Cuba

Cuba Singlereizen

12-daagse single groepsreis Authentiek Cuba

Vertrek: 11-09-2016

Christel
16-01-2016 - 14:30 uur
Het is nog vroeg, maar ik heb deze reis inmiddels geboekt en ben benieuwd naar mijn reisgenoten! Ik zag dat we al met z'n 3-en zijn.
Het is mijn derde Fox reis.

Groetjes
Christel (nu 40, maar tijdens de reis inmiddels 41 ;-) )
Er zijn 63 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: sharon bel
18-08-2016 - 22:08 uur
Gezellig je kan je nummer even door sturen maar pearl dan kun je ook u de whatsapp groep
RE: Jolien
18-08-2016 - 09:20 uur
Hallo allemaal!

Beter laat dan nooit..
Ik ben Jolien, 29 jaar en ik ga ook gezellig met jullie mee naar Cuba!
Er is al een whatsapp groep begreep ik?

Ik heb er iniedergeval superveel zin in!

Groetjes Jolien
RE: Pearl
01-08-2016 - 13:15 uur
Hoi Marianne,

Je bent jouw nummer vergeten in jouw bericht haha. Dus ik kan je nog niet toevoegen
01-08-2016 - 12:58 uur
Hoi Marianne,

Wij hebben inderdaad al afgesproken, maar als je wilt kan je nog steeds bij de Whatsapp groep. Dan kan jij mij prive jouw nummer mailen

Groetjes,

01-08-2016 - 12:58 uur
Hoi Marianne,

Wij hebben inderdaad al afgesproken, maar als je wilt kan je nog steeds bij de Whatsapp groep. Dan kan jij mij prive jouw nummer mailen

Groetjes,

RE: Marianne
01-08-2016 - 12:41 uur
Hallo mede reizigers,

Ik zie dat er al een whatsapp groep is gemaakt voor de reis naar Cuba. Jammer dat ik dat niet eerder heb gezien anders was ik ook wel naar Utrecht gekomen.
RE: Arno
13-07-2016 - 19:48 uur
Voor wie (nog) niet in de WhatsApp-groep zit: We verzamelen aanstaande zondag 17 juli om 13.30 uur voor de Hema in de stationshal van Utrecht CS om daarna kennis te maken.

Het idee is ergens wat te drinken op het Domplein of De Winkel van Sinkel.
RE: Willemijn
30-06-2016 - 09:50 uur
Heb mijn nummer ook naar je gemaild, Pearl.
Goed idee trouwens een whatsapp groep.
RE: Hetty
27-06-2016 - 10:35 uur
Hoi Pearl, heb jou mijn nummer gestuurd. Groetjes Hetty
27-06-2016 - 08:21 uur
Oh haha,
Heb het nu aangevinkt!
27-06-2016 - 07:42 uur
Hoi Pearl je kunt jou geen bericht sturen zie ik je moet even aanvinken als je een reactie stuurt dat we je ook een email kunnen sturen dat staat erbij 😉zie dit stukje ( Sta bezoekers toe om mij rechtstreeks te mailen.)
27-06-2016 - 07:21 uur
Hoi,

Voor degenen die in de whatsapp groep willen stuur mij dan prive bericht. Ik maak dan deze week de groep aan.

RE: Christel
27-06-2016 - 00:27 uur
Hoi Pearl,

Goed idee! Ik ga je even een privé bericht sturen met mijn nummer, want het lijkt me niet handig om het op een openbaar forum te zetten hahaha..

Groetjes
Christel
26-06-2016 - 23:35 uur
Lijkt me een goed idee
26-06-2016 - 22:27 uur
Hoi iedereen,

Is het misschien handig als we voor 17 juli bijv een whatsapp groep ofzo opstarten? Kunnen we elkzar ook makkelijker vinden.
Laat maar weten of jullie zoiets een goed idee vinden 😃

Groetjes,

Pearl
26-06-2016 - 22:18 uur
Hoi Marco,
Prima plan en tijdstip.
Zie ik jou in Hengelo.
Groetjes Hetty
RE: Marco
26-06-2016 - 22:12 uur
Hoi Hetty,

Zullen we zondag 17 juli om 11:15 uur afspreken boven bij de koffiecorner station Hengelo?

Groetjes,

Marco
03-06-2016 - 19:00 uur
Gezellig 😉
03-06-2016 - 18:54 uur
Ik ben er de 17de bij! Ik heb vrij.

Groetjes
RE: Willemijn
13-05-2016 - 15:17 uur
Super leuk idee. Ik doe mijn best erbij te zijn.

Groetjes Willemijn
08-05-2016 - 15:26 uur
Hoi Marco,
Prima plan. Gezellig!
Groetjes Hetty
RE: Nikki
08-05-2016 - 13:07 uur
Ik kom met de trein uit Hoorn!
RE: Marco
08-05-2016 - 12:58 uur
Hoi Hetty,

Ik las dat je in Borne woont, ik kom uit Hengelo, misschien kunnen we gezamelijk met de trein?

Groetjes,

Marco
07-05-2016 - 23:52 uur
Ik kom met de trein uit Heemstede

Groetjes
07-05-2016 - 22:25 uur
Ik kom met trein vanuit Almere

Groetjes

Pearl
07-05-2016 - 22:21 uur
Gezellig plan. Ik ben erbij en kom met de trein uit Borne.
Groeten Hetty
06-05-2016 - 15:39 uur
Mischien kunnen we kijken of er meer mensen bij elkaar wonen en samen rijden of samen met de trein gaan ik zelf kom uit Veghel
06-05-2016 - 15:11 uur
17 juli ben ik er dan ook bij 😃
06-05-2016 - 15:03 uur
Voor mij maakt de datum in principe niet uit. Ik werk onregelmatig met een 4 weeks rooster dus zal elke datum vrij moeten proberen te regelen. Ik heb geen vaste vrije dagen.
Vanaf 25 juli wordt wel lastig voor mij trouwens, de 17de zou moeten lukken.
RE: Arno
06-05-2016 - 14:53 uur
Een andere datum zou ook kunnen (een week eerder of later bijvoorbeeld). Nu zijn we nog ruim op tijd en kan iedereen een datum vrijhouden.

Singlereis Cuba - Reis door het land van de sigaren

Ontdek met ons en een leuke groep singles het authentieke Cuba. Een singlereis in Cuba laat de veelzijdigheid van dit land zien. Cuba is niet alleen het land van de sigaren, maar ook het land van de prachtige tabaksplantages, het koloniale Trinidad en de prachtige stranden van Varadero. Tijdens onze alleenstaande reizen in Cuba zijn veel excursies al inbegrepen en wij bieden de keuze uit een aantal optionele excursies.  

Ontdek het authentieke Cuba

Een bezoek aan de bijzondere stad Havana staat onder andere op het programma tijdens onze single reizen. Deze stad is een groot openluchtmuseum met kleurrijke huizen, oldtimers en levendige pleintjes met muzikanten. En hoe leuk is het om een rondrit te maken in een van deze klassieke oldtimers? Een rondrit met de coco taxi ofwel fietstaxi staat ook op het programma!

Van stad naar strand

Een singlereis door Cuba bestaat niet alleen uit een bezoek aan de prachtige stad Havana, maar ook het uitrusten op de prachtige stranden van Cuba hoort erbij. Dit had u misschien niet zo snel van een singlereis in Cuba verwacht, maar dit land heeft ook hele mooie, verlaten stranden die wij u niet willen onthouden. Kom even helemaal tot rust en overnacht in een comfortabel strandhotel. Optimaal genieten!

De ideale reistijd 

In Cuba is het bijna altijd heerlijk warm, met temperaturen rond de 30 graden. In juli en augustus is het nog warmer dan 30 graden, maar aan de kust is het dan nog steeds heel aangenaam dankzij een lekker briesje. Van mei tot en met oktober kan iets meer regen vallen, maar dat zijn vaak korte en hevige buien aan het einde van de middag. Een singlereis in Cuba kan dus eigenlijk het hele jaar door. 

Alles is geregeld 

Als u als alleenstaande wilt reizen in Cuba, dan bieden wij al het comfort dat u nodig heeft. Onze single reizen in Cuba zijn volledig georganiseerd: van de vluchten tot de comfortabele hotels. En als u liever met een gewone groepsreis of een individuele rondreis Cuba wilt ontdekken, dan is dat ook mogelijk.

Ga met ons en een leuke groep singles mee en ontdek het authentieke én swingende Cuba. Een reis om nooit te vergeten! 

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven