Jordanië

Jordanië Singlereizen

8-daagse single groepsreis Duizend en één Nacht Jordanië

Vertrek: 22-07-2017

Dorien
07-02-2017 - 11:19 uur
Hoi!

Ik ben van plan deze reis te gaan boeken. Wie heeft er nog meer interesse in deze reis?:)

Groetjes Dorien (31jr)
Er zijn 7 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 7
RE: Melvin
20-07-2017 - 17:57 uur
Hoi allemaal.

Goed om te weten dat ik niet op het voorstel van Fox ben ingegaan na de prijsverhoging. Deze vond ik niet in verhouding met de reis (500,- bijbetalen). Ik ga dus helaas niet meer mee. Voor diegene die wel gaan, hele fijne vakantie!
RE: Anne
19-07-2017 - 23:14 uur
De app-groep voor deze reis is in wording! Wil je hier graag alvast in worden opgenomen, stuur me dan even rechtstreeks een berichtje!

Groetjes Anne
RE: Anne
15-07-2017 - 14:48 uur
Hoi allemaal,

Ook ik heb geboekt en heb er erg veel zin in! Het lijkt me leuk om iedereen te ontmoeten op Schiphol. Misschien inderdaad handig om een appgroep aan te maken?

Tot volgende week!

Groetjes Anne
RE: Linda
14-07-2017 - 11:40 uur
Hoi,
Ik heb ook geboekt en het lijkt me een erg mooie, leuke reis. Dit is mijn 2e reis via Fox, dus ben benieuwd :)
Lijkt me leuk om elkaar voor de vlucht al ff te zien. Zullen we ergens op Schiphol afspreken? WhatsApp groepje maken?
RE: Melvin
02-07-2017 - 00:55 uur
Ik heb ook geboekt! Heel veel zin in. Is er ook een groep ergens aangemaakt? Ik haak graag aan!
RE: Elly
28-06-2017 - 18:16 uur
Hallo allemaal,
De voorpret is inderdaad begonnen. Het komt nu wel dichtbij.
Dorien heb je de reis geboekt?

Groetjes Elly (30)
RE: Angelique Brokx
11-06-2017 - 00:28 uur
Hallo ik ben aan de voorpret begonnen :-) jullie ook? Ik zie jullie reactie graag tegemoet en misschien is het een leuk idee om van te voren elkaar te ontmoeten,
groetjes,
Angelique
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven