Jordanië

Jordanië Groepsreizen

fooien e.d

Joke
02-02-2015 - 19:13 uur
wij gaan 25 september deze reis maken . nu las ik dat daar 150,00 bij komt voor fooien en entree . Maar ik lees ook dat er betaald moet worden voor lunch en avond eten.Klopt dat. en zo ja hoeveel is dat .Dus je kan dan niet je eigen eet tentje opzoeken ? en is hotel Edom echt zo slecht ?
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: martin zwaard van ardenne
13-03-2015 - 09:29 uur
wij deden een groep reis door Jordanie wij betaalde vis gezamenlijke pot alle entree's en fooien werd door ons gids betaald. ik moet wel zeggen Jordanie is niet goedkoop je moet vergelijken met Zwitserland qua prijzen voor de toeristen. verder was het fantastische land vriendelijke mensen en veel te zien het is waard.
RE: Paul
03-03-2015 - 20:02 uur
Bij de reisinfo zie je staan dat diverse entrees en de meeste maaltijden niet zijn inbegrepen. Die kosten ga je dus zeker maken. Nu is het op de meeste plekken zowel qua gelegenheden als qua tijd niet doenlijk om zelf op stap te gaan voor een maaltijd. Bij ons in de groep (en ik heb het vaker gelezen) zamelt de reisbegeleider geld in om alle entrees, maaltijden (prima plekken, vaak een buffet, soms een keuzemaaltijd) en fooien te dekken. Sommige lunches zijn in de vorm van een lunchpakket voor in de bus of voor tijdens de prachtige wandeling bij Petra. Het bedrag klopt en is uiteraard controleerbaar en neemt je veel geregel uit handen. De fooi voor de reisbegeleider zelf zit er niet bij, dat regelt de groep zelf (laatste dag naar de Dode zee !).
Al met al een prachtige reis !
RE: Hellen
28-02-2015 - 15:00 uur
Behalve in Aqaba en Petra is er gewoon geen gelegenheid om zelf iets te ondernemen. Voor de lunch zeker niet!
Mijn ervaring is- terwijl ik ook ondernemend ben - het waren allemaal goede eetgelegenheden, niets op aan te merken!
Het zijn maar 8 dagen.

Zelf ( en niemand uit de groep ) hadden slechte ervaring met het Ekdom hotel
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven