Cuba

Cuba Singlereizen

Singel reis Cuba Grande 2 juni 2016

Leontine
23-01-2016 - 19:13 uur
Hallo allemaal,

Nog een paar maanden en dan schud ik de heupen los op Cuba....😊
Wie gaat nog meer met vertrek 2 juni?

Groetjes leontine
Er zijn 24 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 24
RE: Leontine
14-05-2016 - 10:47 uur
Superleuk Brenda en het aftellen naar Cuba is begonnen, zo leuk en zoveel zin in!!
Leuk om elkaar te ontmoeten op schiphol. ..hopelijk zitten we ook een beetje bijelkaar in t vliegtuig...😊

Tot gauw & apps

Grtjs leontine
RE: Brenda
13-05-2016 - 15:57 uur
Hoi!
We gaan al bijna naar Cuba! Heerlijk! We hebben een whatsapp groep aangemaakt. Wel leuk om op Schiphol af te spreken op 2 juni. Als je in deze groepsapp wilt, stuur mij dan een mail met je telefoonnummer. Dan voeg ik je toe!! Tot snel allemaal! Groetjes Brenda
RE: Martine
17-04-2016 - 14:17 uur
Hallo allemaal,

Al een aantal weken geleden heb ik ook de reis naar Cuba geboekt. Leuk om al die enthousiaste berichten te lezen.
Ik ben dus Martine, ben 37 jaar en kom uit Schipluiden (vlak bij Delft). Dit wordt de eerte keer dat ik mee ga met een groepsreis.
Volgend week zou ik ook naar Den bosch kunnen komen, leuk om al wat mensen te ontmoeten. Kim ik zal jou even een mailtje sturen.
Ik heb er zin in!

Groeten van Martine
RE: Kim
16-04-2016 - 15:14 uur
Hoi allemaal,

volgende week staat het etentje gepland om alvast kennis te maken. We zullen in Den Bosch afspreken, restaurant zal waarschijnlijk Roels worden, ook een goede plek voor een drankje zag ik :-) Tot nu toe zijn we met zijn 7en, gezellig! Mochten er nog anderen willen aansluiten, laat het mij even weten, dan voeg ik je toe aan de datumprikker en kan ik een reservering maken.

Fijn weekend allemaal en tot snel!!

Groetjes,

Kim
12-04-2016 - 22:32 uur
Hallo allemaal,

Het gaat nu echt opschieten Cuba!! leuk en wat leuk een grote en gevarieerde leeftijdsgroep!
We gaan er iets gezelligs van maken, toch?

Ik heb inmiddels de stoelen gereserveerd voor de heen & terugreis. Jullie ook?

Tot gauw!

Groetjes, Leontine
RE: Toon
07-04-2016 - 09:41 uur
Hi,
Ook naar de juiste groep verhuisd. Ik ben 67, maar naar ik begrepen heb niet de oudste.
Ik kom oorspronkelijk uit Suriname en woon in Maarssen.

Wordt vervolgt en grtz
Toon
RE: Marcel
06-04-2016 - 19:09 uur
Hallo allen!

Tijdje terug heb ik ook geboekt voor de Cuba reis van 2 Juni, bij deze stel ik me nog even voor.
Ik ben Marcel uit Heerenveen. Met 25 jaar waarschijnlijk jullie jongste reisgenoot!
Voor mij de eerste keer dat ik 'alleen' op vakantie ga, ik ben benieuwd!
Heb er in ieder geval zin in en laat me graag verrassen door alles wat Cuba te bieden heeft.
RE: Brenda
06-04-2016 - 18:49 uur
Hoi allemaal,

Vandaag heb ik gehoord dat ik ook met jullie naar Cuba ga! Heerlijk, we gaan al bijna :) Het is mijn tweede singlereis met fox. Twee jaar geleden ben ik naar Thailand geweest en dat was heel erg goed bevallen. Nu naar Cuba!! Ik heb er al zin in.

Groetjes, Brenda
02-04-2016 - 11:31 uur
Hi Kim,

Dank voor organisatie!
Heb ook veel zin in Cuba! !

Kan helaas niet mee eten, heb je ook gemaild ivm competitie. .maar ben wel in voor een drankje kan er zeker wel tegen uur of 21 zijn ...

Fijn weekend allemaal en hopelijk tot de 23e! Groeten leontine
02-04-2016 - 10:58 uur
Hoi allemaal,

nog precies 2 maanden en dan gaan we naar Cuba! Ik heb er ontzettend veel zin in!!
Mochten er nog mensen willen aansluiten voor een hapje eten en drankje vooraf aan de reis, het idee is om zaterdag 23 april ergens in Den Bosch af te spreken. Restaurant moeten we nog even bepalen. Hopelijk tot dan! Fijn weekend!

Groetjes,

Kim
RE: Marleen
21-03-2016 - 21:28 uur
Hoi Dames en Heren,
Ik ben ook verhuist naar de "juiste" discussiegroep :-)
Leuk om met jullie kennis te maken, heb er onwijs veel zin in .

Hoop jullie gauw eens te mogen ontmoeten.

gr Marleen
21-03-2016 - 20:09 uur
Hoi allemaal,

mochten jullie het leuk vinden voorafgaand aan de reis een hapje of drankje te doen, dan wil ik best wat organiseren. Het lijkt mij erg gezellig alvast kennis te maken. Ben je geinteresseerd, stuur me dan even je e-mail adres, dan maak ik een datumprikker aan. (mijn e-mail is kimmy_val@hotmail.com)

Tot binnenkort!

Groetjes,

Kim
RE: Annemiek
20-03-2016 - 20:22 uur
Hey,

Leuk zeg al die reacties
Ik ben Annemiek, ik word 30 jaar op 30 juni en kom uit Weert.
Ik heb er veel zin in om naar Cuba te gaan. Genieten van de zon, cultuur en gezelligheid.
Het lijkt mij ook gezellig om elkaar van te voren te ontmoeten ☺

Gr Annemiek
20-03-2016 - 17:35 uur
Hoi allemaal,

mijn naam is Kim, ik ben 30 jaar en woon in Rotterdam. En ook ik ga mee met de Cuba reis op 2 juni, erg veel zin in! Dit wordt mijn tweede single reis met Fox; vorig jaar naar Marokko geweest, was erg mooi en gezellig.

Het lijkt me trouwens leuk elkaar vooraf te ontmoeten, wie nog meer?

Tot snel!

groetjes,

Kim
20-03-2016 - 14:25 uur
Leuk Jaap!

Nog 2 maanden en dan gaan we super veel zin in!
Zag dat we al redelijk grote groep hebben ..Leuk! ! Wie weet kunnen we elkaar wel ffe ontmoeten voordat we met z'n allen weg gaan...😊
RE: Jaap
16-03-2016 - 10:35 uur
Heey, ik heb inmiddels ook geboekt voor juni. Heb er echt zin in😃. Groetjes jaap
13-03-2016 - 08:40 uur
Hoi!
Mexico is ook geweldig! Ben er zelf een aantal jaren geleden geweest....
Succes met het maken van je keuze, ik ben zelf 37

Groet leontine
RE: Agnes
12-03-2016 - 11:39 uur
Hoi,

Ik zit er ook over te denken de reis naar Cuba te boeken. Twijfel nog tussen deze reis en de reis naar Mexico. Had ook de cuba reis met vertrek in juli nog op het oog, maar die is wel een stukje duurder zag ik. Zelf ben ik 41. Ik ben wel benieuwd naar jullie leeftijden, de categorie 26- 40 is vrij ruim en ik zou het toch wel leuk vinden om ook qua leeftijd wat aansluiting te hebben...

Groetjes, Agnes
03-03-2016 - 18:09 uur
Hoi,
Ik heb ook geen verlenging geboekt 😊
02-03-2016 - 11:18 uur
Hoi Roland, leuk!!

Ik heb zelf geen verlening geboekt. ..

Ik zou zeggen doen...kijk er zo naar uit😃 groetjes leontine
RE: Roland
02-03-2016 - 10:53 uur
Ik zit al even te kijken naar Cuba, en deze reis lijkt mij ook mooi! Ga van het weekend even serieus kijken of ik dit wil boeken, had nl liever in mei gegaan, maar die zit helaas al vol...

Even een vraagje, hebben jullie verlenging geboekt?
24-01-2016 - 16:13 uur
Hoi Leontine

Wie weet reageren er wel meer mensen op je oproep en kunnen we van te voren misschien ergens afspreken om elkaar van te voren al een beetje leren kennen.
Ik heb er super veel zin in, kan eigenlijk niet wachten tot we in Cuba zijn.

Groetjes Annemiek
24-01-2016 - 10:28 uur
Leuk Annemiek! Voor mij ook 1e keer een groepsreis...en heb er veel zin in.
Ben ook heel benieuwd naar de groep. .
Wie weet kunnen we elkaar voor die tijd ontmoeten. Groet leontine
23-01-2016 - 22:42 uur
Hoi leontine

Ik ga ook 2 juni mee naar Cuba.
Het is voor mij de eerste keer dat ik met een singelreis mee ga en voor jou?
Ik heb er super veel in 😊

Groetjes Annemiek

Singlereis Cuba - Reis door het land van de sigaren

Ontdek met ons en een leuke groep singles het authentieke Cuba. Een singlereis in Cuba laat de veelzijdigheid van dit land zien. Cuba is niet alleen het land van de sigaren, maar ook het land van de prachtige tabaksplantages, het koloniale Trinidad en de prachtige stranden van Varadero. Tijdens onze alleenstaande reizen in Cuba zijn veel excursies al inbegrepen en wij bieden de keuze uit een aantal optionele excursies.  

Ontdek het authentieke Cuba

Een bezoek aan de bijzondere stad Havana staat onder andere op het programma tijdens onze single reizen. Deze stad is een groot openluchtmuseum met kleurrijke huizen, oldtimers en levendige pleintjes met muzikanten. En hoe leuk is het om een rondrit te maken in een van deze klassieke oldtimers? Een rondrit met de coco taxi ofwel fietstaxi staat ook op het programma!

Van stad naar strand

Een singlereis door Cuba bestaat niet alleen uit een bezoek aan de prachtige stad Havana, maar ook het uitrusten op de prachtige stranden van Cuba hoort erbij. Dit had u misschien niet zo snel van een singlereis in Cuba verwacht, maar dit land heeft ook hele mooie, verlaten stranden die wij u niet willen onthouden. Kom even helemaal tot rust en overnacht in een comfortabel strandhotel. Optimaal genieten!

De ideale reistijd 

In Cuba is het bijna altijd heerlijk warm, met temperaturen rond de 30 graden. In juli en augustus is het nog warmer dan 30 graden, maar aan de kust is het dan nog steeds heel aangenaam dankzij een lekker briesje. Van mei tot en met oktober kan iets meer regen vallen, maar dat zijn vaak korte en hevige buien aan het einde van de middag. Een singlereis in Cuba kan dus eigenlijk het hele jaar door. 

Alles is geregeld 

Als u als alleenstaande wilt reizen in Cuba, dan bieden wij al het comfort dat u nodig heeft. Onze single reizen in Cuba zijn volledig georganiseerd: van de vluchten tot de comfortabele hotels. En als u liever met een gewone groepsreis of een individuele rondreis Cuba wilt ontdekken, dan is dat ook mogelijk.

Ga met ons en een leuke groep singles mee en ontdek het authentieke én swingende Cuba. Een reis om nooit te vergeten! 

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven