Land van het Hindoeïsme, tempels, forten en sprookjesachtige paleizen

India

India Groepsreizen

21-daagse groepsrondreis India & Nepal

Vertrek: 02-04-2016

Henny Nijman
29-02-2016 - 18:47 uur
Hallo,
Wij zijn Kees en Henny Nijman. Wij vertrekken 2 april naar India -Nepal en zijn benieuwd naar onze medereizigers. Wij gaan 19 maart ook nog naar Hoofddorp .Misschien zijn er meerderen die naar deze infomiddag gaan. Wij zijn 72 en 69 en reizen graag. Leuk als er iemand reageert.
Er zijn 5 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 5
RE: ilona
25-03-2016 - 10:44 uur
dank je wel voor je snelle reactie. Ik wens je een hele mooie reis toe en het zal zeker weer een nieuwe levenservaring zijn!
Wij gaan hier thuis nog even in overleg wat te doen.
RE: HennyNijman
25-03-2016 - 10:25 uur
Hallo Ilona,
Wat ik begreep is er in het centxrum van Katmandu heel wat moois verwoest.Op internet is heel goed te zien wat allemaal en hoe het er nu uitziet.De opbouw is in volle gang en men
hoopt echt na alle ellende weer op wat toeristen.Wij zijn erg benieuwd en volgende week zaterdag is het zover.Wij reizen graag en veel maar niet alleen voor de prachtige gebouwen.Wij zijn ook erg geinteresseerd in de cultuur .in zijn algemeenheid.
RE: ilona
25-03-2016 - 09:07 uur
ik ben heel benieuwd of jullie weten hoe de situatie in Nepal is omdat daar vorig jaar enorme aardbevingen zijn geweest. Ik heb me er niet in verdiept maar las het net op andere forums. Wij zijn wel van plan ook deze reis te gaan maken. Weten jullie hier meer van?
Heel graag even een reactie want nu ga ik twijfelen..
RE: HennyNijman
09-03-2016 - 09:40 uur
Wat leuk iets te lezen Jacob en Marion.Wij krijgen ons paspoort thuisgestuurd verwachten het gezien de mailtjes vandaag.We hadden er nogal een hard hoofd in vanwege alle verhalen maar het viel alleszins mee.We zullen elkaar vast wel treffen anders roepen we jullie gewoon om.🚔
RE: Jacob Peek
09-03-2016 - 08:40 uur
Hallo Henny en Kees,
Wij zijn Marion en Jacob Peek.
Ook wij gaan naar de inspiratiedagen in Hoofddorp. Wellicht dat we elkaar daar ontmoeten.
Wij hebben veel zin in deze reis. Wij hebben van verschillende mensen reeds gehoord dat deze reis fantastisch is. Dat kun je overigens natuurlijk ook lezen uit de reisverhalen.
Van de week gaan we onze visa ophalen in Amsterdam.

Rondreis India - Maak en groepsreis door het land van kleuren en geuren

Op zoek naar een hele bijzondere, kleurrijke en geurrijke rondreis? Kies dan voor een rondreis in India. Een groepsreis in India staat garant voor een culturele beleving, zeker als u met ons mee reist. Een reis die werkelijk al uw zintuigen zal prikkelen, dat weten wij uit eigen ervaring! 

Beleef een India rondreis

Een groepsrondreis naar India is een belevenis op zich. Wij laten alle hoogtepunten van India zien tijdens een rondreis in Noord-India of Zuid-India. In Noord-India brengen we een bezoek aan de majestueuze Taj Mahal. Eenmaal oog in oog met dit prachtige gebouw komt de schoonheid van dit liefdesmonument pas echt binnen. Een riksjatocht door Old Delhi door de nauwe straatjes en kleurrijke markten staat ook op het programma. In Zuid-India ontdekt u de kleurrijke deelstaten Tamil Nadu en Kerala. En wie aan India denkt, denkt vaak aan grote, drukke steden. Maar in het zuiden zijn ook prachtige groene gebieden en uitgestrekte kustlijnen.

Groepsrondreis India & Nepal

Naast rondreizen in India bieden wij ook combinatierondreizen in India & Nepal aan. Ervaar de prachtige mystiek van beide landen tijdens een rondreis door India & Nepal. Nepal biedt prachtig groen met op de achtergrond Himalaya (wat huis van sneeuw in het Nepalees betekent). Maar Nepal biedt ook prachtige tempels in de hoofdstad Kathmandu. Ontdek de schoonheid van beide landen tijdens groepsreis door India & Nepal.

Ontdek de pracht & praal van India

Ga met ons mee op ontdekkingstocht in het prachtige India, eventueel gecombineerd met Nepal. Onze rondreizen in India zijn volledig georganiseerd, inclusief comfortabele en centraal gelegen hotels. Onze deskundige Nederlandssprekende reisleider zorgt er bovendien voor dat de reizigers alles uit de reis halen. Een ervaring om nooit te vergeten!

Beleef India in uw eigen tempo

Naast een India rondreis in een groep zijn er ook individuele rondreizen in India (& Nepal) beschikbaar. Ontdek alle hoogtepunten helemaal in uw eigen tempo. Wij regelen de vluchten, accommodaties en de huurauto. De perfecte balans tussen beleving en comfort tegen de scherpste prijs. Genoeg redenen om te kiezen voor een reis naar India!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven