Maleisië

Maleisië Groepsreizen

18-daagse groepsrondreis Maleisië - Borneo

Vertrek: 14-11-2016

Ger & Jacquelien
27-04-2016 - 21:12 uur
Hoi, wij zijn Ger en Jacquelien, wij hebben de 18 daagse maleisie/borneo reis geboekt met verlenging. Wij kijken heel erg uit naar deze reis en zijn ook erg benieuwd wie ook deze reis gaan maken.
Er zijn 13 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 13
RE: Syl en Danny
27-10-2016 - 22:01 uur
Welkom iedereen , wij hebben er echt heel veel zin in ... Wij slapen de nacht ervoor in Van Der Valck Schiphol , misschien nog iemand ? Wij komen uit Sluis werken in de Horeca , zijn dit jaar 10 jaar getrouwd wel op de dag dat we naar huis gaan .. We zij heel erg benieuwd naar de groep ... We zitten ook op Facebook als Sylvie Wieme ( ik ) en mijn man Danny Hennekeij . Al meerdere keren met FOX op vakantie geweest was iedere keer fantastisch ! Vele zonnige groeten Syl en Danny
RE: Gerry en Hans
27-10-2016 - 16:34 uur
Hallo reisgenoten!
Mijn man, Hans, en ik gaan ook met jullie mee. We zijn wel ouder ( 62 en 64) maar "desondanks" maken we bijna jaarlijks een verre reis. We gaan bijna altijd met ons tweeën, maar gaan nu een keer het avontuur van een groepsreis aan. We verheugen ons erg op deze reis. Tot gauw!
RE: Ger & Jacquelien
07-08-2016 - 13:09 uur
Hoi Jarko & Adrienne, leuk dat jullie er ook bij zijn, best leuk, iedereen die hier gereageerd heeft liggen qua leeftijdscategorie ongeveer bij elkaar. ja de reis gaat echt spannend en leuk worden.

Groetjes Ger en Jacquelien
RE: Adrienne
04-08-2016 - 12:50 uur
Dag allemaal,
Ik heb net alle reacties gelezen. Wij (mijn man en ik) hebben net te horen gekregen dat deze prachtige reis voor ons definitief is. Spannend!! Wij zijn 42 en 47 jaar oud, komen uit West-Brabant (Steenbergen) en kijken uit naar een onvergetelijke vakantie.
Groetjes van Jarko & Adrienne
29-07-2016 - 13:01 uur
Hoi Syl en Danny,

wij gaan op het einde met de boot, lijkt ons veel spannender en avontuurlijker

Groetjes Ger en Jacquelien
RE: Syl en Danny
29-07-2016 - 12:51 uur
Hoi , we wachten nog steeds op bevestiging maar in principe kunnen we nog mee , de vluchten zitten namelijk volzet en met meerprijs kunnen we dan nog alsnog mee ....ook het lounge arrangement moet aangevraagd worden .
We zien er ook heel veel naar uit ! FOX is voor ons een geweldige maatschappij ! Vooral voor zulke reizen ! Gaan jullie met de boot mee op het einde van de reis of per vliegtuig ?
Gr Syl en Danny
27-07-2016 - 09:09 uur
Hoi Danny en Syl,
Leuk dat jullie ook meegaan, net als jullie zijn wij idd ook wereldreizigers, wij zijn zelf nog nooit met fox geweest, maar het ziet er veelbelovend uit, groetjes Ger en Jacquelien
RE: Rene en Christa
26-07-2016 - 20:45 uur
Hey Danny en Syl! Leuk dat jullie ook meegaan! Nu al deelnemers uit Zuid-West, Zuid-Oost en Noord-Oost Nederland, zou leuk zijn als Noord-West ook nog vertegenwoordigd is :-). Jullie hebben dus ook al veel van de wereld gezien. Leuk! Wij ook, en hopen met deze reis weer een mooie ervaring erbij te krijgen! Groetjes Rene en Christa.
RE: Danny en Syl
24-07-2016 - 07:28 uur
Goedemorgen , Danny (46) en ik Syl (44) zijn actieve wereldreizegers die ook meegaan op de Borneo reis tenminste ik heb net geboekt en wacht nog op de goedkeuring . We zijn al vaker met FOX meegeweest en normaalgezien is het super ! We komen uit Sluis ( Zeeland ) en ik heb Belgische roots maar woon al 25j in Nederland , ik ben echt eens benieuwd naar deze reis want prijs kwaliteit ziet het er fantastisch uit ! Ik hoop dat we in een leuke groep terecht komen en veel nieuwe mensen leren kennen . Het meest zie ik uit naar de eerste dagen in de natuur ... En jullie ? We hebben er heel veel zin in kan niet wachten 😀😀😀😀 greetz Syl en Danny
09-06-2016 - 12:25 uur
Hoi, ja wij gaan ook met Singapore Airlines. Wij hebben een overnachting geboekt in het Dorint hotel. Ja de voorbereidingen zijn echt leuk, soms denk je dat je alles hebt en dan valt je weer wat in wat je nodig hebt. Als het naderhand mogelijk is proberen wij de stoelen al vooraf te regelen. Oh leuk, dan zijn wij samen de jongste tot nu toe, kunnen we gezellig met elkaar optrekken. ps herkenbaar ben ik aan een piercing in het oor en daarbij als handbagage koffer hebben wij een Heinz ketchup koffer en een anytime fitness koffer. Groetjes Ger & Jacquelien
07-06-2016 - 07:09 uur
Vliegen jullie ook met Singapore Airlines? We zijn (ongeveer) van dezelfde leeftijd. René is 41 en ik ben 35. Wij wonen zo'n 350 km ten noorden van jullie; in Groningen. Misschien boeken wij ook nog een overnachting vooraf. Leuk hè om al met voorbereidingen bezig te zijn.
31-05-2016 - 12:42 uur
Hoi Rene en Christa, leuk dat jullie ook meegaan alleen jammer dat jullie geen verlenging hebben. Ik denk dat het een onvergetelijke vakantie zal worden. Wij zijn al langzaam bezig met de voorbereidingen. Nieuwe koffers (lichtere) gekocht en diverse andere spulletjes voor op de vakantie. Wij zijn een van de jongste stellen wat meegaan, ik (Ger) ben 40 jaar en Jacquelien 39 jaar. Gezien wij uit Kerkrade komen vertrekken wij al een dag eerder naar Amsterdam en nemen daar een overnachting, dan zijn we tenminste al een beetje uitgerust voor de lange reis. Zou leuk zijn als we elkaar al kunnen ontmoeten op schiphol, is altijd leuk als je wat met elkaar kunt opschieten tijdens de vlucht.
30-05-2016 - 23:12 uur
Hoi! Wij gaan mee! We kijken er nu al erg naar uit...hopen dat het komende half jaar snel voorbij gaat. Geen verlenging voor ons; meer dan 18 dagen zat er niet meer in helaas.

Rondreis Maleisië - Maak een groepsreis door het veelzijdige Maleisië

Maleisië is een bestemming die iedereen zal verrassen. Prachtige natuur, moderne steden en heerlijke stranden: het is allemaal aanwezig tijdens een rondreis in Maleisië. En wij zorgen ervoor dat u dit land optimaal zult ervaren tijdens de Maleisië rondreis. Daarbij overnachten we vrijwel altijd in comfortabele viersterrenhotels, zodat u heerlijk kunt uitrusten tijdens de reis. Comfort tijdens het avontuur in dit prachtige land. 

Bijzondere routes Maleisië rondreis

Er zijn verschillende routes mogelijk voor een groepsreis in Maleisië. Zo is er een reis waarbij u ook een bezoek brengt aan Borneo, een groen eiland met spectaculaire natuur en bijzondere diersoorten die alleen in deze regio te vinden zijn. Uniek is ook een bezoek aan Selingan Turtle Island, waar zeeschildpadden aan land komen om eieren te leggen. Of kies voor een complete rondreis in West-Maleisië met de fascinerende hoofdstad Kuala Lumpur op het programma, maar ook de prachtige Cameron Highlands, met een overnachting temidden van thee- en fruitplantages.

Op zoek naar de Orang Oetans

Een tip: tijdens een van de rondreizen in Maleisië brengt u een bezoek aan het orang-oetan reservaat van Samenggoh, waar verstoten orang-oetans worden opgevangen en begeleid om later zelfstandig terug de jungle in te kunnen. We bezoeken dit reservaat rond voedertijd, zodat er een grote kans is dat u deze indrukwekkende dieren van dichtbij kunt zien.

Het eiland Langkawi 

Als u gaat vliegen naar Maleisië, hoort een bezoek aan het prachtige en onbedorven tropische eiland Langkawi daar ook bij. Dit eiland heeft een uitbundige tropische begroeiing, parelwitte stranden en een glasheldere zee met koralen en tropische vissen. Wij hebben hier bovendien een heerlijk resort voor uitgezocht waar u extra kunt genieten. Een mooie aanvulling op de rondreis in Maleisië als u het ons vraagt. 

Ga met ons mee en ontdek Maleisië

Shoppen in de stad, op avontuur in de jungle en op zoek naar orang-oetans, het kan allemaal in Maleisië. Onze reisleiders zijn deskundig, spreken Nederland en laten heel graag alle mooie plekjes van dit land zien. Ga met ons mee op een rondreis door Maleisië en ontdek de veelzijdigheid met eigen ogen. Een individuele rondreis of een singlereis is ook mogelijk.

footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven