dus wanneer er een datum geprikt wordt, dan weet ik pas kort van te voren of ik wel of niet kan.
RE: Mathijs Toetenel
18-04-2017 - 21:57 uur
Goedenavond mede-reizigers!

Zijn er mensen die het leuk zouden vinden om voor vertrek een keer af te spreken in bijvoorbeeld Utrecht voor een kennismaking?

Zo ja, tot hoors. zo nee, tot op schiphol :)

Cheers,
Mathijs
06-04-2017 - 21:27 uur
Hallo allemaal,
Deze week de bevestiging van Fox ontvangen dat ook ik mee kan naar Costa-Rica.
Heb der onwijs veel zin in!
Misschien voor diegene die het leuk lijkt, heb ik zojuist een (poging gedaan om een) gesloten pagina op Facebook te maken.
Mochten we daarom wat hebben, kunnen we het ook via FB doen.
Hieronder staat de link:
https://m.facebook.com/Costa-Rica-18-daagse-vakantie-220962391718628/
Groetjes,
Willem
30-03-2017 - 19:53 uur
Hallo allemaal,
Ik heb ook geboekt!
Nu afwachtende op bericht van Fox dat het definitief is. Heb er ook enorm zin in!
Tegen die tijd eens een borreltje plannen als kennismaking?
Groetjes,
Willem
RE: mathijs
30-03-2017 - 19:44 uur
Geboekt!

Zin in! tot dan!

Groeten,
Mathijs
17-03-2017 - 12:52 uur
Hallo,
Heb net als jullie ook interesse in de reis van Costa Rica van 09/06.
Zal kijken of het lukt met vrij vragen op het werk. Mocht dat lukken, dan zit er een grote kans in dat ik deze reis ga boeken.
Groetjes,
Willem
RE: Eric
08-03-2017 - 18:39 uur
Hoi Roland,

Ik heb ook interesse in deze reis en ga hem waarschijnlijk ook boeken. Echter zonder verlenging dan.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven