Kenia

Kenia Reisleider

12-daagse Single groepsreis Out of Africa

Vertrek: 13-06-2016

Pauline
24-02-2016 - 20:33 uur
Hallo,

Ik ga in juni naar Kenia en ik zou graag willen weten welke valuta ik het beste mee kan nemen, dollars of euro's. Of is het mogelijk om te pinnen?

Vriendelijke groet, Pauline
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: FOX Reisleider
27-02-2017 - 09:35 uur
Beste Gert,

Dank voor je bericht en leuk te lezen dat je met ons mee wilt op de singlereis naar Kenia!

Als ik het goed begrijp wil je de gehele singlereis met ons meereizen en vervolgens in Mombasa uitstappen om op eigen gelegenheid nog een week in Kenia te verblijven? Dat is uiteraard geen enkel probleem; waar wil je afgezet worden? Als dit te ver uit de richting is, kunnen wij een chauffeur voor je regelen, zodat ik direct met de rest van de groep naar het hotel kan rijden.

Ik kan hier vanuit Kenia geen tarieven berekenen, daarvoor heb ik de hulp ingeschakeld van mijn collega's op kantoor. Zij komen er zo spoedig mogelijk bij je op terug.
RE: Gert Rabelink
24-02-2017 - 18:06 uur
Ik wil deze graag reis gaar aangepast boeken,.
Ik wil graag vanaf dag 9 van Tsavo park naar Diani Beach in het centrum van Mombasa uitstappen en op eigen gelegenheid en kosten het bezoek van Mombasa.
Ik zou dan nog graag een week of circa 10 dagen weer uit Mombasa willen vertrekken.
Dus de terugreis wel in de reissom meenemen.
Ik heb een week geleden ook al een mail uitgedaan maar geen antwoordt ontvangen.
Ik hoor graag uw reactie,

Groeten,
Gert Rabelink
RE: FOX Reisleider
25-02-2016 - 17:35 uur
Hallo Pauline,

Je kunt in Kenia pinnen, en dit is op de plekken die populair zijn bij toeristen geen probleem, maar dat betekent soms wel even zoeken naar een automaat waar je met je cirrus bankpas terecht kunt. Met VISA is de keuze veel groter, maar betaal je hogere transactiekosten. Je gids weet waar je kunt pinnen en hoeveel je ongeveer nodig hebt tot je weer ergens kunt pinnen.
Contant geld meenemen kan natuurlijk ook. Dollars zijn gangbaarder dan euro's, maar je kan zowel dollars als euro's wisselen in lokale valuta. Voor dollars krijg je soms een iets betere koers, maar als je eerst in NL euro's naar dollars moet wisselen ben je waarschijnlijk duurder uit.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven