De Gordel Van Smaragd

Indonesië en Bali

Indonesië en Bali Reisleider

Familie groepsreis Bali

Janita van Someren
25-01-2016 - 08:42 uur
Goedemorgen Jochen,

Wij willen eigenlijk de Familiegroepsreis Bali binnenkort gaan boeken.
Maar eerst hebben we nog twee vragen:
1. Wij reizen als gezin met onze 15-jarige dochter. Ik zie dat we op de site steeds ingedeeld worden in een 2 pers. én een 1 pers. kamer. Inmiddels hebben we de Hotels ook rechtstreeks op hun website bezocht, dan zien we eventueel mogelijkheden om toch met drieën op 1 kamer te verblijven. Wat we toch prettiger vinden! Uiteindelijk zal dit ook voordeliger zijn, dan komt er geen 1 pers. toeslag bovenop.
2. Verder hebben we vaak bij andere reisorganisaties gezien, dat er in het noorden van Bali een excursie gemaakt wordt, in de morgen heel vroeg te vertrekken om dolfijnen te kunnen zien. Is er een reden waarom jullie niet kiezen voor deze trip? Is het mogelijk om dit zelf eventueel in te plannen op dag 8, voordat de snorkelexcursie naar Menjangan eiland gaat vertrekken?

Graag zie ik uw reactie tegemoet,
Janita van Someren
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: FOX reisleider
26-01-2016 - 09:53 uur
Beste Janita,
Dat is inderdaad mogelijk. Je moet wel rekening houden met dat het volle dag excursies zijn, dus je wordt aan het begin van de dag opgehaald en komt aan het einde van de dag weer terug.
RE: Janita van Someren
25-01-2016 - 14:55 uur
Jochen,

Allereest dank voor de snelle reactie!
Ik zie ook een aantal 'strandvakantie' hotels (rond)reizen in o.a. Kuta of Sanur waarvandaan als extra opties verschillende excursies geboekt kunnen worden, waaronder ook naar Noord en Oost Bali.
Omdat in vorige reactie gezegd is, dat Pemuteran en Lovina 1,5 uur rijden van elkaar liggen.
Zijn dit dan wél excursies die vanuit deze plaatsen in het Zuiden van Bali gemaakt kunnen worden?
Waar moet je dan aan denken betreft de reistijden? ( de wegen zijn ongetwijfeld niet altijd even goed? )

Ik hoor het graag.
Janita
RE: De reisleider
25-01-2016 - 14:04 uur
Beste Janita,

Het is ook mogelijk om met zn drieen op 1 kamer te overnachten tijdens de rondreis. Wel is het extra bed vaak een bijzet of opklapbed waardoor het iets oncomfortabeler kan slapen.

Ook voor de kust van Pemuteran zijn de dolfijnen te zien. Daarvoor hoef je niet naar Lovina! Lovina ligt op 1,5 rijden dus het is sowieso niet haalbaar om naar Lovina te gaan voor de snorkelexcursie.

Veel plezier alvast op het prachtige Bali!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven