Kenia

Kenia Singlereizen

12-daagse single groepsreis Out of Africa

Vertrek: 12-09-2016

Marcel
05-08-2016 - 18:20 uur
Hoi,

Ik zit er sterk over na te denken om ook deze reis te gaan boeken. Maar het loopt nog niet echt storm zie ik. Zijn er nog meer mensen die ook deze reis willen gaan boeken? Zou leuk zijn :-)

Groeten Marcel
Er zijn 16 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 16
RE: Linda
06-09-2016 - 17:28 uur
Beste medereizigers,

Ik zal er volgende week maandag ook rond kwart voor 10 zijn.

Alle voorbereidingen zijn getroffen.
Ik heb er heel veel zin in.

Tot over een week.

Groetjes Linda
RE: Marcel
04-09-2016 - 23:52 uur
Hoi Brenda en medereizigers,

Tuurlijk ben ik er ook bij om te verzamelen in de vertrekhal. Sorry dat ik nog niet gereageerd had.
Ik pak de trein van 8.00 uit Nijmegen en ben dan rond 9.30 op Schiphol.
Ik heb deze week al vrij :-) Ik zie jullie over een weekje!

Groeten,
Marcel
RE: Brenda
04-09-2016 - 22:36 uur
Ha medereizigers,

Nog even en dan is het zover!

Was vandaag op Schiphol en heb me even in e.e.a. verdiept daar.
Zoals ook in de reispapieren staat vermeld is het inchecken/bagage drop off van KLM in vertrekhal 2.
KLM is daar prominent vertegenwoordigt dus kan niet missen ;-)

Ik laat altijd mijn reistas sealen. Dit kan ook in vertrekhal 2 bij Seal en Go welke dan geopend is.

Voor degene die vooraf willen verzamelen is het denk handig om 3 uur voor vertrek (= 09:45 uur) te verzamelen voor de KLM zuil: BAGGAGE DROP OFF 12/13.

Herwig en ik zullen daar in ieder geval verzamelen. Marcel en Linda willen jullie nog even laten weten wat jullie doen? Anders staan we misschien onnodig lang te wachten ;-). Thanks.

Ik geef hierbij mijn mobiele nr alvast door: 06 - 51 98 41 57.

Voor degene die nog moeten werken deze week (ik helaas nog 3 dagen......) werkse en tot gauw.

Grts, Brenda
RE: Herwig
31-08-2016 - 17:17 uur
Hi avonturiers,
Goed idee van Brenda. Ik zal er zijn!
Groetjes, Herwig
27-08-2016 - 23:13 uur
Hoi allemaal,

Keek net even in m'n agenda maar ehhhh onze reis begint snel dichtbij te komen. Te gek!!

Bjj mij is het net andersom, ik heb inmiddels de inentingen en wacht nu nog op een nieuw paspoort zodat ik het visum kan aanschaffen.

Ik ben eerder op safari geweest, ik kan jullie zeggen......hier gaan jullie geen spijt van krijgen!! Kenia is voor mij ook nieuw. Of ben jij al eerder op safari geweest Linda?

Nog 1,5 week werken en dan genieten van een welverdiende vakantie ;-)

Vandaag heb ik Fox even gebeld. Er is geen vertegenwoordiging van Fox aanwezig op Schiphol. Misschien leuk om elkaar alvast te ontmoeten bij de incheckbalie (3 uur voor vertrek) ??

Groetjes, Brenda
25-08-2016 - 21:24 uur
Hoi Linda en Herwig,

Leuk dat jullie ook op het forum hebben gereageerd! Ik ben zelf nog nooit in Afrika geweest, dus dit is mijn eerste keer. Ik ben erg benieuwd! Als ik nog even de foto's voor de geest haal van mijn broer die er een paar jaar geleden is geweest, dan weet ik zeker dat ik er geen spijt van zal krijgen! Hopelijk gaan ook wij veel wilde dieren - en de Big Five natuurlijk - zien!

Mijn visum is inmiddels geregeld. Inentingen (en malariapillen) volgen komende week. Het aftellen kan al gaan beginnen. Nog ff een weekje werken en dan heb ik eindelijk vakantie. Wel een beetje een nadeel zo laat pas vakantie, maar ik heb er nu heel veel zin in!

Gerben, leuk als jij ook nog mee gaat natuurlijk. Alleen overtuigen kan ik je niet zo goed. Ik ben zelf ook nog nooit in Afrika geweest, dus ik zou zeggen laat de reisomschrijving voor je spreken ;-)
RE: Linda
24-08-2016 - 17:03 uur
Hey Herwig, Brenda en Marcel,

Ik ben reiziger nummer 4 voor deze mooie reis naar Kenia.
Ik heb er al heel veel zin in.

Is iemand van jullie al eerder in Afrika geweest?

Groetjes Linda
19-08-2016 - 15:07 uur
Hoi Herwig, leuk dat je ook op t forum reageert!! Visum moet ik idd ook nog even achteraan. Verdere voorbereiding zoals inentingen etc heb ik reeds in werking gezet.

Hoi Gerben, ga ff m'n best doen je te overtuigen ;-). Safari is eenmaal een prijzig iets maaaaaaaaar je krijgt er ook heel veel voor terug: alle safari gerelateerde dingen als gamedrives en een boottocht zijn inclusief, alle maaltijden tijdens safari zijn inclusief, ennnn ontbijt en diner tijdens de strandlocatie. Heb tot nu toe alleen maar goede verhalen over t eten in Kenia gehoord. En zeg nou zelf..... Op visite in de natuur en nooit weten wat er precies die dag gebeurt of welke dieren en bijzonderheden je tegenkomt is toch ook wat waard??? ;-) ;-). Emmmmm meer weet ik ff niet te verzinnen. Hoop dat je overstag gaat!! Ps uiteraard balen dat je China reis niet doorgaat.

Groet Brenda
RE: Gerben
17-08-2016 - 20:41 uur
Goedenavond,

Ik moet ineens heel snel schakelen..
Mijn reis naar China gaat ineens niet door.
En als ik nog iets wil in september, dan zal het deze moeten worden. Is inmiddels op aanvraag.
Groepje is klein, prijs is hoog..
leeftijden liggen wel aardig bij elkaar (1964/1973/1975/1988... ben zelf van 1977)
Wie kan me overtuigen?

Mvg, Gerben
RE: Herwig
17-08-2016 - 00:00 uur
Dag Brenda , Marcel en ...,

Thanks om te boeken !

Met 4 of meer kan dit ongetwijfeld grote avontuur van start gaan.
Nog een visum versieren en klaar voor vertrek . Voor mij is dit de eerste single reis.
Ik heb er alvast zin in om de medereizigers te ontmoeten !
Groetjes,
Herwig
11-08-2016 - 14:33 uur
Mijn boeking is nu ook definitief!!! Wie o wie volgt.....
10-08-2016 - 17:54 uur
Mijn boeking is inmiddels definitief!
08-08-2016 - 21:29 uur
Hoi Brenda,

Ja, ik sta eigenlijk hetzelfde erin als jou. Eigenlijk weet ik al wel dat ik deze reis wil gaan boeken, maar heb het alleen nog niet gedaan haha. Als we allebei boeken zijn we inderdaad met zijn vieren. Zou mooi zijn als het groepje dan nog uitgroeit tot 6 a 8 personen of zo. Dat zou nog kunnen, want we hebben nog een maandje de tijd.
08-08-2016 - 17:56 uur
Ha Marcel,

Dank voor je snelle reactie. Kan mij vinden in je redenen deze reis te gaan boeken.

Tented lodges zijn idd iets comfortabeler, dat weet ik uit eerdere ervaring. En die strandafsluiting is idd relaxt om mee af te sluiten.

Dit zou mijn 2e singlereis met FOX worden. De 1e beviel prima.

Zit zo eens hardop te brainstormen maar heb geloof ik behalve het nog verlengen van m'n paspoort en het checken van vaccinaties geloof ik geen "excuus" meer om niet te gaan boeken...... Als jij ook boekt hebben we volgens mij iig 4 personen (is minimaal aantal voor deze boeking) en wie weet volgen er nog meer......Hoe sta jij erin?

Groet, Brenda
07-08-2016 - 23:22 uur
Hoi Brenda,

Leuk dat je er ook over nadenkt om deze reis te gaan boeken. Wat mij in deze reis aanspreekt zijn natuurlijk in eerste instantie de dieren en de omgeving. En verder ook wel dat de overnachtingen in de lodges mij wat comfortabeler lijken dan bij een kampeervakantie die ik bij een andere reis zag. Hoewel dat op zich ook leuk kan zijn. Verder lijkt het me ook wel relaxed om de vakantie af te sluiten aan het strand :-)

Ik heb nu een paar keer met Fox gereisd en dat is me qua organisatie nog altijd prima bevallen. Verder ligt het natuurlijk ook altijd een beetje aan de groep, dat heb je niet helemaal in de hand. Maar mijn singlereis vorig jaar was echt super.
07-08-2016 - 22:50 uur
Ha Marcel,

Grappig, sinds dit weekend denk ik ook na om deze reis te gaan boeken.
Wat trekt jou zo aan om deze reis te gaan boeken? Eerder singelreizen met Fox gemaakt?

Groet, Brenda
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven