Maleisië

Maleisië Reisleider

12-daagse privé rondreis Maleisië - Taman Negara inclusief autohuur

Vertrek: 04-07-2016

kim
29-02-2016 - 17:31 uur
Hallo,
Wij overwegen de keuze om deze reis te gaan maken. Het is echter onze eerste keer dat wij een verre reis maken. Daarom heb ik een aantal vragen.
- De huurauto. Er staat beschreven dat hier een internationaal rijbewijs voor nodig is, ik zie op verschillende sites dat dit echter niet nodig is?
- Is de route goed te bereiden en te vinden, is er een duidelijke route beschrijving of alleen adres?
- Moet er vast gehouden worden aan bepaalde tijden van wegrijden, of moet je op bepaalde plaatsen een bepaalde tijd zijn?
- ik vind het erg onduidelijk hoe het zit wanneer je een nacht/dag bij wilt boeken. En dan nog een toeslag die er bij komt voor de transfer?
- gaat de privé chauffeur overal mee naar toe of hoe werkt dat precies? Gaat de toeslag per persoon, of per auto/voertuig?

Bedankt alvast.
Er zijn 1 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 1
RE: FOX Reisleider
01-03-2016 - 15:15 uur
Hoi Kim,

Op dit forum kunnen vragen over bestemmingen gesteld worden aan reisleiders. Wij begeleiden groepsrondreizen en kennen de bestemmingen, maar hebben geen idee hoe de prive reizen uitgevoerd worden. Daarvoor kun je beter contact opnemen met mijn collega's op kantoor via de link 'contact' bovenaan deze pagina.
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven