De Gordel Van Smaragd

Indonesië en Bali

Indonesië en Bali Reisleider

dagprogramma singlereis Bali

L. De Backer
05-01-2016 - 11:53 uur
Ik overweeg om in april de singlereis naar Bali te boeken. Ik vroeg me af als het programma op de website volledig is? Als we bvb van de ene stad naar de andere rijden en er staat niet bij geschreven dat we ergens stoppen voor een bezoek, wil dat dan ook zeggen dat we doorrijden? Ik vraag dit omdat ik twijfel, omdat ik in het algemeen vind dat we niet veel bezoeken onderweg
Er zijn 2 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 2
RE: L. De Backer
05-01-2016 - 13:51 uur
dank u voor het antwoord, ik ga er toch nog eens over nadenken. Vorig jaar ben ik ook geweest maar toen stopten we bvb aan de Gidgit watervallen, Goa Lawah, Tirta Gangga Waterpaleis, een vlindertuin, ... het programma was meer gevuld maar niet met singles dan, dus moeilijke keuze :-)
RE: Fox reisleider
05-01-2016 - 13:40 uur
Hallo,

Ik hoop dat ik je twijfel weg kan nemen. Als er geen stops in het programma beschreven staan dan wil dat niet zeggen dat we nergens stoppen. Het betekend wel dat het een reisdag kan zijn of een dag met weinig kilometers en wat meer vrije tijd (tijd voor optionele excursie?). Als ik zo een dag onderweg ben, is er altijd tijd voor fotostops. Maar dat is aan de reisleider en chauffeur of het mogelijk is te stoppen. Dat verschilt van situatie tot situatie.
Maar dat neemt niet weg dat er soms een reisdag tussen zit en dat je onderweg veel ziet.

Geniet van de voorpret en wie weet tot ziens in Indonesië.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven