Cuba

Cuba Singlereizen

16-daagse groepsrondreis Cuba Grande

Vertrek: 10-11-2016

Karin Meeusen
09-04-2016 - 16:33 uur
Hallo allemaal,
Ik heb deze reis geboekt! Kijk er naar uit om plezier te maken, te dansen, en mooie
dingen te zien. Wie gaat er nog mee?
Groetjes uit Belgie
Karin
Er zijn 37 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Anja
08-11-2016 - 13:08 uur
Hoi,

Je mag je telefoonnummer ook naar mij toe mailen, dan staat het niet zo openbaar op het forum😉

Groetjes Anja
RE: Daniëlle
08-11-2016 - 07:46 uur
Goedemorgen,

Balie 12,13 in vertrekhal 2. Anja heeft op onze facebook groep aangegeven een WhatsApp groep aan te willen maken. Voor de mensen zonder Facebook kunnen hun nr hier op het forum zetten. Tot donderdag!
RE: Astrid
07-11-2016 - 16:50 uur
Hoi allemaal

Voor diegene die niet in de facebook groep zitten. We hebben met elkaar afgesproken rond 7.30 bij balie 12/13. Tot donderdag
Astrid
RE: Daniëlle van Zelst
04-11-2016 - 13:35 uur
Hallo Allemaal,

Ik ga ook mee met jullie naar Cuba. Heb r enorm veel zin! Helaas heb ik de kennismaking in Utrecht gemist en de gesprekjes op dit forum tot nu. Niet aan toe gekomen door plotselinge ziekte van mn vader. Dus extra genieten op Cuba met jullie. Zal de groep op Facebook zoeken. Tot woensdag allemaal! Groetjes DAAN
RE: Jozien
19-09-2016 - 22:29 uur
@Jolanda: ik kan jou geen bericht toesturen, maar ik kan je niet zonder meer toevoegen op Facebook dus ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Na accepteren kan ik je toevoegen.
De groep is overigens ook te vinden via deze link:
https://www.facebook.com/groups/116271398789519/?ref=bookmarks
31-08-2016 - 18:28 uur
Leuk dat je meegaat Dirk en dat je erbij bent de 24e. Ik denk dat er meer zijn die geen Facebook hebben of gebruiken hiervoor. Dus we houden het forum naar de Facebookgroep in ere hoor.

Groeten,
Jozien
RE: Dirk
30-08-2016 - 20:12 uur
Dag aanstaande mede-reizigers,

Leuk om alle positieve reacties hier op het forum te lezen. Ik heb er ook zin in.
Zojuist aangemeld voor de kennismaking op 24 september en stoeltje 24j in het vliegtuig gereserveerd.
Heb geen facebook account, dus zal me daar niet aanmelden. Maar hou me vooral op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Groeten,
Dirk
RE: Theo
28-08-2016 - 12:37 uur
Hoi Jozien, bedankt voor de informatie, ik heb voor beide vluchten stoel 27H gereserveerd.
Groetjes van Theo.
27-08-2016 - 21:17 uur
Hallo allen,

Ik zag vandaag dat we al stoelen kunnen reserveren bij KLM voor zowel de heen- als de terugreis.
In de Foxbox staat bij je deelnemersgegevens een KLM boekingscode.

Wellicht leuk om bij elkaar in de buurt te zitten?
Zelf heb ik 25h, zowel heen als terug. Twee andere Facebookgroepers stoel 25j en 26j/32j.

Vakantie komt zo steeds een beetje dichterbij 😀
Groeten,
Jozien
26-08-2016 - 13:00 uur
Hallo Cubagangers,

Ik wil hierbij de medereizigers nog een keer op attenderen dat ik op 24 september een kennismakingsbijeenkomst organiseer, zie een eerder bericht.
Als je hierbij wilt zijn meldt je dan aan op wijgaannaarcuba@gmail.com en vermeldt daarbij je telefoonnummer waarop je die dag bereikbaar bent.
Ik hoop zoveel mogelijk medereizigers op 24 september te ontmoeten.

Met vriendelijke groet van Theo.
RE: Edwin
02-08-2016 - 17:22 uur
Hi Theo,

Lijkt me een erg goed idee. Zoals het nu staat, kan ik de 24e september wel, maar aangezien we met ruim 20 mensen zijn, lijkt het me handig om wellicht een datumprikker aan te maken met wat data en kijken wat de meest geschikte datum is waarop iedereen kan?

Zoiets als http://doodle.com is wel handig lijkt me.

gr,
Edwin
02-08-2016 - 13:14 uur
Hallo toekomstig medereizigers,
Op dit forum heb ik eerder te kennen gegeven een kennismakingsbijeenkomst te willen organiseren.
Ik stel voor de bijeenkomst op zaterdag 24 september te houden in Utrecht.
We verzamelen dan op het Centraal Station om 16:00 uur, en gaan van daaruit naar een horecagelegenheid om wat te drinken. Voor 18:00 uur wil ik dan reserveren voor het eten.
Lijkt het je leuk om hierbij aanwezig te zijn, meldt je dan aan door een mailtje te sturen naar:
wijgaannaarcuba@gmail.com en vermeld hierbij je naam en het telefoonnummer waarop je 24 september bereikbaar bent.
Hopende tot 24 september en groetjes van Theo.
09-07-2016 - 09:34 uur
Hi Allemaal,

Heb vrij kunnen krijgen en meteen geboekt gistermiddag. Gaat ineens hard met nu 21 mensen op de teller.

@Jozien: bedankt! Nu al ontzettend veel zin in! Duurt alleen nog wel even voor we vertrekken. Las ook van een FB groep dus zal m'n gegevens doorgeven.

Tot spoedig!!!

Edwin
05-07-2016 - 17:04 uur
René, welkom, zag dat je de Facebook pagina ook al gevonden had!

Edwin, hopelijk kun je vrij krijgen en ook deze mooie reis maken, nu nog het 'authentieke' Cuba inderdaad!
05-07-2016 - 07:54 uur
Hi allemaal!

Ik denk er ook over na om deze reis te boeken. Cuba lijkt me echt super tof!

Lijkt me nu al een gezellige groep te worden, dus ik moet opschieten voor het vol is, denk ik :)

Nu hopen dat ik vrij kan krijgen voor deze data.

Gr,
Edwin (37)
RE: René
03-07-2016 - 14:44 uur
Hallo Allemaal,

Ik heb deze reis vandaag ook geboekt.
Kijk er enorm naar uit om het (nu nog) authentieke Cuba te zien.

Dit wordt mijn 6e reis met Fox .

Groeten,

René (29)
12-06-2016 - 14:04 uur
Leuk om te zien dat de groep steeds groter wordt. Intussen is Theo ook niet meer de man...
Ben benieuwd hoe Cuba zal zijn en of we nog het authentieke Cuba gaan zien.
RE: Marlies
11-06-2016 - 09:32 uur
Hoi!
Ik heb gister ook de reis geboekt! Heel veel zin in :D
Wordt mijn 2e fox reis, de eerste was me heel goed bevallen. Ben benieuwd naar deze.
Groetjes, Marlies
23-05-2016 - 21:40 uur
@Anja, ik weet niet of mijn bericht goed is aangekomen bij je, maar ik kan je geen vriendschapsverzoek doen op Facebook, ivm je privacy instellingen. Je mag mij wel uitnodigen als vriend, dan voeg ik je daarna aan de groep toe.

@iedereen: omdat de Facebook groep besloten is is ie niet goed te vinden hoorde ik van een aantal dames. Als je mij even mailt (op roze envelopje klikken) met je volledige Facebook naam en beschrijving profielfoto dan voeg ik je toe.

Groeten,
Jozien
RE: Anne
21-05-2016 - 16:54 uur
Wat jammer Sharon! Maar hopelijk kun je een andere wel mee? Succes!

Groetjes Anne
RE: Sharon
21-05-2016 - 15:54 uur
Beste mensen,

Slecht nieuws voor mij. Ik heb uiteindelijk toch geen vrij gekregen van mijn werk ! :( Dus mag/kan helaas toch niet mee.. Vind het super jammer want vond het zo fijn dat jullie mij beetje over de streep hebben geholpen! Maar wens jullie wel heel veel plezier! Geniet er van!

Groetjes Sharon
19-05-2016 - 20:00 uur
Hallo allen,

Ik heb de Facebook groep aangemaakt. Het is een besloten groep met de naam Fox Singlereis Cuba Grande 10-11-2016.
Mocht het niet lukken om je aan te melden, mail mij dan even dan worden we eerst even Facebookvrienden en voeg ik je toe.

Heb de gids vandaag overigens ook gehad, leuk om alvast even wat te lezen.

Groeten,
Jozien
19-05-2016 - 18:08 uur
Hallo allemaal
Ik kreeg vandaag mijn restaurant gidsje binnen. Het duurt nog even voor we gaan maar het brengt je toch al wat in de stemming.
Ik zit sinds september op Spaanse les wat nu opeens nog leuker wordt omdat je het straks mag gaan gebruiken.
Ik weet niet meer wie de fb groep had voorgesteld, maar ga je die nog maken? Ik kan het anders evt ook doen.
Groetjes
Astrid
RE: Anne
17-05-2016 - 08:41 uur
Hoi allen!

Dit gaat mijn 2e singlesreis met Fox worden. Is mij erg goed bevallen. Wij hebben toen ook een kennismakingsmiddagje georganiseerd. Was erg leuk om van tevoren iedereen al een keertje te spreken. Maakt het net ietsje minder spannend;-)!

Facebookpagina is ook een goed idee!

Groetjes Anne
RE: Karin
12-05-2016 - 11:32 uur
Goed zo Sharon! Je gaat er geen spijt van hebben.
Nu moeten er nog een paar mannen boeken want ocharme theo...met al die vrouwen.
RE: Sharon
11-05-2016 - 21:27 uur
Mensen,

super voor de reacties! IK GA HET GEWOON DOEN! I'M IN!
BOEKING BEVESTIGD

Groetjes Sharon
10-05-2016 - 15:48 uur
Hallo

Ook ik heb zojuist geboekt. Cuba stond al een tijdje op mijn verlanglijstje.
Als je twijfelt om mee te gaan kan ik alleen zeggen dat ik al meerdere reizen met Fox heb gemaakt en nog nooit meegemaakt dat er mensen buiten de groep vielen. Tenslotte willen we allemaal gewoon een leuke vakantie. Voor mij was de eerste keer ook een grote stap maar zo blij dat ik het gedaan heb.

Een ontmoeting van te voren lijkt me een leuk idee.
Ik heb trouwens zonder verlenging geboekt.

Gr
Astrid
RE: jozien
10-05-2016 - 15:41 uur
Hallo allemaal,

Ik ga met jullie mee naar Cuba! Vandaag geboekt en er al ontzettend veel zin in. Dit zal mijn 4e single-reis worden met Fox. Een reisgenote van mijn Zuid-Afrika reis heeft vandaag ook geboekt, gezellig Annette! En Sharon: de eerste keer dacht ik dus precies hetzelfde, maar er zijn altijd mensen waarmee je een klik hebt.
Theo: goed plan om een keer van tevoren met elkaar af te spreken.

Andere jaren was er ook een Facebook-pagina gemaakt om van tevoren wat op makkelijkere wijze contact te hebben met reisgenoten dan via dit forum. Als er behoefte aan is dan wil ik gerust de pagina in leven roepen.

Groeten,
Jozien
RE: jozien
10-05-2016 - 15:41 uur
Hallo allemaal,

Ik ga met jullie mee naar Cuba! Vandaag geboekt en er al ontzettend veel zin in. Dit zal mijn 4e single-reis worden met Fox. Een reisgenote van mijn Zuid-Afrika reis heeft vandaag ook geboekt, gezellig Annette! En Sharon: de eerste keer dacht ik dus precies hetzelfde, maar er zijn altijd mensen waarmee je een klik hebt.
Theo: goed plan om een keer van tevoren met elkaar af te spreken.

Andere jaren was er ook een Facebook-pagina gemaakt om van tevoren wat op makkelijkere wijze contact te hebben met reisgenoten dan via dit forum. Als er behoefte aan is dan wil ik gerust de pagina in leven roepen.

Groeten,
Jozien
10-05-2016 - 13:04 uur
Gewoon boeken Sharon als je naar Cuba wilt.
Als er vanuit toekomstige medereizigers behoefte aan is wil ik wel een kennismakingsbijeenkomst organiseren. Gaan we wat drinken en daarna uit eten. Ik denk hierbij aan 24 september of 1 oktober.
Ik kom hier in augustus dan nog op terug.
Ik wens een ieder veel voorpret.
Groetjes van Theo

Singlereis Cuba - Reis door het land van de sigaren

Ontdek met ons en een leuke groep singles het authentieke Cuba. Een singlereis in Cuba laat de veelzijdigheid van dit land zien. Cuba is niet alleen het land van de sigaren, maar ook het land van de prachtige tabaksplantages, het koloniale Trinidad en de prachtige stranden van Varadero. Tijdens onze alleenstaande reizen in Cuba zijn veel excursies al inbegrepen en wij bieden de keuze uit een aantal optionele excursies.  

Ontdek het authentieke Cuba

Een bezoek aan de bijzondere stad Havana staat onder andere op het programma tijdens onze single reizen. Deze stad is een groot openluchtmuseum met kleurrijke huizen, oldtimers en levendige pleintjes met muzikanten. En hoe leuk is het om een rondrit te maken in een van deze klassieke oldtimers? Een rondrit met de coco taxi ofwel fietstaxi staat ook op het programma!

Van stad naar strand

Een singlereis door Cuba bestaat niet alleen uit een bezoek aan de prachtige stad Havana, maar ook het uitrusten op de prachtige stranden van Cuba hoort erbij. Dit had u misschien niet zo snel van een singlereis in Cuba verwacht, maar dit land heeft ook hele mooie, verlaten stranden die wij u niet willen onthouden. Kom even helemaal tot rust en overnacht in een comfortabel strandhotel. Optimaal genieten!

De ideale reistijd 

In Cuba is het bijna altijd heerlijk warm, met temperaturen rond de 30 graden. In juli en augustus is het nog warmer dan 30 graden, maar aan de kust is het dan nog steeds heel aangenaam dankzij een lekker briesje. Van mei tot en met oktober kan iets meer regen vallen, maar dat zijn vaak korte en hevige buien aan het einde van de middag. Een singlereis in Cuba kan dus eigenlijk het hele jaar door. 

Alles is geregeld 

Als u als alleenstaande wilt reizen in Cuba, dan bieden wij al het comfort dat u nodig heeft. Onze single reizen in Cuba zijn volledig georganiseerd: van de vluchten tot de comfortabele hotels. En als u liever met een gewone groepsreis of een individuele rondreis Cuba wilt ontdekken, dan is dat ook mogelijk.

Ga met ons en een leuke groep singles mee en ontdek het authentieke én swingende Cuba. Een reis om nooit te vergeten! 

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven