Cuba

Cuba Singlereizen

16-daagse single groepsreis Cuba Grande (vanaf april 2017)

Vertrek: 16-01-2018

Chantal
06-10-2017 - 11:13 uur
Hi,

Ik zit te denken om deze reis te boeken, maar ik zie dat er nog maar erg weinig mensen hebben geboekt.
Zitten er nog meer mensen aan te denken om deze te boeken? Ik ben zelf gewend om groepsreizen te maken met een groep van minimaal 20 mensen.
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: Chantal
10-01-2018 - 16:06 uur
Hi Pascale,

Ik twijfelde teveel over de groepssamenstelling dat ik niet geboekt heb. Ik vind eigenlijk de groep te klein. Ik ben gewend om met een groep van 30-40 op vakantie te gaan.

Jij veel plezier!
RE: Pascale
06-01-2018 - 13:40 uur
Hoi Chantal

Ik heb deze reis ook geboekt. Ik zag dat er nog niet echt op je reactie gereageerd is. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in. Moet nog wel het een en ander regelen.
Ik ben al eerder met Fox naar Jordanie geweest. Was echt een super leuke reis.
Ik ben 44 jaar en kom uit tilburg. Zullen we op schiphol afspreken als we ingecheckt hebben om ergens een bakje koffie te drinken. We kunnen elkaar op Facebook toevoegen als je wilt. Laat maar weten

groet Pascale
RE: Pascale
06-01-2018 - 13:39 uur
Hoi Chantal

Ik heb deze reis ook geboekt. Ik zag dat er nog niet echt op je reactie gereageerd is. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in. Moet nog wel het een en ander regelen.
Ik ben al eerder met Fox naar Jordanie geweest. Was echt een super leuke reis.
Ik ben 44 jaar en kom uit tilburg. Zullen we op schiphol afspreken als we ingecheckt hebben om ergens een bakje koffie te drinken. We kunnen elkaar op Facebook toevoegen als je wilt. Laat maar weten

groet Pascale
Terug naar boven