Cuba

Cuba Singlereizen

16-daagse single groepsreis Cuba Grande

Vertrek: 06-10-2016

Marian
22-04-2016 - 21:00 uur
Hoi,

Ik ben geïnteresseerd in de rondreis Cuba grande met vertrek 6 oktober. Wie is er ook geïnteresseerd of heeft deze reis geboekt?

Groetjes, Marian
Er zijn 38 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Ton
23-09-2016 - 16:10 uur
Hallo Cuba-gangers,

Hier even een up-date over de meeting in Amsterdam CS morgenmiddag 14.30 uur.
De volgende 7 reisgenoten hebben zich opgegeven: Tessa, Agaath, Paul, Aria, Ilona, Elly en ik dus.
Denk dat we ook maar een Mojito gaan drinken om het echte Cuba alvast een beetje te proeven.
Mochten er nog mensen die zich willen aansluiten....meld je gerust nog even aan...hoe meer zielen; hoe meer vreugd ! Tot morgen.
Groet, Ton
RE: Paul
10-09-2016 - 14:17 uur
Ton, zit je al bij de groep op Facebook ? Daar ook even melden ? ik zal vast een linkje plaatsen :-)
10-09-2016 - 13:55 uur
hallo Cuba-gangers,

Even een tussenstand wat betreft de meeting op 24 september. De volgende reisgenoten hebben zich aangemeld: Tessa, Agaath, Aria en Paul.
Het zou uiteraard leuk als er wat meer reisgenoten zich aanmelden, dus mocht je nog twijfelen..... sluit gezellig aan ...!
Groet, Ton
07-09-2016 - 19:42 uur
Hallo reisgenoten,

Ik had beloofd dat ik in september weer een mailtje zou sturen over de meeting in Amsterdam op zaterdag 24 september. ( ....er kwamen verschillende andere steden-opties binnen op het forum....maar dat kan natuurlijk ook nog voor een eventuele reunie. mits we elkaar nog kunnen luchten of zien..... ;-) ).
Daarom voor de geïnteresseerden: Meld je even bij me aan via het envelopje naast mijn naam.
Je krijgt dan een mailtje van me, met een foto van mij / een foto van de plek in de grote hal van het centraal station waar we afspreken om 14.30 uur... en mijn 06 nummer . Leuker kan ik het niet maken..
Afhangend van het weer bekijken we wel of we een kroegie of een terrassie pakken en eventueel ook nog wat gaan eten.
Ben benieuwd of er genoeg interesse is... Ik zal over een paar weken een tussenstand op het forum zetten. Groeten, Ton
RE: Niels
30-08-2016 - 00:51 uur
Hoi, ik zie er erg uit naar deze vakantie. Nog iets meer dan een maand en dan gaan we!!!

Ps ik heb me net aangemeld op Facebook om lid te worden van het geheime vennootschap.
RE: Morraya
22-08-2016 - 09:19 uur
Hoi Iedereen,

het is al 10 jaar mijn droom om naar Cuba te gaan. Ik heb deze reis zelf ook geboekt en als het goed is moet er nu alleen een visum/reisdocument geregeld worden maar dat zal vanzelf wel goed komen. Ik heb de reacties al een beetje gelezen, het lijkt me leuk om deel te nemen aan het uitje voor de reis. Zo heb ik mij dus ook aangemeld voor de groep op FB.

Voor mij is het de eerste keer bij FOX en de eerste keer een single groepsreis. Als ik naar buiten kijk ben ik blij als ik in de zon lig.

Hasta pronto!
RE: Bert
19-08-2016 - 09:33 uur
Welkom Rianne.

Ook alvast een prettig weekend!
RE: Rianne
19-08-2016 - 09:22 uur
Hallo allemaal!

Ook ik ben van de partij voor de Cuba-reis met vertrek op 6 oktober.
Het gaat inmiddels al lekker opschieten en ik kan niet wachten om even twee weken niets te hoeven behalve genieten.

Leuk dat er voor die tijd al een borrel wordt georganiseerd in A'dam. Ik probeer er ook bij te zijn, maar weet nog niet zeker of dit gaat lukken. Dat laat ik tegen die tijd nog wel even weten.

Fijn weekend alvast voor iedereen!

Groetjesssssssssssss
RE: Martin
09-08-2016 - 16:01 uur
Aria, mocht het jou niet uitkomen om te vinden van onze FB groep geef me maar een seintje (mailtje). Je kan via de search op FB de onze FB groep vinden, kopieer en plak deze (of typ nauwkeurig mogelijk): Singlereis Cuba Grande 06-10-2016
09-08-2016 - 14:51 uur
Aria, hier de link https://www.facebook.com/groups/1706059132991458/?fref=ts
RE: Agaath
09-08-2016 - 10:31 uur
Hallo medereizigers,
Ook ik ga mee met de Cuba reis en heb er erg veel zin in. Dit wordt mijn derde fox reis en ik ben er altijd zeer tevreden over geweest. Heb er dus alle vertrouwen in dat het dit keer ook wel weer zal lukken ondanks de waarschuwingen dat we wel een wat geduld moeten hebben.
Om elkaar wat eerder te ontmoeten vind ik en leuk idee en ik zal dan ook aanwezig zijn, altijd leuk om al wat "bekende gezichten" te zien.
Ander s tot op Cuba en dat we er met zijn allen maar een superreis van mogen maken.
Groet Agaath
RE: Aria
07-08-2016 - 19:58 uur
Dag Allemaal,

Zojuist even het forum aan het bekijken. Ook ik heb er zin in. Ik zie dat er een datum is geprikt om elkaar vooraf te ontmoeten, Lijkt mij leuk. Ook ik zal er proberen bij te zijn.
Ik zag dat er ook FB- pagina is gemaakt. Is die er nog? Ik kan hem niet vinden.

Groeten, Aria
03-08-2016 - 08:02 uur
Hoi allen ! Ik meen dat ik bij de vakantiebeurs de eerste of in ieder geval 1 van de eerste was die deze reis boekte. Veel zin in. Al (erg) veel reizen over de hele wereld achter de rug en Cuba stond al lang op de verlanglijst. Ik zal mezelf ook aanmelden voor de Facebook-groep en kan met een klein voorbehoud ook de 24-e september naar Amsterdam.
Paul (54).
RE: Kirsten
31-07-2016 - 22:10 uur
Hallo allemaal!

Leuk dat er al zo'n grote groep is! Ik heb net gevraagd of ik lid mag worden vd groep op Fb ;)
En een ontmoeting vooraf vind ik zeker een goed idee: misschien ligt Utrecht iets centraler?

Groetjes,
Kirsten (43) uit Breda
30-07-2016 - 19:31 uur
Nee dat is ten noorden van Eindhoven. Ik pak de kans voor het zuiden (weert)
RE: Thomas
30-07-2016 - 19:16 uur
Someren kermis? Is 2 dorpen verder
30-07-2016 - 19:12 uur
O daar ga ik de 24 e naartoe. (in de buurt van Eindhoven. Twas iets met een kermis 😂
30-07-2016 - 19:10 uur
Nee Bert gelukkig niet maar wel 2 uur in de auto kom uit de regio Eindhoven
30-07-2016 - 19:08 uur
Moet je op de fiets komen Thomas?
30-07-2016 - 17:43 uur
Hallo allemaal
Ik laat de ontmoeting vooraf ook voorbij gaan is voor mij iets te ver rijden. Ik zie jullie op Schiphol allemaal. Heb er al veel zin in

Groetjes Thomas
29-07-2016 - 21:41 uur
Hallo allemaal,

Helaas heb ik op 24 september ook al iets gepland en zal dan niet aanwezig kunnen zijn.
Ik houd het forum en onze facebookpagina in de gaten. Misschien wordt er nog een andere datum geopperd, anders zie ik jullie hopelijk op schiphol.

Groeten Bert
29-07-2016 - 15:11 uur
Hoi Ton,
Leuk initiatief, die dag kan ik helaas niet omdat ik een BBQ heb ter afscheid van mijn collega's van een andere fabriek die gaat sluiten en lijkt me gepast om daar aanwezig te zijn omdat ik sommige collega's al 21 jaar ken en wil ook fatsoenlijk afscheid nemen van hun.
RE: HM
29-07-2016 - 12:18 uur
Hallo Allen,

De ontmoeting vooraf, laat ik even aan mij voorbij gaan. Zie iedereen op Cuba en dan wellicht genoeg tijd om elkaar te leren kennen!

Mochten jullie in Amsterdam afspreken en het is mooi weer, dan zou ik de pont pakken naar Noord. Je hebt verschillende tenten die leuk zijn: Plekk (aanrader met mooi weer!), Noorderlicht, IJ-kantineEye, Tolhuistuin etc. Let wel even op welke pont je pakt, er gaan drie verschillende ponten vanaf CS. Anders is de Zeedijk leuk, 5 minuten lopen vanaf CS. Je kan dan meteen doorlopen naar Nieuwmarkt, daar heb je veel terrasjes. Woon zelf namelijk in Amsterdam, vandaar.

Veel plezier!

Groetjes,
HM
RE: Elly
28-07-2016 - 19:54 uur
Een goed idee Ton. Ik vind het ook plezierig om van te voren enige mensen te ontmoeten. Ik wacht het verder af. Groeten
Elly
27-07-2016 - 20:53 uur
Hallo toekomstige reisgenoten,

Het aantal aanmeldingen voor deze reis gaat al aardig naar het maximum. Onder het motto "beter te vroeg dan te laat" wil ik voorstellen om enkele weken voor de vakantie een meeting te organiseren voor diegene die het prettig vinden om alvast wat reisgenoten te ontmoeten. Altijd leuk om op Schiphol al "bekende gezichten" te zien.
Daarom stel ik voor: Zaterdag 24 september; 14.30 uur Centraal Station Amsterdam. Van daaruit zoeken we een leuk terras in de stad. Ik wacht de reacties op het forum af en zal er dan half september verder op terugkomen.
groet, Ton
25-07-2016 - 12:39 uur
Beste Martin,

Dank je wel dat je een groep hebt aangemaakt.
Zojuist heb ik je een uitnodiging verstuurd om lid te worden.
Spreken we daar verder.

Groeten Bert
25-07-2016 - 12:22 uur
Hoi allen, enige tijd geleden heb ik bevestiging gekregen dat ik mee kan. Hierop heb ik een Facebook pagina aangemaakt voor de leden van deze reis. Zoek op de Facebook: Singlereis Cuba Grande 06-10-2016
P.S. Het is besloten groep.
RE: Marcel Noyen
21-07-2016 - 21:52 uur
Ik zou het leuk vinden om mee te gaan!
14-07-2016 - 10:30 uur
Hoi allemaal,

Zojuist heb ik ook een reis geboekt, moet nog enkel wachten op bevestigingsmailtje van FOX.
Laat ik me maar even voorstellen wie ik ben. Ik ben zwaar slechthorende man (hopelijk hebben jullie geen bezwaar op tegen), vorige jaar heb ik een fantastische rondreis gedaan naar Noord Thailand en heb geen problemen ondervonden dankzij geweldige groep en hoop foto's gemaakt ( www.1.vimar.nl ). Hopelijk wordt deze groep ook supergezellig.
04-07-2016 - 18:47 uur
HM (vrouw) ook welkom.
Tschijnt er altijd mooi weer te zijn, dus das een belangrijk ingrediënt voor een goede vakantie :)

Singlereis Cuba - Reis door het land van de sigaren

Ontdek met ons en een leuke groep singles het authentieke Cuba. Een singlereis in Cuba laat de veelzijdigheid van dit land zien. Cuba is niet alleen het land van de sigaren, maar ook het land van de prachtige tabaksplantages, het koloniale Trinidad en de prachtige stranden van Varadero. Tijdens onze alleenstaande reizen in Cuba zijn veel excursies al inbegrepen en wij bieden de keuze uit een aantal optionele excursies.  

Ontdek het authentieke Cuba

Een bezoek aan de bijzondere stad Havana staat onder andere op het programma tijdens onze single reizen. Deze stad is een groot openluchtmuseum met kleurrijke huizen, oldtimers en levendige pleintjes met muzikanten. En hoe leuk is het om een rondrit te maken in een van deze klassieke oldtimers? Een rondrit met de coco taxi ofwel fietstaxi staat ook op het programma!

Van stad naar strand

Een singlereis door Cuba bestaat niet alleen uit een bezoek aan de prachtige stad Havana, maar ook het uitrusten op de prachtige stranden van Cuba hoort erbij. Dit had u misschien niet zo snel van een singlereis in Cuba verwacht, maar dit land heeft ook hele mooie, verlaten stranden die wij u niet willen onthouden. Kom even helemaal tot rust en overnacht in een comfortabel strandhotel. Optimaal genieten!

De ideale reistijd 

In Cuba is het bijna altijd heerlijk warm, met temperaturen rond de 30 graden. In juli en augustus is het nog warmer dan 30 graden, maar aan de kust is het dan nog steeds heel aangenaam dankzij een lekker briesje. Van mei tot en met oktober kan iets meer regen vallen, maar dat zijn vaak korte en hevige buien aan het einde van de middag. Een singlereis in Cuba kan dus eigenlijk het hele jaar door. 

Alles is geregeld 

Als u als alleenstaande wilt reizen in Cuba, dan bieden wij al het comfort dat u nodig heeft. Onze single reizen in Cuba zijn volledig georganiseerd: van de vluchten tot de comfortabele hotels. En als u liever met een gewone groepsreis of een individuele rondreis Cuba wilt ontdekken, dan is dat ook mogelijk.

Ga met ons en een leuke groep singles mee en ontdek het authentieke én swingende Cuba. Een reis om nooit te vergeten! 

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven