Cuba

Cuba Singlereizen

16 daagse single reis Cuba 17 oktober 2016

Akire
07-08-2016 - 13:35 uur
Op dit moment zijn er nog maar 2 boekingen bij bovengenoemde reis. Zelf heb ik nog niet geboekt.
Zijn er nog meer geïnteresseerden?
Er zijn 22 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 22
RE: Marcel
15-10-2016 - 00:58 uur
Klopt Mechtild ik heb ook de verlenging geboekt.

Ik heb mijn visum bij CubaVisa geregeld en hoef geen stempel te halen.
Ik heb geen stempel staan dus ben wel benieuwd wat voor stempel jullie dan moeten halen.

Ik kom even voor 8 uur aan dus ik zie jullie wel ergens bij balie 12/13.

Gr. Marcel
RE: Mechtild
14-10-2016 - 16:10 uur
en natuurlijk een goed weekeind vol voorpret en groetjes, Mechtild
RE: Mechtild Schiffers
14-10-2016 - 16:07 uur
Super, ik ben er dan ook vertrekhal 2, balie 12/13
Ik kom om ± 8 uur met de KLM-bus uit het diepe zuiden, hopelijk zonder files. Zit er nog iemand van onze groep in die bus? Ben erg benieuwd en vol prettige verwachtingen!
Oh ja, ik heb bijgeboekt in Varadero. Terugreis op donderdag 3 november, jij ook Marcel?
RE: Peter
14-10-2016 - 15:14 uur
Goedendag allemaal,

Ik vind het een goed en leuk plan om maandag te verzamelen bij balie 12/13 en ben van de partij.
Mijn stempels moeten ook inderdaad nog gezet worden in het visum.

Fijn weekend allemaal en tot maandag!

Gr.

Peter
RE: Nienke
14-10-2016 - 14:46 uur
Hoi allemaal,
Ik moet inderdaad ook nog een stempel voor mijn visum halen dus daar in de buurt lijkt mij een prima verzamelplek!
Groetjes Nienke
RE: Cristel
14-10-2016 - 14:27 uur
Hallo medereizigers,

Nog een paar dagen en dan is het zover! Als de NS meewerkt ben ik iets over 8 op Schiphol en moet ik eerst nog even een stempel op mijn visum gaan halen. Waarschijnlijk hebben er meer mensen een telefoontje van KES ontvangen dat ze dit vergeten waren.

Misschien is het een idee om bij balie 12/13 in vertrekhal 2 te verzamelen?

Tot maandagochtend! Groetjes, Cristel
RE: Mechtild Schiffers
14-10-2016 - 09:13 uur
Hallo beste mensen, mijn eerste Cuba reis, mijn eerste groepsreis. Spannend dus. Hebben er al mensen op Schiphol afgesproken? Daar doe ik dan graag aan mee! Veel gezelliger dan alleen in het vliegtuig zitten.
05-10-2016 - 08:28 uur
Nu orkaan Matthew gepasseerd is (hopelijk zonder veel schade aangericht te hebben) is het orkaan seizoen hopelijk voorbij en kan gaat het weer daar weer de goede kant op. Met nog anderhalve week te gaan staan we nog steeds op 14 personen, ben benieuwd of er nog aanmeldingen bij komen.
Ik ben 42 jaar en dit wordt mijn 5e reis met Fox. Zoals het er naar uitziet kom ik met de trein naar Schiphol dus ik hoop dat de NS mee werkt. Tot de 17e!

Gr. Marcel
RE: Tiny
24-09-2016 - 11:33 uur
Ik zag dat Jolanda met elkaar wil afspreken op schiphol.
Ik vind dat een leuk idee,is er nog meer interesse?
groetjes Tiny
RE: Tiny
19-09-2016 - 23:39 uur
Hallo allemaal,mijn naam is Tiny en ik ben 64.
Ik ben verschillende keren samen met mijn man met foxreizen meegeweest.
Dit is de eerste keer met een single reis en ik vind het erg spannend en een beetje eng. Ikdenk dat ik als 14de de laatste ben
Heb er zin. Zie jullie de 17de oktober.
Gtoetjes Tiny
RE: Jolanda
12-09-2016 - 17:17 uur
Hoi Nienke en andere reisgenoten,
Voor mij wordt het m'n 5de FOX reis. Zie mijn eerdere reacties. Ik zie dat de groep inmiddels op 12 personen staat. Gezellig!
Jammer dat nog niet zoveel reisgenoten het Forum hebben weten te vinden.
Het lijkt mij in ieder geval leuk om elkaar al op Schiphol te ontmoeten, wat vinden jullie?
Groet, Jolanda
RE: peter
12-09-2016 - 10:56 uur
Hallo Nienke,

Voor mij wordt het ook de eerste keer dat ik deelneem aan een single groepsreis en het is tevens ook de eerste keer dat ik naar Cuba gaat. Ik heb er veel zin in en ben ook benieuwd naar de samenstelling van de groep.Ik zie in ieder geval verschillende leeftijden en dat lijkt mij prettig voor iedereen. Zelf ben ik 50..

Groetjes

Peter
RE: Nienke
11-09-2016 - 11:22 uur
Hoi!
Mijn naam is Nienke en ik ga mee op deze reis. Het wordt mijn eerste groepsreis. Ik ben benieuwd naar de rest van de groep :-)
04-09-2016 - 14:17 uur
Ik heb geboekt met verlenging van 3 dagen. Even een paar dagen extra op het strand.
Boeking is nog wel op aanvraag ivm de extra dagen maar dat komt vast goed.
Heb er zin in!

Gr. Marcel
31-08-2016 - 20:49 uur
Hoi Marcel,
Ik heb geen verlenging genomen, 16 dagen is voor mij lang genoeg. Leuk als je beslist om mee te gaan. De groep is zo te zien nog niet zo groot en de prijs op dit moment zeer voordelig in vergelijking met de overige vertrekdata. Ook voor mij wordt het de 5de Fox reis.
Groet, Jolanda
31-08-2016 - 14:52 uur
Goedemiddag,

Ik ben voornemens deze reis te boeken en wil eventueel een verlenging van 2 of 3 nachten boeken.
Zijn er meer mensen die een verlenging geboekt hebben of zouden willen boeken?

Dit gaat overigens mijn 5e reis met Fox worden en als deze net als alle voorgaande reizen verloopt zal het zeker een super reis worden.

Gr. Marcel
RE: Akire
13-08-2016 - 10:31 uur
Goed om te horen dat er steeds meer komen.
Nu vraag ik me af of er ook nog geïnteresseerden zijn in een iets lagere leeftijdscategorie, begin/half 30?
RE: Cristel
13-08-2016 - 10:27 uur
Hallo medereizigers,

Hier nog een Cristel die geboekt heeft. Dit wordt mijn 2e reis met Fox.
Was volgens mij de 1e die deze reis geboekt had en gelukkig begint het aantal te groeien.

Groetjes, Cristel
RE: Peter
10-08-2016 - 17:30 uur
Hallo allemaal.

Ik heb deze reis ook geboekt en ben dus 1 vd 4 voorlopig.
Verwacht dat we de 10 wel gaan halen. gezien de prijsstelling.

Groetjes,

Peter
08-08-2016 - 18:06 uur
Hoi Christel,

Ik heb inmiddels ook geboekt. Ben jij vaker met FOX op singlereis geweest? Voor mij wordt het m'n vijfde FOX reis. Ben zeer benieuwd naar Cuba en andere reisgenoten, hoop dat wat meer mensen het Forum vinden.
Groet, Jolanda
RE: Christel
08-08-2016 - 17:34 uur
Ik heb me net ingeschreven en blijkbaar zijn er nog wel enkele dossiers die al ingeschreven zijn, maar nog niet volledig afgerond.
07-08-2016 - 15:59 uur
Ik sta op het punt deze reis te boeken. Eigenlijk had ik de 12 daagse single reis willen boeken, maar deze was er opeens uit gehaald. Uit eindelijk besloot ik dan maar voor de 12 daagse groepsreis te gaan, ware het niet dat deze hopla 220 euro duurder was geworden van 1699 naar 1919 euro plus kosten voor kamer alleen werd mij te gortig. Dus nu te denken aan deze 16 daagse, haha. Vandaag is er nog 50 euro extra korting, misschien een idee Akire? Er kunnen best al meer boekingen zijn die nog niet zijn verwerkt en anders komen ze vast nog wel. Groet Jolanda

Singlereis Cuba - Reis door het land van de sigaren

Ontdek met ons en een leuke groep singles het authentieke Cuba. Een singlereis in Cuba laat de veelzijdigheid van dit land zien. Cuba is niet alleen het land van de sigaren, maar ook het land van de prachtige tabaksplantages, het koloniale Trinidad en de prachtige stranden van Varadero. Tijdens onze alleenstaande reizen in Cuba zijn veel excursies al inbegrepen en wij bieden de keuze uit een aantal optionele excursies.  

Ontdek het authentieke Cuba

Een bezoek aan de bijzondere stad Havana staat onder andere op het programma tijdens onze single reizen. Deze stad is een groot openluchtmuseum met kleurrijke huizen, oldtimers en levendige pleintjes met muzikanten. En hoe leuk is het om een rondrit te maken in een van deze klassieke oldtimers? Een rondrit met de coco taxi ofwel fietstaxi staat ook op het programma!

Van stad naar strand

Een singlereis door Cuba bestaat niet alleen uit een bezoek aan de prachtige stad Havana, maar ook het uitrusten op de prachtige stranden van Cuba hoort erbij. Dit had u misschien niet zo snel van een singlereis in Cuba verwacht, maar dit land heeft ook hele mooie, verlaten stranden die wij u niet willen onthouden. Kom even helemaal tot rust en overnacht in een comfortabel strandhotel. Optimaal genieten!

De ideale reistijd 

In Cuba is het bijna altijd heerlijk warm, met temperaturen rond de 30 graden. In juli en augustus is het nog warmer dan 30 graden, maar aan de kust is het dan nog steeds heel aangenaam dankzij een lekker briesje. Van mei tot en met oktober kan iets meer regen vallen, maar dat zijn vaak korte en hevige buien aan het einde van de middag. Een singlereis in Cuba kan dus eigenlijk het hele jaar door. 

Alles is geregeld 

Als u als alleenstaande wilt reizen in Cuba, dan bieden wij al het comfort dat u nodig heeft. Onze single reizen in Cuba zijn volledig georganiseerd: van de vluchten tot de comfortabele hotels. En als u liever met een gewone groepsreis of een individuele rondreis Cuba wilt ontdekken, dan is dat ook mogelijk.

Ga met ons en een leuke groep singles mee en ontdek het authentieke én swingende Cuba. Een reis om nooit te vergeten! 

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven