Cuba

Cuba Singlereizen

16-daagse single groepsreis Cuba Grande (vanaf april 2017)

Vertrek: 27-07-2017

Els
27-11-2016 - 14:58 uur
Hoi allen,
Zijn er ook mensen die ook de reis op 27 juli willen maken.
Ik zit te denken om deze reis te maken.

Groetjes Els (33)
Uit Zwolle
Er zijn 31 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: els
24-07-2017 - 21:39 uur
Hoi allemaal,
Het is bijna zover en we gaan naar Cuba toe:-D
Voor de gene die het nog niet weet, we spreken met elkaar af om/rond 7.00uur bij de incheckbalie.
Tot donderdag!!
Groetjes Els
RE: Anita
05-07-2017 - 00:08 uur
Hoi allemaal, leuk dat er Zich al zo'n grote groep heeft gevormd.
Goed idee om een facebookgroep te maken, ik wil ook al graag eerder de Groep leren kennen
Ik heb 1x eerder met fox gereisd, was super.
RE: Anita
05-07-2017 - 00:07 uur
Hoi allemaal, leuk dat er Zich al zo'n grote groep heeft gevormd.
Goed idee om een facebookgroep te maken, ik wil ook al graag eerder de Groep leven kennen.
Ik heb 1x eerder met fox gereisd, was super.
RE: Els
11-05-2017 - 19:03 uur
Hoi Elke en Nathalie,

Leuk dat jullie ook mee gaan!!
We hebben een besloten Facebook groep. Als jullie mij zoeken op Facebook kan ik jullie er volgens mij ook in zetten. Ook spreken we als het goed is nog af in juni op een zaterdag of zondag.

Groetjes Els Velthuis uit Zwolle
RE: Nathalie
11-05-2017 - 18:48 uur
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag de bevestiging gekregen dat ik mee kan naar Cuba!
Ik heb al heel vaak verre reizen gemaakt met Fox. Bevalt altyd goed. Dit is wel pas mijn tweede singlereis.

Groet Nathalie
RE: Marcel
10-05-2017 - 07:55 uur
Hoi Elke,

Leuk dat je ook mee gaat. Jessica heeft een FB groep aangemaakt. Kijk even in eerdere berichten (18 april) dan komt het goed.
Groet,
Marcel
RE: Elke
09-05-2017 - 20:57 uur
Hallo,
Ik heb ook zopas geboekt en heb er al helemaal zin in! Eerste reis op mijn eentje ... !
Is er al een FB groep opgericht of komt dat er aan?
Daar wil ik heel graag meer over weten .. !! :-))
gr
Elke
02-05-2017 - 11:12 uur
Hoi Elke,

Al eerder heb ik singlereizen met Fox gemaakt. En bijna altijd was daar ook iemand uit Vlaanderen bij.

Groet,
Marcel
RE: Elke
01-05-2017 - 11:42 uur
hallo,

zijn er ook Belgen (Vlamingen) die deze reis maken?
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen, maar het spreekt me enorm aan...
gr
Elke
RE: Dennis
26-04-2017 - 18:24 uur
Hallo allemaal ,
Ik heb gisteren ook de reis geboekt. En heb er zin in.
Gr Dennis
RE: Marcel den Reijer
24-04-2017 - 07:35 uur
Hallo allemaal,

Mijn definitieve bevestiging is binnen, dus ik ben er ook bij.
Het aftellen kan beginnen!!! Heb er zin in.
Groeten uit Almere,
Marcel
RE: Jessica
18-04-2017 - 12:05 uur
Hoi allemaal!

Ik heb ook nog geen ervaring met single reizen. Deze reis leek mij superleuk! En ik vind het wel tof dat iedereen alleen reist, en de groep is redelijk jong. Dat zijn mijn overwegingen geweest :)

@Suzelle: ik ook! Slaap zelf ook altijd met oordoppen in.

Ik ga een Facebook groep aanmaken voor ons! Als jullie je e-mailadres naar mij willen sturen via het roze envelopje naast mijn naam dan stuur ik een uitnodiging :)

Jessica

RE: suzelle
18-04-2017 - 10:52 uur
Ik heb nog geen ervaring met Fox, ook niet met single reizen. Met Baobab ging ik altijd gemengd (stellen en alleengaanden) en dat is ook erg leuk. Ik zie dat ik tot nu toe de enige 40 up ben? Gelukkig ben ik jong van geest. Ik heb er zin in!

Ps alvast een (gekke) vraag; ik ben een muisstille slaper en een gezellige kamergenoot. Maar altijd snel wakker van een geluidje. Zelfs met oordoppen in ;-) Is er iemand die ook muisstil slaapt en die zich bij mij wil voegen? Een 1 persoonskamer was niet te betalen en is ook minder gezellig natuurlijk.

Groeten,
Suzelle uit Amsterdam, FB groep prima idee.
RE: Tom
17-04-2017 - 23:21 uur
Hey!

Kwam deze super leuke reis tegen. Twijfel nog omdat ik nog nooit eerder een single reis heb geboekt.

Wat zijn jullie ervaringen met singlereizen?

Groeten,

Tom (34)
17-04-2017 - 18:15 uur
Hai,
Lijkt mij ook het leukste om elkaar alvast te leren kennen. Met de vorige reis hebben we ook op Facebook een eigen chatpagina gehad en hebben we van te voren elkaar alvast gezien. Ik ben dus voor😀
Groetjes Els
17-04-2017 - 18:15 uur
Hai,
Lijkt mij ook het leukste om elkaar alvast te leren kennen. Met de vorige reis hebben we ook op Facebook een eigen chatpagina gehad en hebben we van te voren elkaar alvast gezien. Ik ben dus voor😀
Groetjes Els
RE: Jessica
17-04-2017 - 13:43 uur
Hoi allemaal!

Ik heb ook deze reis geboekt :)
Dit wordt mijn eerste reis met een groep en ik heb er heel veel zin in. De reis ziet er echt geweldig uit!
Het lijkt mij leuk om van te voren wat af te spreken om elkaar alvast een beetje te leren kennen.

Tot snel!
Jessica (27) uit Amsterdam
14-04-2017 - 16:23 uur
Hallo,
Deze reis stond al een tijdje op mijn lijstje. Heb zojuist geboekt en wacht nu op de definitieve bevestiging. Het aftellen is begonnen. Is er toevallig een facebook groep aangemaakt?
Hoor dat graag even.
Is het misschien leuk om voor vertrek een keer af te spreken om nader kennis met elkaar te maken?
Dit is inmiddels mijn 5e reis met Fox.
Groeten.
RE: Thijs
06-04-2017 - 12:54 uur
Hallo,

De reis naar Cuba ziet er geweldig uit. Denk er serieus over na om deze reis te gaan boeken.
Heb al enige ervaring met single reizen van Fox.
Valt me wel op dat er al veel dames hebben geboekt in tegenstelling tot de heren. Misschien komt hier nog wel verandering in.

Groetjes,
Thijs
RE: Jorien
05-04-2017 - 18:56 uur
Hi allemaal,

Zojuist de juli reis naar Cuba geboekt.
Was het al maar zover;)

Jorien (27, uit Wolvega)
19-03-2017 - 21:02 uur
Hoi Suzelle,

Leuk dat je ook mee gaat.
Wordt de groep steeds iets groter. 😀
Heb je ook al ervaring met Fox?

Groetjes Els
RE: Suzelle
13-03-2017 - 08:04 uur
Hallo allemaal,
Ik heb ook net geboekt en ben nummer 8. Leuk!
Groeten,
Suzelle uit Amsterdam
21-02-2017 - 19:25 uur
Hai,
Zie dat er inmiddels 7 mensen met deze reis gaan😀
Lijkt mij wel leuk om elkaar alvast te leren kennen.
Je kan mij op Facebook vinden, Els Velthuis uit Zwolle

Groetjes
RE: Linda Mandemakers
05-02-2017 - 10:38 uur
Hoi dames!

Spannend! Ik heb ook geboekt :) Ben al wel met andere singlereizen mee geweest, maar nog nooit met Fox...

groetjes Linda (34) Waalwijk, Noord Brabant
25-01-2017 - 17:15 uur
Hoi,
Heb de reis net geboekt. Zal een deze dagen de bevestiging krijgen.
Heb er erg veel zin in. Ben ook heel erg benieuwd naar de reis😃

Groetjes Els
22-01-2017 - 18:48 uur
Hoi Gertie,
Leuk dat jij ook mee gaat Gertie.
Ben zo benieuwd naar de reis😃

Groetjes
RE: Gertie
22-01-2017 - 17:32 uur
Hoi dames,

Ik heb inmiddels geboekt en de bevestiging is binnen. Wat leuk om te horen dat je toch in juli gaat Els.

Groetjes Gertie
22-01-2017 - 13:28 uur
Hoi,
Toch besloten om in juli naar Cuba te gaan.
Aankomende week ga ik boeken voor 27 juli😃

Marielle, jij maakt die reis ook he. Heb je Facebook?
Ik ben Els velthuis uit Zwolle
Groetjes
01-01-2017 - 21:17 uur
Hoi,
Leuk dat jullie ook de reis willen maken. Maar als ik het met het werk kan regelen ga ik toch eerder. Op 13 april al maar anders ga ik wel in juni.

Groetjes
RE: Mariëlle
27-12-2016 - 10:02 uur
Hoi,

Ik heb deze reis al geboekt voor juli 2017!
De afgelopen jaren heb ik veel enthousiaste verhalen over Cuba gehoord van reisgenoten.

Groetjes Mariëlle (28, Hellevoetsluis)

Singlereis Cuba - Reis door het land van de sigaren

Ontdek met ons en een leuke groep singles het authentieke Cuba. Een singlereis in Cuba laat de veelzijdigheid van dit land zien. Cuba is niet alleen het land van de sigaren, maar ook het land van de prachtige tabaksplantages, het koloniale Trinidad en de prachtige stranden van Varadero. Tijdens onze alleenstaande reizen in Cuba zijn veel excursies al inbegrepen en wij bieden de keuze uit een aantal optionele excursies.  

Ontdek het authentieke Cuba

Een bezoek aan de bijzondere stad Havana staat onder andere op het programma tijdens onze single reizen. Deze stad is een groot openluchtmuseum met kleurrijke huizen, oldtimers en levendige pleintjes met muzikanten. En hoe leuk is het om een rondrit te maken in een van deze klassieke oldtimers? Een rondrit met de coco taxi ofwel fietstaxi staat ook op het programma!

Van stad naar strand

Een singlereis door Cuba bestaat niet alleen uit een bezoek aan de prachtige stad Havana, maar ook het uitrusten op de prachtige stranden van Cuba hoort erbij. Dit had u misschien niet zo snel van een singlereis in Cuba verwacht, maar dit land heeft ook hele mooie, verlaten stranden die wij u niet willen onthouden. Kom even helemaal tot rust en overnacht in een comfortabel strandhotel. Optimaal genieten!

De ideale reistijd 

In Cuba is het bijna altijd heerlijk warm, met temperaturen rond de 30 graden. In juli en augustus is het nog warmer dan 30 graden, maar aan de kust is het dan nog steeds heel aangenaam dankzij een lekker briesje. Van mei tot en met oktober kan iets meer regen vallen, maar dat zijn vaak korte en hevige buien aan het einde van de middag. Een singlereis in Cuba kan dus eigenlijk het hele jaar door. 

Alles is geregeld 

Als u als alleenstaande wilt reizen in Cuba, dan bieden wij al het comfort dat u nodig heeft. Onze single reizen in Cuba zijn volledig georganiseerd: van de vluchten tot de comfortabele hotels. En als u liever met een gewone groepsreis of een individuele rondreis Cuba wilt ontdekken, dan is dat ook mogelijk.

Ga met ons en een leuke groep singles mee en ontdek het authentieke én swingende Cuba. Een reis om nooit te vergeten! 

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven