De Gordel Van Smaragd

Indonesië en Bali

Indonesië en Bali Reisleider

is de groepsrondreis Java Bali geschikt als je niet goed ter been bent

Lieke
22-03-2017 - 18:30 uur
Hallo,

Ik wil misschien met mijn 17 jarige dochter de rondreis Java-Bali gaan doen maar zij is slecht ter been, loopt op krukken en kan niet lange afstanden lopen. Is deze reis dan geschikt of heb je een beter alternatief?

Bedankt en groetjes,

Lieke Meijer
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX Reisleider
23-03-2017 - 11:25 uur
Hallo Lieke,
Je kunt de te lopen afstanden tijdens de reis natuurlijk zoveel mogelijk beperken, maar er zullen hier en daar toch stukjes gelopen moeten worden. Met krukken lijkt het me ook niet makkelijk om telkens de bus in en uit te komen. Als je een groepsreis overweegt mag het in elk geval niet zo zijn dat de rest van de groep oponthoud ondervindt. Als je denkt dat het wel zou moeten lukken adviseer ik om contact op te nemen met mijn collega's op kantoor om de reis door te spreken. Dit kan via de knop 'contact' bovenaan deze pagina. Een goed alternatief zou de privéreis Java-Bali zijn. De gids/chauffeur kan er dan voor zorgen dat er minder gelopen hoeft te worden, en je kunt in overleg met hem je tijd zelf indelen waardoor je alles in eigen tempo kunt doen. Op die manier kun je zo ontspannen mogelijk genieten van Indonesië.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven