Ecuador

Ecuador Groepsreizen

18-daagse groepsrondreis Ecuador & Galapagos

Vertrek: 04-03-2016

Elsje
27-01-2016 - 10:35 uur
Elsje vertrekt op 4 maart met haar "rijstgenoot" naar Ecuador/ Galapagos.
Het is de eerste keer, dat we die kant uit gaan.
Vorige reizen waren richting Azie.
Tips! Ik lees ze graag.
Wie gaan er nog meer mee?
Gr Elsje
Er zijn 14 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 14
RE: Ilse
01-03-2016 - 17:15 uur
Fijn!! Ik zorg dat ik er ook om 7 uur ben met mijn enorme rugzak op :).

Groetjes en tot snel
RE: Anje en Jan
29-02-2016 - 21:30 uur
Hallo reisgenoten,
Wij verwachten er ook omstreeks 7:00 uur te zijn. Hebben een grijze roltas en een (opvallende : met bloemetjes!) rode Oililly koffer bij ons.
Tot ziens vrijdag,

Anje en Jan
29-02-2016 - 21:30 uur
Hallo reisgenoten,
Wij verwachten er ook omstreeks 7:00 uur te zijn. Hebben een grijze roltas en een (opvallende : met bloemetjes!) rode Oililly koffer bij ons.
Tot ziens vrijdag,

Anje en Jan
RE: Harry van Rossum
29-02-2016 - 19:38 uur
Hallo mede reizigers
Ik probeer om 7.00 uur op Schiphol te zijn en dan wacht ik wel bij balie 12/13 met een kaartje op mijn
rode tas/koffer FOX ECUADOR
Wie er dan rond die tijd ook komt zie ik dan wel
Tot vrijdag vriendelijke groet

Harry van Rossum
28-02-2016 - 17:58 uur
Hee iedereen!

Bijna bijna bijna!! Tassen al gepakt?!
Het lijkt mij, aangezien ik alleen reis, erg fijn om elkaar (degene die willen) op Schiphol alvast te ontmoeten.
En over dat registreren voor Galapagos: dat kunnen we pas als we in Ecuador zijn, omdat we dan pas het vluchtnummer krijgen.

Groetjes!
RE: Elsje
28-02-2016 - 10:34 uur
Het is bijna zover . Mooi klein groepje. Wat ontmoeten betreft. Ik denk dat dat vanzelf goed komt bij de gate en anders tijdens het kennismakings diner. Persoonlijk ben ik geen voorstander om een tijd op Schiphol af te spreken. Onze vakantie begint met een relaxed ontbijt op Schiphol . Het komt vast allemaal goed. Tot vrijdag!
27-02-2016 - 15:35 uur
Hallo,
Registreren kan pas als we het vluchtnummer naar de Galápagos Eilanden hebben. Vlg. mij is dat pas in Ecuador.
Het lijkt ons leuk om elkaar op Schiphol te ontmoeten.
27-02-2016 - 12:31 uur
Hallo allemaal
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om je te registreren voor de galápagoseilanden zo ja hoe moet je dat doen ?
En is het wat om elkaar al op Schiphol te ontmoeten op een bepaalde tijd en plaats

groeten Harry van Rossum
RE: Elsje en Joop
15-02-2016 - 17:40 uur
Hi
De groep begint al vorm te krijgen. Leuk dat er verschil in leeftijd zit. Top!
Tot 4 maart!
15-02-2016 - 17:08 uur
Hallo
ik ben Harry en woon in Raalte ik heb veel zin in de vakantie.
Ik ben sportief en hoop dat het snorkelen of duiken een uitdaging is bij de galápagoseilanden.
Heb ook de boot tocht geboekt.
groeten en tot 4 maart
12-02-2016 - 20:03 uur
Hallo allemaal!

Ik ben Ilse en hoogstwaarschijnlijk de jongste van de groep. Ik reis alleen en het is voor mij de eerste reis met FOX. Ik kom uit de buurt van Rotterdam, Capelle aan den IJssel.
Laten we hopen dat het Zika virus zich niet met onze reis gaat bemoeien. Verder heb ik er alle vertrouwen in dat het een fantastische reis gaat worden, ik kan niet wachten!!
RE: Anje en Jan Muis
07-02-2016 - 18:04 uur
Beste Reisgenoten,
Ook wij gaan mee naar Ecuador. We komen uit Rotterdam en zijn waarschijnlijk de oudste deelnemers, net als vorig jaar bij onze reis door Perú. De reis door Perú, ook met Fox, is prima bevallen. Verwachten ook weer veel van deze reis. Hebben al heel wat reizen achter de rug, ook veel in Azië. Tot ziens op 4 maart.
Groeten van Anje en Jan
RE: Elsje
30-01-2016 - 08:36 uur
Hey, een reactie. Leuk! Wij komen uit Noord-Holland. Gek op reizen. Beide single en ietsjes ouder, maar gaan graag met elkaar op vakantie. Dit wordt onze 3e reis. We kunnen niet wachten. Idd, ik hoop dat het Zika-virus geen roet in het eten gooit. Maja, dat heb je niet in de hand, dus afwachten maar. Tot 4 maart, dan gaan we verder kennis maken. Gr Elsje
RE: B&S
30-01-2016 - 00:07 uur
Hai Elsje,
Wij gaan ook mee! Een getrouwd stel van midden dertig. Vanmiddag pas onze bevestiging gekregen.
Wij hebben al aardig wat afgereisd over een aantal continenten. Onze reis naar Peru dateert al van 2009, maar we wilden sindsdien altijd al graag eens terug naar het hartelijke en kleurrijke Zuid-Amerika.
We hopen dat er in de tussentijd geen negatief reisadvies komt i.v.m. het ZIka-virus.
Groeten uit het Zuiden des Lands!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven