Jordanië

Jordanië Singlereizen

8-daagse singlereis Duizend en één Nacht Jordanië

Vertrek: 27-02-2016

Jordanië februari 2016
10-09-2015 - 23:32 uur
Hallo,

Ik ben Martje en ik zit te denken om in Februari met deze single reis mee te gaan 8 dagen Jordanië lijken me super (misschien met verlenging) ik ben benieuwd wie er nog meer mee gaan en of er ook mensen van rond mijn leeftijd mee gaan (24 jaar) dit zal mijn eerste singlereis worden dus ben erg benieuwd.

Groetjes Martje
Er zijn 11 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 11
RE: Paul
24-01-2016 - 18:01 uur
Ook vorige week tijdens de vakantiebeurs geboekt.
Zal ik waarschijnlijk nummer 9/10 zijn.

Heb er zin in!

Groet,
Paul
RE: Jelmer
18-01-2016 - 16:56 uur
We hebben in ieder geval het minimum aantal deelnemers behaald ;) heb afgelopen zaterdag ook geboekt.
RE: Kenneth
15-01-2016 - 16:43 uur
Hoi Ronny,

Dan ben jij vast boeker nummer 7 !
Boekertje nummer 8 ben ik, zojuist geboekt op de beurs.

Helaas wederom geen mazzel met het rad.
Korting was dit keer EUR 75,-
RE: Ronny
15-01-2016 - 15:15 uur
Hoi allemaal,

Ik heb gisteren geboekt en heb er zin in!

Tot gauw.
Ronny
RE: Diana
14-01-2016 - 20:13 uur
Bij de reis van 27 februari 2016 staat een groene G. die staat voor Gegarandeerd vertrek.
Dus gewoon meegaan. Toen ik een maand geleden boekte stond hij met 3 personen ook al op gegarandeerd, nu zijn het al 6 personen. Hoe meer zielen Hoe meer vreugd. Leuk.

tot dan. Groetjes Diana
11-01-2016 - 20:35 uur
Op toeristisch drukbezochte plekken is er altijd wel een risico maar je moet ook een beetje durven leven. Zit er niet heel erg over in en als ik zo te verhalen hoor. In een grote stad zoals Parijs of Londen kun je ook met terrorisme te maken krijgen... Ik ga denk ik ook even naar de vakantiebeurs om te informeren.
09-01-2016 - 21:18 uur
Qua veiligheid ben ik er niet bang voor. Ik heb inmiddels meerdere verslagen gelezen van mensen die de afgelopen 2 jaar naar Jordanie zijn geweest alsook persoonlijk 3 afzonderlijke mensen en allen zeggen dat ze zich er hartstikke veilig hebben gevoeld. Omdat iedereen denkt dat het er onveilig zou zijn is het juist uitzonderlijk rustig bij alle "attracties" dus heb je alle vrijheid om zonder massa toeristen e.e.a. te bezoeken.

Ik besloten om maar gewoon te gaan boeken volgende week en hoop dan maar dat we het minimum gaan halen voor doorgang van de reis.

Groet,
Kenneth (35)
RE: Martje
08-01-2016 - 23:54 uur
Hoi,

Ik heb uiteindelijk niet meer geboekt en zie toch af van de reis.
Lijkt me wel leuk maar ik vind het nu niet de tijd om naar Jordanie te gaan.

Wie wel gaat boeken, heel veel plezier!
08-01-2016 - 23:50 uur
Deze reis past perfect in m'n vakantie maar ik ben nog zo aan het twijfelen. Allereerst vanwege de veiligheid en ik denk dat het daardoor ook niet storm gaat lopen. Ben zelf 31 jaar.
08-01-2016 - 23:34 uur
Zijn er nog meer zwevende boekers voor deze reis ?
Wil hem zelf boeken op de vakantiebeurs volgende week, maar als het aantal boekers zo gering blijft ben ik bang dat hij niet door zal gaan ondanks gegarandeerd vertrek of eventueel aangepast.

Ik heb eerder een aangepaste reis gehad van Fox naar Canada en dat is niet echt goed bevallen.
RE: Sisa
12-12-2015 - 23:44 uur
Hoi Martje,

Ik twijfel, maar ben ook geïnteresseerd in een eventuele boeking. Heb jij geboekt?

Gr. Sisa
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven