Jordanië

Jordanië Reisleider

Wandelen,lopen,klimmen

Cilia mittendorff
11-08-2017 - 10:28 uur
Goedemorgen,

Ik heb deze reis geboekt en kijk er erg naar uit.
Nu heb ik twee weken geleden mijn enkelbanden gescheurd en zit tot 24 augustus in het gips.
Daarna heb ik nog twee weken om fysio en oefeningen te doen zodat ik weer fatsoenlijk kan lopen.
Maar mijn vraag is moeten wij veel lopen,klimmen oid zodat ik daar niet aan mee kan doen want dat zal dan zonde zijn als ik dan in de bus moet wachten😩
Als dat zo is kan ik misschien beter anuleren en dan een volgende periode gaan.
Graag hoor ik van u.
Vriendelijke groet
Cilia Mittendorff
Er zijn 2 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 2
RE: Cilia mittendorff
11-08-2017 - 11:51 uur
Ik ga 9 september.
En ga inderdaad nog wel even overleggen met de arts.
Bedankt
RE: De FOX Reisleider
11-08-2017 - 11:36 uur
Beste Cilia,

Leuk om te lezen dat je mee gaat naar Jordanië, vervelend van je blessure. Kun je aangeven voor welke vertrekdatum je hebt geboekt? Ik ben reisleider en geen arts. Ik kan niet adviseren of het vanuit medisch perspectief verstandig is om mee te gaan, ik kan natuurlijk wel aangeven hoe zwaar de fysieke inspanningen zijn tijdens de reis.

Het is een lichtactieve reis, we zullen niet uren achtereen gaan lopen, maar het is wel prettig als je een stukje kunt lopen om op een mooi uitzichtpunt te komen of om tijdens het verblijf in het woestijnkamp in Wadi Rum naar de gemeenschappelijke toiletvoorzieningen te gaan.

Ik hoor graag nog even van je wanneer je mee zou gaan naar Jordanië, dan kan ik inschatten of het haalbaar is. Maar ik benadruk wel; alleen je arts kan de situatie écht inschatten en een volledig onderbouwd advies geven.

Veel beterschap en hopelijk tot snel in Jordanië! Groet uit Amman.
Terug naar boven