Maleisië

Maleisië Reisleider

18-daagse groepsrondreis Maleisië - Borneo (Sarawak)

Vertrek: 22-05-2017

Denise Kerremans
28-03-2017 - 12:52 uur
Goedemiddag, is het voor deze reis echt nodig om wandelschoenen mee te nemen of volstaan gympen met een redelijk profiel ook? Zo niet, voor welk gedeelte van de reis zou ik dan wandelschoenen nodig hebben?
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: FOX Reisleider
03-05-2017 - 11:06 uur
Over het algemeen zijn er handdoeken in de hotels beschikbaar, maar je kunt natuurlijk altijd voor de zekerheid zelf ook een strandhanddoek/sarong meenemen. Wat betreft een koelkastje, kunnen wij niet garanderen dat elk koelkastje ook een vriesvak heeft. We raden je aan om in de betreffende hotels bij de receptie te vragen of je de insuline daar koud mag houden, dit moet geen probleem zijn.
RE: Denise Kerremans
02-05-2017 - 18:19 uur
Nog een paar vraagjes, zijn er in alle hotels handdoeken beschikbaar voor aan het zwembad of moet je deze zelf meememen?
En is er in elk hotel een koelkastje aanwezig? En zo ja met een vriesvakje? Ik moet namelijk mijn insuline koud houden en vrieselementen opnieuw kunnnen bevriezen. Ik hoor graag van u!
RE: FOX Reisleider
29-03-2017 - 13:32 uur
Hoi Denise,
Op gympen met een redelijk profiel moet het ook wel lukken hoor. Tijdens het bezoek aan het Bako National Park in Borneo en Batang Ai is het handig om op comfortabele schoenen te lopen vanwege de ongelijke en onverharde ondergrond. Fijne vakantie alvast!
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven