De Gordel Van Smaragd

Indonesië en Bali

Indonesië en Bali Singlereizen

17-daagse single groepsreis Java - Bali

Vertrek: 06-12-2017

Annet
20-04-2017 - 18:55 uur
Wie gaat er 6 december '17 de rondreis Java-Bali maken en vind het leuk alvast kennis te maken?
Er zijn 32 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Gert-Jan
06-12-2017 - 15:13 uur
Het kan altijd nog later, kom er tijdens het wachten voor boarden achter dat er zoiets als dit forum bestaat. Heb in ieder geval erg veel zin in de reis!
RE: Corinne
04-12-2017 - 14:12 uur
Haha Piety, gezellig! Heb je verzoek geaccepteerd, welkom! En tot overmorgen, heb er zin in!!
RE: Piety Greidanus
04-12-2017 - 13:54 uur
Nou, daar kom ik ook nog eens aan.....
Ik heb vrij laat geboekt en ontdek nu pas deze groep ;-) Ik weet niet of het nog zin heeft om me bij de Fb groep aan te sluiten, maar ik zie jullie in ieder geval overmorgen(!) op Schiphol. Ik hoop op een leuke tijd!
RE: johan
22-11-2017 - 19:50 uur
He Anja,
Welkom in de groep en tot 6 December.
Gr johan
RE: Martin
22-11-2017 - 17:19 uur
Anja welkom bij de groep.

Nog 2 weken dan gaan we eindelijk.
22-11-2017 - 17:15 uur
Hej Anja,

Wat leuk dat je het forum en de fb groep ontdekt heb! Ik heb je lidmaatschapsverzoek zojuist geaccepteerd. Tot 6 december, gezellig!!

Groetjes Corinne
RE: Anja
22-11-2017 - 16:54 uur
Ik wist niet dat dit forum bestond. Heb me net aangemeld voor de fb groep! Leuk!
RE: Klaas
13-11-2017 - 21:33 uur
Bedankt. Ik heb de facebookpagina gevonden. Een handige manier om ideeën uit te wisselen en onderling kennis te maken. Nog een paar weken en dan begint de reis op Schiphol op 6 december. Groeten, Klaas
09-11-2017 - 18:31 uur
https://www.facebook.com/groups/130211814268446
09-11-2017 - 18:16 uur
Klaas,
Facebookgroep is Foxreis Java Bali 12/2017.
Welkom in onze groep en zie je wel op Schiphol.
Gr johan
Ik hoop dat het lukt en sluit maar aan bij de groep.
09-11-2017 - 18:08 uur
Ik heb gezocht maar krijg de facebookpagina niet als resultaat op mijn scherm. Ik zie wel een foxreis java bali oktober 2017, maar niet voor december. Kan iemand mij het adres doormailen of uitnodigen voor de groep?
Groeten, Klaas Troost
02-11-2017 - 23:51 uur
Mijn boeking en betaling is ook rond, als een van de laatste.
Het lijkt me leuk om elkaar vooraf te ontmoeten, een keer afspreken bij een indonesisch restaurant?
Ik ga op zoek naar de facebookgroep.
Groeten, Klaas
02-11-2017 - 17:21 uur
Ik denk ook dat we beter afspreken op Schiphol .
Iedereen moet er toch een uur of 3 op voorhand zijn en we spreken daar wel af.
Ik zie er volledig naar uit naar deze vakantie en tot in Schiphol.
Gr johan
02-11-2017 - 12:08 uur
Op zich is afspreken wel een leuk idee. Alleen zijn er personen die die niet eens weten dat het forum er is.
En er zelfs nog wijzigingen kunnen zijn in de samenstelling. En om die niet uit te sluiten is afspreken op Schiphol de beste oplossing.
02-11-2017 - 09:47 uur
Hallo allemaal!

De groep is compleet!! Wat zijn we met een leuk aantal zeg! Ik heb er zin in!!
Ik dacht misschien is het leuk om elkaar van te voren alvast keertje te ontmoeten en bijvoorbeeld gezellig drankje te doen. Leuk om alvast elkaar een beetje te leren kennen.
Een aantal van jullie zit al in de facebookgroep, maar het overgrote deel (nog) niet.. dus probeer het maar via het forum.
Is er animo voor om elkaar al voor de reis te ontmoeten??? Of zijn de 17 of 19 dagen voldoende met elkaar en zien we elkaar wel op Schiphol haha?

Groetjes Corinne
RE: Robin
09-10-2017 - 01:41 uur
Net terug van mijn vakantie met fox naar Canada :)

Maar zag deze vakantie, deze blijft dus voor dit jaar nog een leuke optie.

groeten,

Robin
06-09-2017 - 21:41 uur
Leuk Jan!

Zo wordt de groep steeds een beetje groter, gezellig! Iedereen klinkt lekker enthousiast!!
Tot in december!

Groetjes Corinne
RE: Jan Voogd
06-09-2017 - 21:34 uur
Hallo Java/Bali-gangers,

Ik ga ook op 6 december mee met de single reis naar Java/Bali.
06-09-2017 - 12:57 uur
Leuk Marco!

Welkom bij de club haha!
Als je het leuk vind en Facebook hebt, kan je ook lid worden van onze Facebook groep!
Tot december!! Geniet vd voorpret! 🤗

Groetjes Corinne
RE: Marco Bakkers
06-09-2017 - 11:23 uur
Goedemorgen medereizigers,

Zonet ook de reis geboekt met verlenging, nog ff wachten op bevestiging en dan kan het aftellen beginnen.
27-08-2017 - 13:38 uur
Hoi allemaal,

Ik heb een besloten groep aangemaakt op fb omdat ik de eerder genoemde Facebook pagina niet kan vinden op Facebook.
Wie het leuk vind, kan zich aanmelden.
De groep heet; Foxreis Java Bali 12/2017

Groetjes
27-08-2017 - 13:00 uur
Leuk Martin, gezellig!!
24-08-2017 - 21:21 uur
ik heb hem geboekt. Inclusief verlenging.
Hopen op een leuke vakantie.
24-08-2017 - 16:43 uur
Hoi Martin,
Ik heb ook de verlenging erbij geboekt. Voor dat geld kon ik het niet weerstaan ;-). En las op revieuws dat de reis best intensief is, dus een paar dagen langer relaxen leek mij wel lekker.
Succes met je keuze !!
24-08-2017 - 16:35 uur
Goedendag.

ik heb ook interesse in deze reis. heeft er iemand ook bijgeboekt voor de 3 dagen verlenging.
RE: Johan
16-08-2017 - 15:45 uur
Beste mensen, wie gaat er op 9 September om 10 uur bij het foxcenter naar de inspiratie dag over Indonesië . Ik heb mij alvast ingeschreven. Gr Johan
RE: Annette
06-07-2017 - 18:28 uur
Beste mensen, ik heb de FB pagina verwijderd en daar een account aangemaakt. Je vind diedie https://www.facebook.com/javabali.indonesie.9

Groetjes, Annet
26-06-2017 - 12:46 uur
Hoi Annet,

Wat leuk! Ik heb me ook aangemeld voor de reis in december, Mijn boeking is nog niet officieel bevestigd, maar ga er vanuit dat dit één deze dagen geregeld wordt ;-)
Misschien is het ook leuk om een whatsapp groep aan te maken tegen die tijd, want misschien heeft niet iedereen Facebook. Het lijkt mij érg leuk om voor de vakantie misschien een keer bij elkaar te komen, een drankje doen en alvast kennis te maken met elkaar! :-)
Ik ben in ieder geval je Facebookpagina al gaan volgen!
RE: Annette
09-05-2017 - 17:56 uur
Ik heb een facebookgroep aangemaakt voor degene die het leuk vinden. Je kunt hem vinden op Java-Bali december 2017
09-05-2017 - 17:32 uur
Ik heb ondertussen geboekt.
Hopelijk komen er nog meer mensen bij.
Gr johan

Singlereis Bali en Indonesië - Ga met singles op reis door het land van de verschillende culturen

Met een leuke groep singles de prachtige eilanden van Indonesië ontdekken: het is mogelijk met een singlereis Bali, eventueel gecombineerd met andere eilanden in Indonesië. Wij bieden bijzondere reizen langs de prachtige hoogtepunten van dit land. Onze deskundige Nederlandssprekende reisleiders laten de mooiste plekjes zien en kunnen hier alles over vertellen. 

Ruime keuze voor een singlereis Bali en Indonesië

Er zijn meerdere single reizen naar Bali afzonderlijk, maar ook gecombineerd met andere eilanden van Indonesië. Denk aan een singlereis naar Bali, Sumatra en Java. Maar er zijn ook single reizen naar Bali, Sulawesi, Lombok en Gili. Er is een actieve alleenstaande reis op Bali, maar natuurlijk is er ook de mogelijkheid om te relaxen op de prachtige stranden. Iedere singlereis in Indonesië heeft weer eigen hoogtepunten die niet aan u zullen ontglippen. De reisleider kan alles over deze hoogtepunten vertellen en zal dat ook zeker doen.

Een actieve singlereis op Bali

Wat houdt een actieve singlereis op Bali dan precies in? Bali heeft prachtige stranden met een prachtige onderwaterwereld, ideaal om te ontdekken tijdens het snorkelen of duiken. Daarnaast verkennen we de prachtige omgeving van Ubud tijdens een bijzondere mountainbiketour. U fietst langs traditionele dorpjes, tempels en de rijstvelden. Zo leert u het échte Indonesië kennen. Raften behoort ook tot de mogelijke excursies tijdens een actieve singlereis op Bali. Spanning en sensatie gegarandeerd!

Een complete singlereis in Indonesië

Wij zorgen ervoor dat comfortabel kunt genieten van het prachtige Indonesië. Daarbij is alles geregeld, van de vluchten tot de comfortabele hotels en vele bijzondere excursies. Bij iedere reis zijn excursies inbegrepen en u heeft de keuze uit een aantal optionele excursies. Onze reisleiders zorgen ervoor dat de reizigers niets tekortkomen tijdens de reis en dat u alles over het land te weten zult komen.

Ga met ons mee en geniet!

Ga met ons mee op een singlereis naar Bali en Indonesië en geniet van al het moois dat dit land te bieden heeft. Liever met een andere groepsreis of juist met een individuele rondreis door Indonesië? Het is allemaal mogelijk. Genoeg redenen om te kiezen voor het bijzondere Azië!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven