De Gordel Van Smaragd

Indonesië en Bali

Indonesië en Bali Reisleider

17-daagse single groepsreis Java - Bali

Vertrek: 07-02-2018

Sharyn
03-08-2017 - 23:25 uur
#durftevragen

Hoi!
Volgend jaar wil ik deze reis maken, maar ik lees natuurlijk overal op internet dat het regenseizoen is. Verschillende sites zeggen hierover iets anders. De een dat het continue veel en hard regent, de ander dat er alleen aan het eind van de dag een plensbui valt en wéér een ander dat het je keuze niet moet beïnvloeden en dat het allemaal wel mee zal vallen.

Helaas ben ik, doordat ik in de recreatieve sector werkzaam ben, niet in de gelegenheid om in de droge periode, mei-augustus, te reizen..

Heeft iemand ervaring met deze eilanden in februari?

Groetjes!
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX Reisleider
04-08-2017 - 14:55 uur
Beste Sharyn,
Wat leuk dat je interesse hebt in de reis Java-Bali! Twee geweldige eilanden met ieder hun eigen karakter. Je kunt prima afreizen naar deze eilanden in de maand februari. Het is inderdaad regenseizoen, maar dat betekent niet dat het de hele dag door regent. Vaak is er een korte heftige bui aan het einde van de dag en vervolgens klaart het weer op! Soms ben je dan gewoon onderweg met de bus, en heb je er helemaal geen last van. Je kunt dit ook wel als het 'groene seizoen' zien, want in deze tijd van het jaar is de natuur op z'n mooist. Dus prima te doen wat mij betreft!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven