De Gordel Van Smaragd

Indonesië en Bali

Indonesië en Bali Reisleider

20-daagse combireis Hoogtepunten van Bali

Vertrek: 05-06-2016

Johan de Koning
29-02-2016 - 09:10 uur
Hallo,

Normaal als we op vakantie gaan kiezen wij voor een prive rondreis waarbij we meestal van hotel naar hotel door een land trekken. Nu hebben we vorig jaar een dochter gekregen en zien we het in en uitpakken en iedere dag reizen niet zo zitten. Vandaar dat ons oog viel op deze combireis omdat je dan toch op verschillende plekken komt maar niet iedere dag hoeft te reizen. We hebben echter enkele vragen mbt het reizen met kinderen.

In juni wordt onze dochter 1 jaar. Hoe verlopen de transfers met een kind. Hebben de autos een kinderstoel voor het vervoer. Ze is in juni te groot voor een maxi cosi dus deze zelf meenemen heeft geen zin.

Kan er bij de overnachtingen een kinderbedje worden bijgeboekt? Of moeten we zelf een reisbedje meenemen als bagage?

Wellicht zijn er nog andere zaken waar we aan moeten denken als we naar bali afreizen met een kind, dan vernemen wij die ook groet.

Alvast bedankt voor de reacties.
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX Reisleider
01-03-2016 - 15:04 uur
Hallo Johan,

Ik begeleid groepsrondreizen, dus ik heb werkelijk geen idee. Neem a.u.b. even contact op met mijn collega's op kantoor via de link 'contact' bovenaan deze pagina!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven