Maleisië

Maleisië Reisleider

18-daagse groepsrondreis Maleisië - Borneo (Sarawak)

Vertrek: 18-09-2017

Patricia
15-08-2017 - 16:54 uur
Wat raden jullie aan als handbagage? Normaal nemen wij een trolley koffertje mee maar vragen ons af, ook omdat er wordt aangegeven een extra reistas mee te nemen. of dit wel handig is.
Die extra reistas voor hoeveel dagen moet daar kleding, enz in mee? Is het verstandiger om ieder een rugzak mee te nemen of een reis/sporttas of toch een trolley koffer?
Er zijn 3 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 3
RE: FOX Reisleider
22-08-2017 - 13:58 uur
Beste Patricia

Je koffers blijven in de grote bus, waar de chauffeur dan bij blijft tot we weer terugkomen vanuit de jungle. We gaan namelijk met een longtailboot de rivier op, tot we bij ons hotel in de jungle aankomen. Op dit bootjes kunnen de grote koffers niet zo makkelijk mee, vandaar dat we ze op het vasteland houden.
RE: natasja
18-08-2017 - 09:35 uur
Ik ga niet de 18 september maar 26 augustus naar Maleisië. Wat ik wel vragen wil is waar de koffers dan verblijven als wij naar Borneo gaan met een reistas.
RE: FOX Reisleider
16-08-2017 - 09:28 uur
Beste Patricia,
De extra reis tas adviseren wij voor het verblijf in Batang Ai (dag 4 t/m 6, twee overnachtingen). Als we naar Batang Ai reizen hebben we niet zo heel veel bagage ruimte beschikbaar en is het niet mogelijk om grote koffers mee te nemen. Je hebt dan een reistas nodig om spullen mee te nemen voor twee overnachtingen. Na je verblijf in Batang Ai kun je weer gebruik maken van je koffer. Mijn ervaring is dat een reistas meestal wat makkelijker mee te nemen is dan een klein rolkoffertje.
Terug naar boven