Cuba

Cuba Singlereizen

Wie gaat er in 2017 naar cuba

Sharon
29-06-2016 - 17:46 uur
Hai,
Ben benieuwd of er mensen zijn die van plan zijn in 2017 naar cuba te gaan?
Zo ja wanneer? :)

Groetjes Sharon 24
Er zijn 9 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 9
RE: Petra
06-11-2017 - 20:28 uur
Hoi,

Ik vertrek eind november naar Cuba,hotel memories.....plaats varadero.
Zijn er nog meer mensen die daar naar toe gaan .
Altijd gezellig voor een excursie te plannen,
Grz,
Petra
RE: Cynthia
05-10-2017 - 10:48 uur
Ik heb al vliegtickets geboekt naar Cuba met als vertrekdatum 2november en terugreis op 16november.
Helaas is mijn vriendin afgehaakt door de orkaan Irma. Weet iemand of Cuba nog goed begaanbaar is en gaat er iemand in dezelfde periode naar Cuba?
Ik begrijp dat het zuiden nog wel goed aan te doen is?

Groetjes Cynthia
RE: Tara 23
19-01-2017 - 11:55 uur
Hallo Allemaal,

Zo te zien al allemaal enthousiaste mensen die naar Cuba willen.
Ik wil zelf ook heel graag nog in 2017 erheen voordat het land steeds meer veranderd.
Ik zit zelf te denken aan Oktober of November. Ik twijfel wanneer want vind het leuk om met een aantal leeftijdgenoten te gaan ik ben dan zelf 24 jaar.
RE: Hans
23-12-2016 - 19:40 uur
Hoi,
Zou iemand die in 2017 naar Cuba gaat een klein pakje voor vrienden daar willen meenemen? Het is echt niet veel en die mensen zouden er ontzettend mee geholpen zijn. Het gaat om medicijnen en wat kleine spulletjes. De situatie is voor veel Cubanen bijna niet vol te houden maar iets die kant op sturen is bijna onmogelijk, via de post komt niets aan. Mail me alsjeblieft als je kunt helpen.
Groeten van Hans
RE: Naomi Göbbels
08-12-2016 - 00:57 uur
Hallo,

Ik wil ook graag naar cuba in maart. Helaas is mijn vriendin afgehaakt en is cuba niet zo in trek bij de rest van mijn vriendinnen. Twijfel erg om eens "alleen" te gaan. Kan iemand mij meer informatie of ervaringen vertellen over de singel reizen??

Groetjes
RE: Mariëlle
21-10-2016 - 17:30 uur
Cuba staat hoog op mijn lijstje! De kans is zeer groot dat ik in 2017 de reis naar Cuba boek. Het zal dan de reis in juli zijn, omdat ik gebonden ben aan die periode.
Ik heb 3x eerder een reis gemaakt met Fox singlereizen. Steeds een heel andere groep, maar allemaal leuke ervaringen en contacten opgedaan!

Groetjes Mariëlle (27)
RE: Els
17-10-2016 - 12:09 uur
Hoi,
Ook ik wil volgend jaar naar Cuba toe.
Ik zit aan 27 juli te denken.
Heb eerder al een singlereis met Fox gemaakt en dat beviel me goed.

Groetjes Els (33)
RE: Cindy 28
09-10-2016 - 17:48 uur
Ik ben me nu aan het inlezen. Loop heel erg met het idee alleen op vakantie te gaan voor het eerst dus dit lijkt me dan en fijne manier van reizen.
Nu nog even bekijken wanneer!

Groetjes, Cindy
RE: Kim
11-08-2016 - 13:52 uur
Hoi Sharon,

Ik wil volgend jaar ergens tussen januari en april ook een reis naar Cuba maken. Meestal kijk ik zelf met boeken naar wanneer er een aantal deelnemers uit dezelfde leeftijdscategorie hebben geboekt en bepaal dan de datum. Ik heb 4 eerdere reizen gemaakt met Fox waarvan 2 singlereizen en heb toen 2x een hele leuke groep gehad.
Ik ben me voor Cuba nog wel een beetje aan het oriënteren. De singlereis heeft een erg rustig tempo las ik en ik ben juist erg ondernemend en wil zo veel mogelijk zien. (Ook al meerdere verre reizen zelf geboekt en geregeld, alleen dan altijd met een vriendin samen die nu helaas niet mee kan). Daarnaast doen andere reisorganisaties ook meer steden aan. Alleen hebben die niet altijd singlereizen of een gegarandeerd vertrek. Dat laatste is voor mij erg belangrijk aangezien ik in de zorg werk en ik, wanneer ik eenmaal vakantie heb, deze niet meer kan verzetten.
Dus ja, nog even kijken hoe of wat...

Groetjes Kim (36)

Singlereis Cuba - Reis door het land van de sigaren

Ontdek met ons en een leuke groep singles het authentieke Cuba. Een singlereis in Cuba laat de veelzijdigheid van dit land zien. Cuba is niet alleen het land van de sigaren, maar ook het land van de prachtige tabaksplantages, het koloniale Trinidad en de prachtige stranden van Varadero. Tijdens onze alleenstaande reizen in Cuba zijn veel excursies al inbegrepen en wij bieden de keuze uit een aantal optionele excursies.  

Ontdek het authentieke Cuba

Een bezoek aan de bijzondere stad Havana staat onder andere op het programma tijdens onze single reizen. Deze stad is een groot openluchtmuseum met kleurrijke huizen, oldtimers en levendige pleintjes met muzikanten. En hoe leuk is het om een rondrit te maken in een van deze klassieke oldtimers? Een rondrit met de coco taxi ofwel fietstaxi staat ook op het programma!

Van stad naar strand

Een singlereis door Cuba bestaat niet alleen uit een bezoek aan de prachtige stad Havana, maar ook het uitrusten op de prachtige stranden van Cuba hoort erbij. Dit had u misschien niet zo snel van een singlereis in Cuba verwacht, maar dit land heeft ook hele mooie, verlaten stranden die wij u niet willen onthouden. Kom even helemaal tot rust en overnacht in een comfortabel strandhotel. Optimaal genieten!

De ideale reistijd 

In Cuba is het bijna altijd heerlijk warm, met temperaturen rond de 30 graden. In juli en augustus is het nog warmer dan 30 graden, maar aan de kust is het dan nog steeds heel aangenaam dankzij een lekker briesje. Van mei tot en met oktober kan iets meer regen vallen, maar dat zijn vaak korte en hevige buien aan het einde van de middag. Een singlereis in Cuba kan dus eigenlijk het hele jaar door. 

Alles is geregeld 

Als u als alleenstaande wilt reizen in Cuba, dan bieden wij al het comfort dat u nodig heeft. Onze single reizen in Cuba zijn volledig georganiseerd: van de vluchten tot de comfortabele hotels. En als u liever met een gewone groepsreis of een individuele rondreis Cuba wilt ontdekken, dan is dat ook mogelijk.

Ga met ons en een leuke groep singles mee en ontdek het authentieke én swingende Cuba. Een reis om nooit te vergeten! 

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven