Land van het Hindoeïsme, tempels, forten en sprookjesachtige paleizen

India

India Reisleider

21-daagse groepsrondreis India & Nepal

Vertrek: 23-03-2018

Diana Smit
15-10-2017 - 12:58 uur
Beste reisleider.
is er bij de 21-daagse groepsrondreis India&Nepal vrije tijd in Kathmandu? Ik zou graag een vlucht maken boven de Himalaya en ik neem aan dat ik dit vanuit Kanthmandu moet doen? Klopt dat? of vanuit een andere plaats? Echter: is hier wel tijd voor?
Ik wil namelijk ook aan het aangeboden dagprogramma deelnemen. Of kan ik dan beter een dag bijboeken en dus 1 dag later vertrekken naar Amsterdam?
Ik weet dat jullie deze vlucht boven de Himalaya niet aanbieden omdat jullie geen zaken willen doen met niet gerenommeerde maatschappijen vanwege de veiligheid van het vliegtoestel of maatschappij, die de vluchten aanbiedt/aanbieden.
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: FOX reisleider
25-10-2017 - 11:32 uur
Hoi Diana, sorry dat ik niet eerder heb gereageerd op je berichtje. De waarheid is dat ik via het FOX kantoor in Nederland heb moeten informeren welk advies ik je mag geven omdat FOX deze excursie niet (meer) in haar aanbod heeft. In het verleden zijn er helaas ongelukken gebeurd waardoor FOX heeft besloten deze vluchten niet meer aan te bieden. Om die reden kan en mag ik jou hierin niet adviseren. Ik wil je vragen om zelf op zoek te gaan naar een organisatie in Nepal die deze vluchten aanbied en jou hier meer over kan vertellen. Wat ik je wel kan vertellen is dat je de dagen dat je in Kathmandu bent weinig vrije tijd hebt omdat er heel veel te zien is! Dus, tenzij je niet meedoet aan het dagprogramma (maar dat zou echt zonder zijn) zou je een dag bij moeten boeken om andere activiteiten te ondernemen. Qua bewolking kan ik je doorgeven dat het heel erg bewolkt kan zijn in april, maar ook zo maar weer kan opentrekken. Sorry, met betrekking tot de rondvlucht kan ik je niet verder helpen maar ik kan je verzekeren dat de reis zelf je zal overweldigen en dat je ook zonder deze vlucht een fantastische reis zal hebben! Wie weet tot ziens, groetjes van de reisleider
RE: Diana Smit
18-10-2017 - 11:43 uur
Beste reisleider.
Ik had geschreven dat ik graag een vlucht wil maken boven de Himalaya vanuit Kathmandu en (alleen) om die rede 1 dag bij zal boeken in Kathmandu. Ik heb als vertrekdatum van de 3-weekse reis 23 maart in gedachte dus dan zal ik 12 of 13 april vanuit Kathmandu de vlucht boven de Himalaya willen maken. Heb je ervaring hoe het zit met de bewolking boven de Himalaya half april? Ik heb gegoogled maar kon geen info vinden over de hoeveelheid bewolking en gemiddelde hoeveelheid dagen bewolking half april. Kan jij daar informatie over geven? Zit het normaal gesproken elke dag dicht van de bewolking half april? Of is dit juist een heldere periode, zonder of met weinig bewolking? is daar iets over te zeggen.
dank je wel.
met vriendelijke groeten.
Diana Smit
RE: Diana Smit
17-10-2017 - 10:56 uur
Beste reisleidster.

Ik wil wel graag zeker weten of deze vlucht boven de Himalaya per helicopter of klein vliegtuig mogelijk is vanuit Kathmandu op elke dag van de week. Ik zal dit willen doen op donderdag 12 april. Anders heeft het voor mij geen zin om de verlenging bij te boeken. De vlucht boven de Himalaya is de enige rede waarom ik één dag verlening bij boek, dus ik wil het wel graag zeker weten.
Kan jij me dan in Kathmandu wanneer we daar zijn in contact brengen met een maatschappij of advies geven? Of is dit vanuit het hotel te regelen?

Dank je wel.
Hartelijke groeten.
Diana Smit
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven