Dé ultieme bestemming voor natuurliefhebbers

Costa Rica

Costa Rica Singlereizen

18-daagse single groepsreis Actief Costa Rica

Vertrek: 09-03-2018

Suzanne
11-08-2017 - 21:18 uur
Hoihoi reizigers!

Wie heeft er nog meer zin om deze prachtige reis te maken? Het lijkt mij een mooie ervaring om in Costa Rica rond te reizen.

Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Suzanne (27)
Er zijn 22 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 22
RE: Marcel
22-02-2018 - 20:12 uur
Hoi hoi allemaal!!

Ik ben Marcel en ook ik ga mee naar Costa Rica.
Vandaag alle reisbescheiden binnen gekregen.
Over deze rondreis heb ik al veel positiefs gehoord, zelf heb ik nog
geen ervaringen met Foxreizen, maar heb er echt super veel zin in!

oh ja, ik zal me ook even toevoegen op jullie Facebookpagina
RE: John T
21-02-2018 - 18:54 uur
Hallo allemaal,

Ik ga ook mee op reis naar Costa Rica. Het lijkt mij een fantastische plek om naartoe te gaan! Ik heb er zoveel zin in dat ik ook Tortuguero erbij heb geboekt. Dit is mijn 2e reis met Fox.
Er gaat al een John mee las ik hier op het forum, er gaat er nog een mee :)

Groetjes,

John (31)
RE: Ada
21-02-2018 - 16:52 uur
Hallo allemaal,

Heb ook vorig jaar geboekt. Dit is allemaal heel nieuw voor mij. Nog nooit een single reis geboekt.

groet, Ada
RE: Monique
17-01-2018 - 16:00 uur
Hoi allemaal,

Nog een paar weken en dan heerlijk naar Costa Rica! Heb de reis ook geboekt een paar weken geleden, inclusief de verlenging in Tortequero. Heb er zin in!
Zal de Facebook pagina zoeken, leuk om alvast een beetje kennis te maken van te voren, via fb of op Schiphol voor vertrek.

Groetjes Monique
RE: Rosita
13-01-2018 - 14:14 uur
Leuk dat je ook hebt geboekt John, gezellig!

13-01-2018 - 14:13 uur
Leuk dat je ook hebt geboekt John, gezellig!

RE: John
13-01-2018 - 11:39 uur
Hoi allemaal!
Ik ga ook mee op reis naar Costa Rica in maart! Heb er veel zin in!
Ik heb geen FB overigens, maar zal regelmatig dit forum checken.
Groeten, John (32)
RE: Cindy
03-01-2018 - 21:48 uur
Hallo allemaal,

Ik heb in november deze reis al geboekt, dus inmiddels ook aan het aftellen! Heb er super veel zin in. Ik heb de verlenging niet bijgeboekt. Zal zo eens kijken of ik de facebook groep kan vinden en me toe kan voegen. Tot snel :)

Groetjes,
Cindy (28)
02-01-2018 - 21:11 uur
Hoi Theo, gezellig als je met ons meegaat! Volgens mij is de reis nog net niet vol dus gewoon boeken zou ik zeggen ;-)
RE: Theo Rebergen
02-01-2018 - 15:31 uur
Hoi!

Het lijkt mij ook heel gaaf om deze reis te gaan maken. Ik weet alleen nog niet precies welke datum het wordt in 2018, zat eerst aan maart te denken maar zie dat die dan al zo goed als vol zit;)

Groeten,
Theo Rebergen (28)
30-12-2017 - 22:11 uur
Leuk om te zien dat de reis al bijna vol is, ik heb er superveel zin in! @Nigel ik heb geen verlenging, ik vond 18 dagen wel genoeg :-)
RE: Ine steensels
29-12-2017 - 23:27 uur
Hallo mede-reisgenoten!

Ook ik Ine (24 jaar) en een vriendin van mij Hilde (33 jaar) hebben vandaag definitief de bevestiging gekregen dat wij ook deel uit mogen maken van deze reis.

Wijzelf hebben geen verlenging geboekt maar hebben er onwijs veel zin om samen met jullie lekker 18 dagen te genieten in costa Rica!

Wat een leuke initiatief om een Facebook pagina aan te maken en elkaar wellicht al een keer te zien!

Ik ben zo vrij geweest om me al aan de Facebook groep toe te voegen. Hopelijk leren we elkaar dan al een beetje kennen!

Groetjes,
Ine.
RE: Inez
28-12-2017 - 16:29 uur
Beste Suzanne, ik was aan het zoeken op facebook maar ik kan de pagina niet vinden :(
Zou je me er misschien voor willen uitnodigen? (Inez Marell)

Groetjes Inez!
RE: Suzanne
28-12-2017 - 16:00 uur
Heey!
Leuk dat jullie ook allemaal mee gaan.
Voor degenen die Facebook hebben en het leuk vinden om elkaar daar alvast te leren kennen heb ik een besloten groep aangemaakt:
Fox Actief Costa Rica 09-03-2018

Het lijkt me ook gezellig om een etentje te organiseren voor we aan onze reis beginnen!
RE: Nigel
28-12-2017 - 15:08 uur
Hallo allemaal,

De reis is bijna vol, ik overweeg als een van de laatste ook deze prachtige reis te boeken. Nog even een vraag aan iedereen, wie heeft Tortuguero bijgeboekt?

Groetjes,
Nigel (27)
RE: Inez Marell
26-12-2017 - 12:26 uur
Heey!
Om te beginnen hele fijne feestdagen allemaal!
Mijn naam is Inez en ik ben 24 jaar oud. Ik heb deze reis een tijdje geleden geboekt en ben heel nieuwsgierig naar jullie allemaal!
Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn en net zo veel zin in deze reis hebben als ik!

Het leek me leuk om voor de reis een keer met z'n alle af te spreken om elkaar alvast een beetje te leren kennen.

Groetjes Inez!
RE: Suzanne
21-11-2017 - 20:27 uur
Hola!!

Mijn reis is vandaag definitief bevestigd, dus ik ga lekker mee op reis. Ook heb ik een verlenging naar Tortuguero geboekt. Ik heb er onwijs veel zin in!

RE: Erik
13-11-2017 - 21:21 uur
Vandaag de reis bevestigd gekregen. Inclusief verlenging in Tortuguero (als ik er toch al ben...).
Wordt mijn tweede (single) reis met Fox. Afgelopen mei met Fox naar Zuid Afrika geweest.
Nu dus Costa Rica. Ik heb er al zin in.
RE: Lenneke
04-11-2017 - 21:09 uur
Hola!! Ik ga ook mee:) heb er super veel zin in! Op de Facebook pagina van FOX lees je zoveel goede verhalen😁
01-11-2017 - 21:53 uur
Hoi,

ook ik heb deze reis gisteren geboekt. Erg veel zin in! Dit wordt mijn 4e reis met FOX.

gr,
Rosita (29 jaar)
RE: stephanie
22-10-2017 - 16:00 uur
Ik heb deze reis ook geboekt. Lijkt mij een zeer leuke en actieve reis. Eerste keer via fox
RE: Alex
22-09-2017 - 18:36 uur
Hoi!
Ik wil deze reis ook heel graag maken. Weet alleen nog niet precies wanneer.
iig pas in 2018

Alex (v) (32)
Terug naar boven