De Gordel Van Smaragd

Indonesië en Bali

Indonesië en Bali Singlereizen

16-daagse single groepsreis Avontuurlijk Bali

Vertrek: 14-02-2018

Sharyn
12-06-2017 - 12:27 uur
Hoi,

Ik zie deze reis enorm zitten, zou mijn 2e single reis zijn met Fox. Wie is er nog meer geïnteresseerd? (ligt nog ver in de toekomst, haha!)

Groetjes,
Sharyn (22, vrouw)
Er zijn 2 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 2
RE: Sharyn
22-11-2017 - 10:34 uur
Hi Ines,

Gaaf naar Bali! Ik heb uiteindelijk de Singlereis Java-Bali geboekt, wel vertek in februari. Veel plezier alvast en geniet er van!

Groetjes,
Sharyn
RE: ines
22-11-2017 - 09:41 uur
Ik zie deze reis ook wel zitten :)
Ik heb geboekt

Singlereis Bali en Indonesië - Ga met singles op reis door het land van de verschillende culturen

Met een leuke groep singles de prachtige eilanden van Indonesië ontdekken: het is mogelijk met een singlereis Bali, eventueel gecombineerd met andere eilanden in Indonesië. Wij bieden bijzondere reizen langs de prachtige hoogtepunten van dit land. Onze deskundige Nederlandssprekende reisleiders laten de mooiste plekjes zien en kunnen hier alles over vertellen. 

Ruime keuze voor een singlereis Bali en Indonesië

Er zijn meerdere single reizen naar Bali afzonderlijk, maar ook gecombineerd met andere eilanden van Indonesië. Denk aan een singlereis naar Bali, Sumatra en Java. Maar er zijn ook single reizen naar Bali, Sulawesi, Lombok en Gili. Er is een actieve alleenstaande reis op Bali, maar natuurlijk is er ook de mogelijkheid om te relaxen op de prachtige stranden. Iedere singlereis in Indonesië heeft weer eigen hoogtepunten die niet aan u zullen ontglippen. De reisleider kan alles over deze hoogtepunten vertellen en zal dat ook zeker doen.

Een actieve singlereis op Bali

Wat houdt een actieve singlereis op Bali dan precies in? Bali heeft prachtige stranden met een prachtige onderwaterwereld, ideaal om te ontdekken tijdens het snorkelen of duiken. Daarnaast verkennen we de prachtige omgeving van Ubud tijdens een bijzondere mountainbiketour. U fietst langs traditionele dorpjes, tempels en de rijstvelden. Zo leert u het échte Indonesië kennen. Raften behoort ook tot de mogelijke excursies tijdens een actieve singlereis op Bali. Spanning en sensatie gegarandeerd!

Een complete singlereis in Indonesië

Wij zorgen ervoor dat comfortabel kunt genieten van het prachtige Indonesië. Daarbij is alles geregeld, van de vluchten tot de comfortabele hotels en vele bijzondere excursies. Bij iedere reis zijn excursies inbegrepen en u heeft de keuze uit een aantal optionele excursies. Onze reisleiders zorgen ervoor dat de reizigers niets tekortkomen tijdens de reis en dat u alles over het land te weten zult komen.

Ga met ons mee en geniet!

Ga met ons mee op een singlereis naar Bali en Indonesië en geniet van al het moois dat dit land te bieden heeft. Liever met een andere groepsreis of juist met een individuele rondreis door Indonesië? Het is allemaal mogelijk. Genoeg redenen om te kiezen voor het bijzondere Azië!

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven