Dé ultieme bestemming voor natuurliefhebbers

Costa Rica

Costa Rica Singlereizen

17-daagse single groepsreis Nicaragua & Costa Rica

Vertrek: 07-11-2017

Thomas
05-03-2017 - 12:43 uur
Beste reisgenoten,
Ik heb onlangs de reis voor Costa Rica & Nicaragua geboekt, inclusief de verlenging voor Manuel Antonio. Wie gaan er nog meer mee gaan met deze reis? Hoe meer zielen hoe meer vreugde 😉
Hopelijk tot snel!
Er zijn 49 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Eline
25-10-2017 - 12:56 uur
Hoi Lenneke,

Als je Gonny een privé bericht stuurt met je 06 nummer dan voegt ze je toe!
RE: Lenneke
25-10-2017 - 11:30 uur
Hay Allen!

Ik kom er nu pas achter dat er een forum bestaat van ''onze'' reis. En las ik nou dat we een app groep hebben?
Ik zou graag in het contact komen met jullie!

Ik hoor het graag,

groetjes Lenneke
RE: Nicole
24-10-2017 - 13:10 uur
HI allemaal, ik heb dit forum nu pas gevonden haha. Maar ik ben ook van de partij! Tot over 2 weken :) !
RE: Ton
20-10-2017 - 16:28 uur
Dat klopt, zojuist gebeld... Helaas kan ik niet mee, op indeling mag alleen nog een vrouw mee en de kamers voor alleengebruik zijn allemaal al vol.

Allemaal veel plezier en mogelijk doe ik deze reis dan later nog!
RE: Robin
20-10-2017 - 15:29 uur
Kan enkel nog een vrouw mee. Misschien deze reis volgend jaar dan doen
RE: Gonny
19-10-2017 - 23:40 uur
Hoi Ton,
Zou leuk zijn..... en je maakt de stand mannen/vrouwen dan meteen 10/10.....
als je definitief meegaat mail mij dan je nr dan voeg ik je toe aan de groepsapp.
Groetjes Gonny
RE: Ton
19-10-2017 - 21:14 uur
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een aanvraag gedaan om de laatste plek op deze reis te krijgen! Het lijkt mij een fantastische reis en ik hoop dat de aanvraag gehonoreerd wordt.
Jullie horen van mij als Fox de aanvraag goedgekeurd heeft.

Mogelijk tot over 2,5 week!
Ton van Vliet (30 jaar)
11-10-2017 - 00:39 uur
Allen,

Ben sinds 7/10 terug van mijn 14-daagse reis naar canada, maar heb nog 3 weken verlof over.

Deze reis lijkt me wel de moeite waard om dit jaar nog te doen :) (eerst kijken als ik alles nog geregeld krijg tegen 7/11 natuurlijk).

groet,

Robin
11-10-2017 - 00:39 uur
Allen,

Ben sinds 7/10 terug van mijn 14-daagse reis naar canada, maar heb nog 3 weken verlof over.

Deze reis lijkt me wel de moeite waard om dit jaar nog te doen :) (eerst kijken als ik alles nog geregeld krijg tegen 7/11 natuurlijk).

groet,

Robin
10-08-2017 - 22:47 uur
Hoi Tjeerd,
Email mij even je nummer dan voeg ik je toe aan onze appgroep!!
RE: Tjeerd
10-08-2017 - 20:09 uur
Hoi Iedereen!

Een paar weken geleden heb ik ook deze reis geboekt, k kan niet wachten tot we weg gaan!! dit wordt al mn 4de reis met Fox en mn eerste naar midden Amerika.

Zie jullie in Costa Rica,

Tjeerd
RE: Joyce
10-08-2017 - 15:11 uur
Hoi Monique,

Leuk dat je ook mee gaat. We zien jou snel in de app-groep! Daar is het al erg gezellig :-).

Groetjes, Joyce.
RE: Moniek
10-08-2017 - 14:23 uur
Hoi allemaal!

Ik heb deze reis een tijdje terug geboekt en kijk er erg naar uit, al duurt het nog even;). Dit wordt mijn 2e groepsreis, maar de eerste keer met Fox.
Ik ben zeer benieuwd naar mijn reisgenoten en vind het dan ook leuk om te lezen dat jullie al een groepsapp hebben aangemaakt (Gonny: ik las dat ik naar jou mijn nummer mag sturen).
Leuk om jullie t.z.t. te ontmoeten :)

Groetjes Moniek
RE: Annette
22-07-2017 - 23:15 uur
Hi Carmen,

Leuk dat je mee gaat!!
Als je Gonny even een privé berichtje stuurt met je nummer, kan ze je toevoegen aan de groepsapp!

Liefs
Annette
RE: Carmen
22-07-2017 - 23:08 uur
Hallo luitjes!!!
Heb tijdje terug ook geboekt (1e x alleen voor mij) Zie alleen nu wel dat er maar weinig mannen meegaan... hmmm.. dat is jammer. Hopelijk hebben de mannen wel twee persoonskamers voor "alleen gebruik" ;) hihi
Heb er zin in!!!
Xxx Carmen
05-07-2017 - 22:30 uur
Gezellig Karen, welkom bij de club :-). We zien jou zo meteen dan wel op de app.
RE: Karen
05-07-2017 - 21:47 uur
Hallo allemaal,

Ik heb net een paar minuten geleden deze reis geboekt, incl verlenging.
Ik zal mijn telefoonnummer naar Gonny mailen voor de app-groep!
Heb er veel zin in!

Groepjes Karen
RE: Michel
03-07-2017 - 20:52 uur
Hoi Annette,

Leuk! Mocht je interesse hebben om in de appgroep te komen met in ieder geval 10 van je toekomstige reisgenoten dan kun je Gonny een mailtje met je telefoonnummer sturen.

Groeten,
Michel
RE: Annette
03-07-2017 - 20:49 uur
Hallo allemaal,

Ik heb echt 5 min geleden deze vakantie geboekt incl verlenging!
Kijk er nu al naar uit!

Groetjes,
Annette
RE: Thomas
30-06-2017 - 18:28 uur
Mathijs,

Ik heb ondertussen enige ervaring met fox reizen (dit wordt nr 12) en de groep is altijd gezellig. Zoals Eline ook al heeft geschreven, is zelfs de voorpret in de groepsapp al groot.

De optionele excursies kun je tijdens de reis boeken (m.u.v. een eventuele verlenging, die moet gelijk bij boeken van de reis) en kun je dus ook ter plekke beslissen of je daar op dat moment zin in hebt.

Vrije tijd heb je ook en gezien het programma lijkt dit een relatief rustige reis te zijn. Wel moet je er rekening mee houden (zeker op reisdagen) dat je op tijd op zal moeten staan, omdat er soms redelijke afstanden moeten worden afgelegd en de wegen niet altijd dezelfde kwaliteit hebben als in Nederland, dus je doet er langer over om de afstand af te leggen. Als je als uitgangspunt aan houdt dat je regelmatig om 06.00 uur op zal staan (soms ook eerder; maar er zijn ook dagen bij dat je kunt uitslapen) dan zal je niet snel voor verassingen komen te staan.

Wel bestaat het risico dat je (net zoals ik) verslaaft raakt aan dit soort reizen.

Hopelijk beslis je om ook met ons mee te gaan en zien we je binnenkort ook in de groepsapp verschijnen.

Groetjes,
Thomas

RE: Eline
30-06-2017 - 17:30 uur
Hoi Matthijs,
Leuk dat je geïnteresseerd bent! Het is voor mij de eerste keer dat ik mee ga, dus kan je nog niet zo veel zeggen over een strak tijdschema en dergelijke. Je excursies hoef je van tevoren nog niet te kiezen, maarik weet niet precies hoe de reis verder georganiseerd is. Al zitten er in de groep een aantal mensen die al vaker met fox zijn meegeweest en die daar vast meer over weten. Wat ik je wel kan vertellen is dat de groep tot nu toe erg leuk is! We zitten namelijk met zijn allen in een groepsapp om elkaar vast beter te leren kennen en er word veel gekletst en grappen gemaakt.
Dus dat zit in ieder geval goed.
Je hoort. Vast nog van de anderen.

Groetjes, Eline
RE: Michel
30-06-2017 - 17:25 uur
He Matthijs,

Als je je telefoonnummer met Gonny deelt dan kan zij je toevoegen in de appgroep die we hebben. We zitten al met 10 mensen die de reis geboekt hebben in die groep en een aantal hebben reiservaring met Fox.

Groeten,
Michel
RE: Matthijs (24)
30-06-2017 - 17:00 uur
Hallo allemaal,

Zoekende naar een vakantie kwam ik deze vakantie tegen, welke mij erg mooi lijkt om te maken.
Toch zijn er twijfels om te boeken.
Dit is de eerste keer dat ik een groepsreis/singlereis zal gaan maken, en weet niet precies wat te verwachten.
Hoe zit het bijvoorbeeld qua tijd schema enz, heb je wel vrije tijd of is het een strak schema?
Kan je ter plekke nog beslissen welke excursie je wilt doen, of moet je dat bij het boeken al direct doen?
Ben bijvoorbeeld ook bang dat de groep misschien niet leuk is ofzo..... Kortom twijfels!!
Kan iemand mij een beter beeld geven van een groepsreis en mij misschien daarmee wel overtuigen om te boeken!?

Alvast bedankt voor jullie reacties en misschien wel tot op het vliegveld!

27-06-2017 - 16:34 uur
Degene die nieuw deze reis hebben geboekt... we hebben al een app groep, bij interesse moet je mij even privé je telefoonnummer geven dan zal ik toevoegen ☺️
RE: Stefan
13-06-2017 - 20:06 uur
Hoi joyce .Heb gonny inmiddels een bericht gestuurd. Hoop deze week te horen of de boeking definitief is.neem aan van wel. Grt Stefan
13-06-2017 - 19:27 uur
Leuk Stefan, mijn boeking staat ook nog in aanvraag i.v.m. de verlenging. Als je wilt kun je een mail aan Gonny sturen, dan kan zij jou toevoegen aan de whatsapp-groep. We zijn inmiddels al met aardig wat mensen.
RE: Stefan
13-06-2017 - 18:06 uur
Heb inmiddels geboekt. Inclusief de verlenging. Wacht alleen nog op bevestiging
12-06-2017 - 02:56 uur
We zijn met z'n vieren alvast een appgroep gestart, wel zo makkelijk en gezellig ☺️
Mocht je willen, degene die al geboekt heeft of nog gaat boeken maar dit wél definitief gaat doen, kan zijn telefoonnummer naar me mailen dan voeg ik je toe als dit gewenst is.
Groetjes Gonny
RE: Thomas
11-06-2017 - 22:00 uur
Roland,

Ik heb de verlenging voor Manuel Antonio geboekt.

met vriendelijke groeten,
Thomas
11-06-2017 - 15:55 uur
@ Gonny: je hebt mail :-)
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven