De Gordel Van Smaragd

Indonesië en Bali

Indonesië en Bali Reisleider

Eerste keer Bali

Claudia
09-01-2016 - 01:39 uur
Hallo Jochen,

Mijn vriend en ik zijn aan het kijken voor een strandvakantie naar Bali.
Wij zijn allebei nog nooit in Azië geweest en dus ook niet op Bali.

Wat zijn jou tips en wat kunnen wij verwachten van Bali? En waar moeten wij natuurlijk rekening mee houden?

Ik heb wel gemerkt dat de prijzen enorm mee vallen. Wij willen dan in augustus vertrekken.

Graag zie ik je reactie tegemoet.

Mvg
Claudia
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: FOX Reisleider
30-01-2016 - 10:16 uur
Beste Claudia,

Leuk dat jullie vrijwel zeker naar Bali gaan.
De excursies kunnen jullie bij de hostess op Bali boeken. De hostess (kan man of vrouw zijn) komt op gezette tijden naar het hotel en kan jullie adviseren over de excursies, deze kunnen ook direct worden geboekt. Onder het tabblad Extra's staat een lijst met optionele excursies en indicatieve prijzen.

Veel plezier op Bali!
RE: Claudia
29-01-2016 - 12:16 uur
Hoi Jochen,

Na je berichtje en een bezoekje op de vakantiebeurs zijn wij zo goed als zeker om in augustus naar Indonesië af te reizen.
Ik heb alleen nog een vraag waar ik nog niet een duidelijk antwoord op heb kunnen krijgen;

Kunnen wij in het hotel ook excursies boeken ipv voorafgaand aan de reis naar Indonesië?
Kan dit dan bij de reisleider bij het resort? Komt die de reisleider? Hoe gaat dat in z'n werk?

Mvg
Claudia
RE: FOX Reisleider
09-01-2016 - 13:35 uur
Beste Claudia,

Bali is absoluut een goeie keuze voor een eerste keer strandvakantie in Azië. Wat het eiland zo leuk maakt is de afwisseling tussen prachtige stranden, indrukwekkende cultuur, mooie natuur en leuke activiteiten zoals fietsen, een vulkaan beklimmen of zwemmen met dolfijnen. Om zoveel mogelijk van het eiland mee te krijgen zou ik een combinatie reis aanbevelen, bijvoorbeeld de Combireis Hoogtepunten van Bali. Augustus is de beste periode om naar Bali te reizen. Neem luchtige kleding mee, want het is er altijd lekker warm. Mocht je een vulkaan gaan beklimmen dan is het handig om wat warme kleding mee te nemen die je in laagjes aan kunt trekken. Je komt tijdens de tocht op hoogte en als je vroeg in de ochtend vertrekt kan het er fris zijn. Verder kun je heerlijk eten op Bali en voor weinig geld.
Kortom: een geweldige (strand)bestemming.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven