Jordanië

Jordanië Singlereizen

8-daagse single groepsreis Duizend en één Nacht Jordanië

Vertrek: 03-09-2016

Marion
07-07-2016 - 21:35 uur
Hallo medereizigers! Ik ben Marion uit Zuid Holland en heb deze reis geboekt. Het is mijn 2e vakantie met Fox singlereizen en ik heb er veel zin in! Wie gaat er nog meer mee? Ik zag dat er nu 7 personen geboekt hebben ☺
Er zijn 17 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 17
RE: Hanny
21-08-2016 - 10:38 uur
Dag allemaal, dit wordt mijn 6e reis met Fox.
Ik heb er heel veel zin in.
RE: Marion
13-08-2016 - 20:00 uur
Hallo allemaal, ik heb gezien dat de groep voor 3 september nu op 18 personen staat! Leuk!! Ik wil degenen die later hebben geboekt even laten weten dat er inmiddels een groepsapp aangemaakt is. We willen van tevoren met elkaar een etentje organiseren zodat we elkaar alvast leren kennen! Als je mee wilt gaan stuur me dan een mailtje. Dan wordt je toegevoegd aan de groepsapp en verneem je verdere details ☺
Groetjes Marion
29-07-2016 - 21:17 uur
Hallo medereizigers! Er zijn al 16 mensen die met deze reis mee gaan! Super zeg! Jojanneke en Mark, gezellig dat jullie ook meegaan hoor!
@allen : als jullie het leuk vinden kunnen we een groepsapp aanmaken. Mail me dan je telefoonnummer, dan voeg ik je toe! Een beetje voorpret en info uitwisselen ☺Groet Marion
RE: M@rk
28-07-2016 - 19:08 uur
Yes!, vandaag mijn optie omgezet naar definitief. Ik ben dus ook van de partij.
Voor de statistieken ik ben 38 ;)
M@rk
RE: Jojanneke
27-07-2016 - 14:16 uur
Hoi!
Ik ga ook mee :) Heb er, net als jullie, heel veel zin in!
En sorry Corné en Susan, als we vertrekken ben ik net een maand 30 ;)
Tot in september!
Groetjes,
Jojanneke
RE: Susan
20-07-2016 - 14:50 uur
Hallo allemaal,

Wat leuk om te lezen dat er weer een paar mensen bij zijn gekomen.
Janneke; ik zou zeker de vaccinaties halen. Ik heb ze al gehaald vanwege vorige reizen.
Corne; wij kunnen samen de Benjamin uithangen :-) ik heb namelijk ook 31!
19-07-2016 - 21:54 uur
Hey Jeroen en Paul, wat gezellig dat jullie ook meegaan met deze vakantie! De groep groeit nog steeds, leuk zeg! Ben heel benieuwd ☺
Groetjes Marion
RE: Paul
19-07-2016 - 19:54 uur
Heb deze reis zojuist geboekt. Ik ben 38 jaar en kom uit Groningen. Volgens mij zijn er nu 10 deelnemers.
Groet, Paul
RE: jeroen
18-07-2016 - 19:36 uur
hoi allemaal .
ik ben jeroen 42 jaar en ga ook mee .
heb er zin in , ben erg benieuwd hoe het er daar uit ziet .
18-07-2016 - 19:14 uur
Hai Janneke, leuk dat je ook meegaat met deze vakantie!
Wat je vraag over inenten betreft : ik heb al mijn vaccinaties al vanwege mijn eerdere vakantie dit jaar naar Bali.. Als het goed voelt dan zou ik het zeker doen! Groetjes Marion
RE: Janneke
16-07-2016 - 21:22 uur
Hallo allemaal, ik ga ook mee!
Ik ben 40 jaar, woon in Amsterdam en dit is de eerste keer dat ik met Fox reis. Al veel goede verhalen over hun singlereizen gehoord, dus ik ben benieuwd :) Heb er heel veel zin in en ben al met de voorbereidingen begonnen :)

Meteen een vraagje: laten jullie je vaccineren? (Ik ga het wel doen, voor de zekerheid)
15-07-2016 - 20:08 uur
Hallo Corné,
Wat leuk dat jij ook mee gaat met deze vakantie! Ik weet niet of jij de Benjamin bent want er zijn volgens mij nog een paar mensen in jouw leeftijdscategorie ☺
Nu nog even genieten van de ( niet al te warme) zomer hier maar wel heerlijk om het vooruitzicht van zo'n mooie reis te hebben. Het wordt vast gezellig! ! Groet Marion
15-07-2016 - 20:08 uur
Hallo Corné,
Wat leuk dat jij ook mee gaat met deze vakantie! Ik weet niet of jij de Benjamin bent want er zijn volgens mij nog een paar mensen in jouw leeftijdscategorie ☺
Nu nog even genieten van de ( niet al te warme) zomer hier maar wel heerlijk om het vooruitzicht van zo'n mooie reis te hebben. Het wordt vast gezellig! ! Groet Marion
RE: Corné
14-07-2016 - 10:52 uur
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren deze reis ook geboekt! (in de aanbieding haha) Het wordt mijn eerste single-reis naar dit prachtige land. Wellicht ben ik de Benjamin op deze reis (31) maar ik hoop dat het een gezellige groep gaat worden! Ik woon ook in Zuid-Holland trouwens. Nu al zin in!

Groetjes,

Corné
13-07-2016 - 22:24 uur
Hallo Mariet en Susan,
Wat leuk dat jullie ook naar Jordanië gaan! Ik heb er veel zin in en dit wordt mijn 2e vakantie met Fox singlereizen. Eerder dit jaar ben ik naar Bali geweest en dit is me heel goed bevallen! Ik kom uit Zuid Holland. Hopelijk sluiten er nog meer mensen aan bij het forum ☺
RE: Susan
13-07-2016 - 18:33 uur
Hallo medereizigers, Wat leuk dat jullie al een bericht hebben geplaatst. Ik heb zojuist deze reis ook geboekt. Het is voor mij de eerste keer dat ik mee ga, enorm spannend maar heel veel zin in. Ik ben Susan en woon in Gelderland. Ben benieuwd wie er nog meer mee gaan?

Groetjes,

Susan
RE: Mariet
12-07-2016 - 22:27 uur
Hallo Marion,
Ik ben ook van de partij.
Nog 7 weken, het schiet al op.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven