Jordanië

Jordanië Groepsreizen

8-daagse rondreis Duizend en één Nacht Jordanië

Vertrek: 17-04-2015

Ria
12-03-2015 - 22:39 uur
Hallo medereizigers,

Vandaag heb ik de moed verzameld om deze reis te boeken!
Dit is voor mij de eerste keer dat ik alleen op reis ga. Met mijn overleden man heb ik al meerdere reizen met FOX gemaakt.
Graag zou ik willen weten wie nog deze reis maakt! Misschien is het leuk om elkaar alvast een beetje op deze manier te leren kennen.
Ik hoop op reacties!
Groet Ria
Er zijn 6 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 6
RE: Ria
01-04-2015 - 20:59 uur
Ik ben nog vergeten te vermelden dat ik 58 jaar ben en in Rijswijk ZH woon. Geboren ben ik in Duitsland maar leef al 37 jaar in Nederland.

Mijn duitse accent heb ik nog steeds maar ben helemaal ingeburgerd.
01-04-2015 - 20:51 uur
Hallo dames,
Fijn dat jullie ook reageert hebben.Ja nog 2 weken dan leren wij elkaar kennen. Ook ik ben na de verhalen gelezen te hebben enthousiast over deze reis geworden.Ook verheug ik mij op de zon en warmte.Zeker na de storm en regen hier in ons landje.
Ik tel de dagen af totdat wij aan deze prachtige reis maken beginnen!
Groetjes Ria

RE: Marga & Elaine
01-04-2015 - 20:06 uur
Dag Ria, stoer van je dat je deze reis hebt geboekt. Wij zijn 2 schoonzusjes van 41 en 43 jr die meegaan. We komen uit Eemnes en Nijmegen. Enorm zin in deze rondtrip na het lezen van al die mooie verhalen. We gaan het vast enorm gezellig hebben samen.
Tot over een paar weken. Groetjes Marga en Elaine
RE: B-en-M
15-03-2015 - 01:25 uur
Hoi Ria,

Heb zelf aantal jaar in bij de ANWB winkel gewerkt en deze mooie reizen mogen aanbevelen. Heb deze reis ook bij "Wie is de Reisleider" gezien. En inderdaad de gezelligheid moet je zelf creëren. Wij wonen in Meppel.

Gr. Bertran en Michel
14-03-2015 - 18:22 uur
Hallo,
Wij waren altijd tevreden met Fox reizen dus deze zal ook weer goed zijn. De ervaringen van andere reizigers zijn in ieder geval goed.
De rest moet de groep zelf doen om een leuke reis te beleven!Hangt ook heel erg van de mensen af!
Ik woon in Rijswijk en jullie?

Groetjes Ria
RE: B-en-M
14-03-2015 - 13:57 uur
Hoi Ria,

Wat leuk. Wij hebben voor het eerst een groepsreis geboekt. Zijn erg benieuwd. Gaat vast gezellig worden.

Gr. Bertran en Michel
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven