Laos

Laos Reisleider

21-daagse groepsrondreis Thailand - Laos - Cambodja

Vertrek: 08-05-2017

Peter
20-03-2017 - 12:03 uur
Tijdens ons bezoek aan de Reis & Inspiratiedagen werd het algemene advies gegeven om voldoende US$ mee te nemen omdat in Laos en Cambodja alleen met deze valuta kan worden betaald.

Onder het kopje Praktisch staat echter dat het in Laos niet is toegestaan met US $ te betalen.
In Cambodja moet echter wel met US $ worden betaald. Ons werd geadviseerd per persoon in ieder geval ca. $ 500,00 mee te nemen.
Omdat wij tijdens deze reis slechts 5 dagen in Cambodja verblijven lijkt mij dit rijkelijk veel.

Graag wil ik weten wat het verstandigste is om aan US $ mee te nemen.
Er zijn 4 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 4
RE: Peter
23-03-2017 - 19:54 uur
Beste Olaf,

De reisleider schreef per abuis euro's, de discussie gaat echter over US $.
Dus ca. $ 500 per persoon.
RE: FOX Reisleider
23-03-2017 - 17:54 uur
Hallo Olav,
Het is een hele ruime schatting van wat je per persoon nodig zou kunnen hebben.
RE: olav
23-03-2017 - 17:31 uur
Ik ga ook deze reis maken. Is het 500 euro per persoon of gebaseerd op 2 personen?
RE: FOX Reisleider
21-03-2017 - 17:29 uur
Hallo Peter,
Het staat een beetje verwarrend bij de praktische info. In Laos is het ongunstig om met dollars te betalen, maar je kunt er wel dollars wisselen in Kip, om daar vervolgens alles mee te betalen. Werkende pinautomaten zijn lang niet overal te vinden, en euro's zijn lastiger te wisselen, dus dollars wisselen is een oplossing. In totaal ben je bijna 12 dagen in Laos en Cambodja, dus is er bij het advies van 500 euro uitgegaan van ongeveer 40 euro per dag voor al je eten en drinken. Dat is misschien aan de ruime kant, maar de overgebleven dollars kun je daarna ook nog wisselen om alle onkosten tijdens het verblijf aan het strand in Thailand mee te betalen.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven