Cuba

Cuba Singlereizen

16-daagse single groepsreis Cuba Grande (vanaf april 2017) 8 Juni

Vincent
08-03-2017 - 13:56 uur
Hallo wie of wie gaat er nog meer mee op 8 juni 2016 naar Cuba
laat even een bericht achter.
Er zijn 12 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 12
RE: Anita
07-05-2017 - 22:05 uur
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan de fb pagina niet vinden.
RE: Vincent
07-05-2017 - 10:27 uur
Hoi Gönül,

als je even een persoonlijke berichtje stuurt dan kan ik je toevoegen

groet Vincent
RE: Lida
06-05-2017 - 19:24 uur
Hoi Gönul, leuk dat je reageert, pagina is te vinden onder : Single groepsreis Cuba Grande ....gaat om de juiste benaming en hoofdletters......ff zoeken en je hebt hem ! Helaas nog weinig reactie van mede reizigers.......nog een kleine 5 weekjes........
RE: Gönül
06-05-2017 - 14:29 uur
Hoi,
Ik heb de reis ook geboekt :) en kijk er naar uit.
Vincent ik kan de Facebook pagina ook niet vinden.
19-04-2017 - 12:13 uur
hoi hoi Vincent....zal wel blond zijn maar er plopt niets op na het intypen.......kan je op de 1 of andere manier ook niet toevoegen op FB.......wel leuk initiatief maar nu nog iedereen bij elkaar zien te brengen, hoop dat andere reizigers ook snel reageren.
17-04-2017 - 09:38 uur
hoi

ik heb een facebook pagina gemaakt
deze kan je vinden onder single groepreizen Cuba grande

groet Vincent
RE: Theo
11-04-2017 - 20:03 uur
Hoi,
Ik ga ook mee met deze reis naar Cuba. Zin in!
Lijkt me leuk om alvast kennis te maken, bijvoorbeeld via een (besloten) facebookgroep zoals Vincent voorstelt.
10-04-2017 - 00:02 uur
Hoi Vincent en alle anderen, ik vind het zeker super leuk om van te voren kennis te maken en iets meer van elkaar te weten, beetje meer een beeld kunnen vormen van de groep.
Ik ben Lida van de Kooij en woon in Baarn.
Op facebook heb je me zo gevonden :)
Hoop dat er meer reacties komen van de reizigers.
Groetjes Lida
07-04-2017 - 11:41 uur
Hoi , leuk dat lida & anita ook mee gaan (foutje van het jaar) , maar dat mag de pret niet drukken.
Ik kan een facebook pagina aanmaken. en misschien leuk om wat af te spreken om kennis te maken ik hoor het wel
06-04-2017 - 21:51 uur
Yeahhhh, ga ook mee, voor het eerst een single reis , best spannend maar super veel zin in.
06-04-2017 - 20:35 uur
Hallo Vincent, ik heb ook de reis naar Cuba geboekt voor 8 juni. Verder weet ik dat er nog 2 reisgenoten van vorig jaar deze reis ook geboekt hebben. Ik heb er in ieder geval ceel zin in!!
06-04-2017 - 20:34 uur
Hallo Vincent, ik heb ook de reis naar Cuba geboekt voor 8 juni. Verder weet ik dat er nog 2 reisgenoten van vorig jaar deze reis ook geboekt hebben. Ik heb er in ieder geval ceel zin in!!

Singlereis Cuba - Reis door het land van de sigaren

Ontdek met ons en een leuke groep singles het authentieke Cuba. Een singlereis in Cuba laat de veelzijdigheid van dit land zien. Cuba is niet alleen het land van de sigaren, maar ook het land van de prachtige tabaksplantages, het koloniale Trinidad en de prachtige stranden van Varadero. Tijdens onze alleenstaande reizen in Cuba zijn veel excursies al inbegrepen en wij bieden de keuze uit een aantal optionele excursies.  

Ontdek het authentieke Cuba

Een bezoek aan de bijzondere stad Havana staat onder andere op het programma tijdens onze single reizen. Deze stad is een groot openluchtmuseum met kleurrijke huizen, oldtimers en levendige pleintjes met muzikanten. En hoe leuk is het om een rondrit te maken in een van deze klassieke oldtimers? Een rondrit met de coco taxi ofwel fietstaxi staat ook op het programma!

Van stad naar strand

Een singlereis door Cuba bestaat niet alleen uit een bezoek aan de prachtige stad Havana, maar ook het uitrusten op de prachtige stranden van Cuba hoort erbij. Dit had u misschien niet zo snel van een singlereis in Cuba verwacht, maar dit land heeft ook hele mooie, verlaten stranden die wij u niet willen onthouden. Kom even helemaal tot rust en overnacht in een comfortabel strandhotel. Optimaal genieten!

De ideale reistijd 

In Cuba is het bijna altijd heerlijk warm, met temperaturen rond de 30 graden. In juli en augustus is het nog warmer dan 30 graden, maar aan de kust is het dan nog steeds heel aangenaam dankzij een lekker briesje. Van mei tot en met oktober kan iets meer regen vallen, maar dat zijn vaak korte en hevige buien aan het einde van de middag. Een singlereis in Cuba kan dus eigenlijk het hele jaar door. 

Alles is geregeld 

Als u als alleenstaande wilt reizen in Cuba, dan bieden wij al het comfort dat u nodig heeft. Onze single reizen in Cuba zijn volledig georganiseerd: van de vluchten tot de comfortabele hotels. En als u liever met een gewone groepsreis of een individuele rondreis Cuba wilt ontdekken, dan is dat ook mogelijk.

Ga met ons en een leuke groep singles mee en ontdek het authentieke én swingende Cuba. Een reis om nooit te vergeten! 

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven