Land van het Hindoeïsme, tempels, forten en sprookjesachtige paleizen

India

India Singlereizen

20-daagse singlereis India & Nepal 25 september 2016

Gerard de Waal
25-04-2016 - 20:20 uur
Hallo toekomstige reisgenoten,
Ik ben van plan om deze boeiende en enerverende reis te boeken.
Er zijn 15 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 15
RE: Tim
15-08-2016 - 09:45 uur
Hoi Allemaal,

Heb deze reis een tijdje geleden ook geboekt en zie toevallig nu dat er een forum is.... Ben erg benieuwd naar India en Nepal!! Ik zal me ook even aanmelden bij de facebook-groep.

Groeten,
Tim
RE: Esther
02-08-2016 - 20:17 uur
Hoi allemaal,

Ook ik ga in september mee (zonder binnenlandse vlucht). Ik ben echt onwijs benieuwd naar de reis en heb mezelf net aangemeld bij de Facebook-groep.
Het lijkt mij een leuk plan om vooraf af te spreken of op Schiphol. 14 en 21 augustus zoals hieronder genoemd heb ik afspraken staan.

Groetjes Esther
RE: Marijke
02-08-2016 - 19:57 uur
Hoi Allemaal!

Ik heb deze reis in het voorjaar geboekt, zonder binnenlandse vlucht. Ik heb er al erg veel zin in! Ik heb mijzelf net aangemeld voor de Facebook. Misschien leuk om via daar af te spreken op Schiphol?

Groetjes Marijke
RE: Gerard de Waal
02-08-2016 - 17:20 uur
Dit is de Facebookpagina die ik aan gemaakt hebt https://www.facebook.com/groups/1736315616622042/
RE: Kitty
02-08-2016 - 09:04 uur
Dat is misschien wel een beter idee, ik kijk niet echt vaak op dit forum. Wil jij dat doen, Gerard? Dan kan de rest zich bij de groep aanmelden.
01-08-2016 - 20:28 uur
Hallo Toekomstige reisgenoten,
Zullen we een Facebook groep oprichten.
13-07-2016 - 20:12 uur
Beste reisgenoot,
Om een datum te prikken, om met elkaar kennis te maken voor de reis kunnen we https://datumprikker.nl/ gebruiken.
RE: annemarieke
02-07-2016 - 12:40 uur
Was net even aan het kijken, de reis is al bijna volgeboekt. Nu iedereen om me heen met vakantie gaat beging het bij mij ook echt te kriebelen, maar nog even wachten...
Als er meerdere mensen zijn die het leuk vinden om voor de rest vast even kennis te maken is het misschien handig een datum te prikken?
Is 14 of 21 augustus iets? Ergens op een centrale plaats in het land, Utrecht ofzo?
Mocht het niet lukken dan komt het inderdaad tijdens de reis helemaal goed, dat geloof ik zeker.
09-06-2016 - 12:08 uur
Ik heb er ook echt heel veel zin in! Vooral nu de vakantieperiode op het werk zo'n beetje is begonnen. Veel collega's hebben mooie reizen gepland, wij moeten nog eventjes tot september wachten!
Het lijkt me op zich wel leuk om al een keertje af te spreken, al leer je elkaar op zo'n reis snel genoeg kennen :)
RE: annemarieke
08-06-2016 - 20:16 uur
Ik heb al even geleden geboekt, maar ik heb er zo zin in!! Ik heb geen binnenlandse vlucht geboekt, ik ga lekker van het uitzicht genieten in de bus. Wordt wel een hele zit..
Misschien is het een idee om begin kort voor de reis een keer samen te komen? Vind dat zelf altijd wel fijn als ik vast wat mensen ken voordat ik op schiphol aankom.
15-05-2016 - 11:59 uur
Ik heb de reis geboekt, met een binnenlandse vlucht.
En zonder verlenging.

M.V.G.

Gerard de Waal
06-05-2016 - 14:46 uur
Ik heb geen vlucht geboekt naar Varanasi, trouwens. Dat wordt lang in de bus zitten!
06-05-2016 - 14:42 uur
Hoi allemaal! Ik heb deze reis een tijdje geleden geboekt en kan echt niet wachten om te gaan :) het wordt mijn eerste singlereis, dus ik ben benieuwd!
RE: Marjolein
03-05-2016 - 16:12 uur
Ik heb deze reis al een tijdje terug geboekt. Ik zie dat er nu al 9 mensen geboekt hebben. Gezellig! Ik ben wel benieuwd of er iemand heeft gekozen om de afstand van Khajuraho naar Varanasi per vliegtuig af te leggen. Ikzelf niet, maar ik twijfel nog wel steeds.
RE: Lia Bode
01-05-2016 - 11:54 uur
Ik heb deze reis zojuist geboekt! ik heb er zin in.
Ik heb deze reis zojuist geboekt nadat ik alle mogelijk opties bij andere aanbieders heb bekeken. En ... ik heb er zin in!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven