Maleisië

Maleisië Singlereizen

15-daagse single groepsreis Singapore - Maleisië - Borneo

Vertrek: 09-05-2018

kelly
25-09-2017 - 07:36 uur
Hallo allemaal!

Ik ben Kelly, 28 jaar oud en wil graag deze reis gaan boeken. Dit wordt mijn vierde fox-reis. Ben benieuwd of er meer mensen zijn die deze datum ook de reis willen maken!
Er zijn 31 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: geesje
08-05-2018 - 12:53 uur
Hoi allemaal,
ik heb deze reis op het laatste moment nog geboekt.
Kan ik nog in de whatsapp groep en hebben jullie ook een afspreek punt op schiphol

groetjes Geesje
RE: geesje
08-05-2018 - 12:53 uur
Hoi allemaal,
ik heb deze reis op het laatste moment nog geboekt.
Kan ik nog in de whatsapp groep en hebben jullie ook een afspreek punt op schiphol

groetjes Geesje
RE: Daisy Puts
04-03-2018 - 20:20 uur
Hoi allemaal!
Ik ben Daisy en ga 9 mei ook mee op deze reis! Wordt de eerste keer voor mij om zo'n verre reis te maken... Maar lijkt me gezellig om van te voren elkaar een beetje te leren kennen.
Groetjes Daisy
RE: Chantal
25-02-2018 - 19:34 uur
Hallo reisgenoten,

Ik heb deze reis ook geboekt met verlenging. Ik wil me ook graag aansluiten bij de WhatsApp groep. Bij wie moet ik daarvoor zijn?

Groetjes, Chantal
RE: j
18-02-2018 - 16:43 uur
Hallo reisgenoten,

Ik heb zojuist ook deze reis geboekt. Moet nog ff afwachten tot m'n reis definitief door Fox wordt bevestigd maar verwacht dat dat geen probleem zal zijn.
Deze reis (landen en steden) staat al een tijdje op m'n bucket-list. Supergaaf dat ik deze landen en steden nu ga bezoeken. Heb er zin in!
Ik las in onderstaande berichten dat er al een FB en WhatsApp groep is aangemaakt. Ik wil mij daar graag bij aansluiten. Ik zal ff op FB gaan zoeken waar ik mij kan aanmelden. Bij wie moet ik zijn voor de WhatsApp-groep? Ik lees het wel.

Groeten,
John
RE: Odilia
14-02-2018 - 11:18 uur
Hallo reisgenoten
IK ben Odilia en ga 9 mei ook mee op avontuur.Zin in ! Ik kom uit Etten-leur.
Ik wil ook graag in de groepsapp........maar wat is het nummer?
Mag me ook mailen
Groetjes
RE: Diana
11-02-2018 - 18:22 uur
Hallo reisgenoten,
Mijn reservering is inmiddels definitief en vanmiddag in Hoofddorp maar gelijk m'n vaccinaties gehaald. Dit is m'n tweede Foxtrip en heb er onwijs veel zin in.

Ga even kijken of ik die FB groep kan vinden. Misschien zie ik jullie daar, maar anders tot 9 mei 😊.
Groetjes Diana
RE: Maurice
27-01-2018 - 18:13 uur
Hoi johan,

Lijkt me inderdaad leuk om al eens eerder af te spreken, Utrecht is dan inderdaad wel lekker centraal.

Groet Maurice
RE: Johan
26-01-2018 - 12:02 uur
Reisgenoten

Is het misschien een idee om een kennis maak etentje te organiseren? Heb bij een aantal reizen dit ook gehad. Meestal deden we het in Utrecht.

Johan
RE: René
18-01-2018 - 15:54 uur
Hoi, ik heb inmiddels deze reis ook geboekt, met verlenging. Ik zal me aanmelden bij de facebookgroep. Groeten, René (41)
RE: kelly
18-01-2018 - 12:09 uur
Hallo Allemaal!

Tijdje niet gekeken omdat ik niet aangegeven kreeg dat er mensen op het forum aan het reageren waren. Grr!
Ondertussen ga ik 1 feb beginnen met mijn nieuwe baan dus ik moet nog even afwachten hoe of wat. Graag zou ik wel alvast in de appgroep willen want ik hoop natuurlijk dat ik gewoon met deze reis mee kan.
Hopelijk tot gauw!

Groetjes Kelly
RE: Harry VDK
13-01-2018 - 18:29 uur
Ik heb begrepen dat Fox momenteel €250 vraagt voor de strandverlenging in Penang. Hetzelfde hotel (Flamingo Hotel by the Beach) is echter voor dezelfde periode (22-24 mei) voor 94€ via trivago.com te boeken. Ze hebben al bevestigd dat de kosten van het omzetten van het ticket minimaal zijn. Dus 156€ voor allen de transfer (doe toch al rijdt voor diegene die de verlenging al wel geboekt hebben lijkt mij wat overdreven.

Fox ... doe er iets aan ...!!
11-01-2018 - 14:32 uur
WhatsApp groep is nog niet opgezet. Wil hem wel maken. Je kunt het beste nummers uitwisselen via de rechtstreekse mail.

Johan
RE: Marieke
11-01-2018 - 14:21 uur
Hallo!

Ik heb net deze reis geboekt met verlenging. Ik heb er super veel zin in.
Ik wil wel in de Whats app groep, wie kan ik mijn nummer sturen?
De Facebook pagina kon ik nog niet vinden, maar meld me snel aan.

Groetjes Marieke
RE: Anoek
11-01-2018 - 14:20 uur
Hallo allemaal,

Ik ben Anoek en heb op de vakantiebeurs ook deze reis geboekt, inclusief een verlenging. Heb er zo'n zin in!!

De whatsapp groep vind ik een heel goed idee. Wie heeft hem opgezet? Dan stuur ik mijn tel.nummer.

Groetjes Anoek
08-01-2018 - 20:42 uur
Dat is zeker een ook een goed idre Johan. Wellicht ook leuk om eens voor de reis af te spreken, zodat wij niet allemaal vreemden voot elkaar zijn.
04-01-2018 - 11:35 uur
Reisgenoten;

Ik heb zelf geen facebook. Maar misschien is het ook een idee om een WhatsApp groep op te zetten.
Tijdens mijn laatste reizen wordt hier veel gebruik van gemaakt. Onder andere om elkaar te vinden op Schiphol.

Johan
03-01-2018 - 23:40 uur
Wat een goed idee om een facebookpagina te openen Harry. Ik heb zojuist toestemming gevraagd om lid te mogen worden.
RE: Harry van der Kruys
03-01-2018 - 22:49 uur
Beste Reisgenoten, mijn boeking is vandaag bevestigd. Heb maar meteen een FB groep aangemaakt zodat we gemakkelijker met elkaar in contact kunnen komen (indien je daar natuurlijk behoefte aan hebt ;-) en ons kunnen voorbereiden op deze reis. Je kunt je aanmelden via onderstaande link.

https://www.facebook.com/groups/fox.singapore.maleisie.borneo.2018.05/

Ik heb er alweer zin in!

Groetjes,
Harry.
RE: Frank
09-12-2017 - 23:13 uur
Hallo,
Ik ben ook aan het kijken of ik deze reis ga boeken. Ziet er super uit. En de groep groeit ook aardig. Laat snel weten.
Frank
RE: Dirk
02-12-2017 - 05:04 uur
Gisteren teruggekeerd van de 15-daagse single groepsreis met verlenging op Penang. Even een tip voor toekomstige reizigers met verlenging: Het is zeer de moeite waard om de Penang Country Cycle tour te boeken bij Matahari Cycle Tours (www.cyclematahari.com). Laat je niet afschrikken door de prijs want het is het geld dubbel en dwars waard. Fietsen op zeer goede mountainbikes, in een relaxed tempo, door kampongs, vissersdorpjes, rijstvelden, plantages etc met voldoende stops tussendoor. De lunchplek was midden in de rijstvelden! Geweldig! Ik vond het een heel leuke aanvulling op de rondreis.
28-11-2017 - 00:31 uur
Hoi Johan,

Wat leuk dat je meegaat. Een zeer ervaren reiziger zo te lezen en blijkbaar ook erg te spreken over de organisatie gezien het als je 12e reis wordt.

Als ik de groepsamenstelling zie, onstaat er al een gemêleerd gezelschap. Hopelijk kunnen we snel meer mensen welkom heten.

Groet,

Maurice

28-11-2017 - 00:30 uur
Hoi Johan,

Wat leuk dat je meegaat. Een zeer ervaren reiziger zo te lezen en blijkbaar ook erg te spreken over de organisatie gezien het als je 12e reis wordt.

Als ik de groepsamenstelling zie, onstaat er al een gemêleerd gezelschap. Hopelijk kunnen we snel meer mensen welkom heten.

Groet,

Maurice

27-11-2017 - 22:06 uur
Hoi Johan,

Groet,

Maurice

27-11-2017 - 22:06 uur
Hoi Johan,

Groet,

Maurice

27-11-2017 - 22:05 uur
Hoi Johan,

Groet,

Maurice

Hoi Johan,

Groet,

Maurice

Hoi Johan,

Groet,

Maurice

27-11-2017 - 22:04 uur
Hoi Johan,

Groet,

Maurice

27-11-2017 - 11:51 uur
Hallo Kelly & Maurice

Heb deze reis geboekt, Dit wordt mijn 12 singele reis met FOX
Ben tijdens de reis 47 jaar oud.

Johan
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven