Ecuador

Ecuador Singlereizen

17-daagse single groepsreis Enerverend Ecuador

Vertrek: 28-08-2017

Rob
31-03-2017 - 17:39 uur

15-01-2017 - 15:27 uur
Hallo medereizigers,
Ik heb zojuist deze reis geboekt met de verlenging naar Galapagos. Wie gaat er nog meer deze mooie reis maken?
Er zijn 17 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 17
RE: Alex
07-08-2017 - 20:51 uur
Beste allemaal,
Vandaag sprak ik een vriend die gisteren is teruggekomen uit Ecuador. Hij had een aantal tips voor me. Misschien weten jullie het allemaal al, maar ik wil ze toch met jullie delen, wie weet heb je er wat aan!
Geld: alles gaat met dollars. Overal zijn geldautomaten, opnamekosten zijn gering
Wel moet je betaalpas geactiveerd zijn voor buiten-Europa.
Weer: was redelijk, maar ze hadden weinig zon gezien. In het Amazonegebied was het af en toe flink nat, mensen met linnen rugtasjes hadden een probleem. Goede regenkleding dus.
Eten: was goed, veel rijst en eieren 😀 niemand was ziek geworden. Ook geen probleem met hoogte.
Muggenmiddel met DEET, minimaal 30%, is belangrijk. Muskietennet daarentegen overbodig.
Overal was goede en gratis WiFi.
Ze hadden de mensen als heel vriendelijk ervaren, al is het zonder Spaans lastig communiceren. Hadden zich ook veilig gevoeld: op veel plaatsen hadden ze kostbaarheden e.d. zonder probleem kunnen achterlaten. Er was wel iemand beroofd die 's avonds nog even een ommetje maakte vanuit het hotel.
Je hebt een wereldstekker nodig met twee smalle pinnen.
Groet, Alex
RE: Mieke
04-08-2017 - 12:34 uur
Voor iedereen in de groepsapp wil; stuur een berichtje naar 06-53133618 met je naam dan zal ik een groep aanmaken en steeds mensen toevoegen. :) Altijd handig!

RE: Rob
03-08-2017 - 19:08 uur
Ik ga een rugzak meenemen van 30 liter. Die gebruik ik tevens als handbagage en moet denk ik voldoende zijn om voor paar dagen spullen mee te nemen de jungle in. Een app groep is wat mij betreft prima. Verzamelen in de vertrekhal of bij de gate maakt mij niet zo veel uit. Nog 24 dagen en het avontuur kan beginnen!
01-08-2017 - 08:35 uur
Hoi allemaal,

Het begint nu zeker te korten, nog een kleine 4 weekjes! :)
Ik denk dat afspreken handig is in de gate zelf. Dan weet je zeker dat je door het "kennismakings" en "klets" enthousiasme niet meteen je vliegtuig naar Quito mist. Misschien is het aanmaken van een groepsapp handig?

Heeft er al iemand een idee wat voor rugzak hij/zij mee gaat nemen? Zoals ik begreep had je voor de jungletocht een aparte rugzak nodig? Qua kleding ga je volgens mij zowat elk type kledingstuk nodig hebben, haha.

Groetjes en tot binnenkort,
Mieke
RE: Marion
31-07-2017 - 14:52 uur
Hallo, lijkt mij ook leuk om elkaar op schiphol al te leren kennen.
Hoor graag waar?
RE: Hanneke
30-07-2017 - 15:24 uur
Hallo medereizigers!
Het lijkt mij ook wel leuk om jullie gezichten al te zien, voordat we in het vliegtuig stappen. Het aftellen kan nu echt beginnen.... ;)
28-07-2017 - 07:40 uur
De vlucht vertrekt om 10 uur in de ochtend. Moet gaan lukken elkaar te ontmoeten voordat we aan boord gaan van het vliegtuig. Leuk idee!
RE: Manon
28-07-2017 - 07:32 uur
Kennismaking op Schiphol lijkt mij prima. In het vliegtuig zitten we waarschijnlijk hier en daar en overal verspreid. Qua kleding heb ik me laten vertellen dat het per gebied kan verschillen qua temperatuur en dat het dan het beste is met verschillende lagen kleding rekening te houden. Ik weet even niet hoe laat de vlucht vertrekt maar van te voren verzamelen voor het inchecken moet lukken, lijkt mij?
RE: Alex
27-07-2017 - 16:11 uur
Dag medereizigers,
Ik heb pas verleden week deze reis geboekt en heb er erg veel zin in! Ik was er laat bij, maar ter compensatie heb ik de vaccinaties ik wel snel geregeld. 😀
Ik ben nooit eerder die kant op geweest, dus ik heb nog geen idee qua kleding. Iemand tips?
Het wordt mijn tweede singlereis, van vorig jaar weet ik dat het leuk kan zijn vast op Schiphol kennis te maken (toen gebeurde dat nl. pas bij aankomst). Zeker met een lange vliegreis. Herkenning misschien via FOX-labels?
Groet, Alex
RE: Edwin
16-07-2017 - 17:54 uur
Heb zojuist ook deze reis geboekt inclusief de verlenging naar de Galapagos eilanden.
Mijn eerste groepsreis, heb er er veel zin in!

Moet nog wel even gaan shoppen voor de juiste kleding
RE: Rob Erkens
08-07-2017 - 10:36 uur
Leuk Manon. Ja, ik wil ook zo veel mogelijk optionele excursies doen. Qua kleding ga ik denk ik met laagjes werken, gezien de verschillen in temperatuur.
RE: Manon
08-07-2017 - 07:19 uur
Hallo allen, ik heb gisteren de reis van 28/8 geboekt. Ben heel benieuwd naar dit prachtige land. Ik heb geen verlening geboekt simpelweg omdat ik mij dit niet qua tijd kan veroorloven. Ik ben wel van plan op ter plekke zoveel mogelijk de optionele excursies te doen. Hebben jullie enig idee wat voor soort kleding mee te nemen? Het zal een mix worden qua temperaturen heb k zo het idee?
RE: Marion
20-05-2017 - 22:40 uur
Hallo, ik had deze reis al in december geboekt.
Heel lang waren er maar 2 deelnemers, was al bang dat het niet door zou gaan.
Ben dus heel blij dat er nu inmiddels 6 deelnemers zijn en dat FOX een gegarandeerd vertrek heeft afgegeven.
Het lijkt mij een hele mooie reis en heb er veel zin in!
05-05-2017 - 17:19 uur
Ik heb er ook veel zin in! Binnenkort komen ze thuis om de vaccinaties te geven. Reisgids is in huis, de voorpret is begonnen.
05-05-2017 - 16:05 uur
Hoi,

Ik heb deze reis ook geboekt, zonder verlenging Galapagos.
Het duurt nog even maar kijk er erg naar uit. Tot dan!

Groetjes,
Mieke
RE: Nicole
04-05-2017 - 07:55 uur
Hallo,
Ik heb ook geboekt voor deze reis! Geen verlenging genomen voor de Galapagos. Vanwege reisziekte is veel met de boot voor mij geen optie.
Heb er zin in!
Groetjes,
Nicole
RE: Nicole
04-05-2017 - 07:55 uur
Hallo,
Ik heb ook geboekt voor deze reis! Geen verlenging genomen voor de Galapagos. Vanwege reisziekte is veel met de boot voor mij geen optie.
Heb er zin in!
Groetjes,
Nicole
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven