De Gordel Van Smaragd

Indonesië en Bali

Indonesië en Bali Reisleider

Leeftijd groepsreis easy going

Eline
09-02-2016 - 20:37 uur
Hee hallo,

- Wat zijn de leeftijden voor de groepsreis easy going?

- Zijn er geen easy going single reizen?

- Heb je bij de single reizen (bv naar Bali of Thailand) een bij kom dagje als je de eerste dag aan komt op bestemming? Neem aan dat je wel even moet bijkomen van de reis en het tijdsverschil.

Groetjes Eline
Er zijn 4 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 4
RE: Eline
11-02-2016 - 15:05 uur
Okee, dan heb ik zo even genoeg info. Bedankt!
RE: FOX Reisleider
11-02-2016 - 09:18 uur
Hoi Eline,

Je kunt misschien het beste even kijken naar het vluchtschema, onder het kopje 'prijzen & inbegrepen'. Bij de Java-Bali reis kom je bijvoorbeeld 's ochtends aan en heb je na aankomst bij het hotel de rest van de dag vrij om bij te komen. Bij de Bali-reis kom je 's avonds aan en ga je de volgende dag mountainbiken in de omgeving van Ubud, dus minder tijd om uit te rusten. Zelf vind ik het veel fijner om meteen bezig te zijn na aankomst omdat je dan eerder in het nieuwe tijdritme komt en minder last hebt van je jetlag. Uitrusten doe ik liever aan het einde van de reis, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
RE: Eline
10-02-2016 - 13:26 uur
Oh, dat is jammer. Had gehoopt dat er ook een soort easy going reis was voor jongeren (ik ben 26).
Kunt u me vertellen welke single reizen dat zijn, die een bij-kom-dagje ingepland hebben? Ik heb bij heel veel reizen gekeken, maar kon eigenlijk niet duidelijk vinden of je na aankomst even ging bijkomen van de reis of meteen door gaat met de excursies.

Groetjes Eline
RE: Fox reisleider
10-02-2016 - 12:07 uur
Hee hallo Eline,

Wat is het heerlijk als je zoveel keuze hebt en er is zoveel te zien in Azië.

De leeftijd van de single groepen is over het algemeen jonger dan de andere groepsreizen. De easy going is niet voor die jongelui dus die hebben we niet voor de single reizen. De easy going leeftijd zijn 50 plussers die het lekker rustig aan willen doen. Je kunt de groepssamenstelling en leeftijden vinden als je naar de datum van de desbetreffende groepsreis gaat en kijkt bij groepsinfo.

De vraag over de bij-kom-dag: het ligt helemaal aan welke reis je boekt. De ene reis heeft een luie dag na aankomst en de andere reis gaat meteen van start op volle toeren. Lees dus goed het programma als je niet voor verrassingen wilt komen te staan.

Veel plezier met de voorbereidingen.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven