Mexico

Mexico Singlereizen

17-daagse Single groepsreis Raadsels van de Maya's

Vertrek: 23-07-2016

Martijn
28-12-2015 - 16:40 uur
Hoi

Ik wil voor de zomer de single reis Raadsels van de Maya's met Fox boeken en zou graag horen of er al meer geïnteresseerden zijn? Eventueel nog met een verlenging erbij.

Zelf ben ik van plan deze reis op de vakantie beurs te boeken.

Laat wat van je horen als je misschien ook mee gaat.

Groetjes
Martijn
Er zijn 50 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 30
RE: Martijn
20-06-2016 - 21:09 uur
Wow Karen

1x is denk ik wel genoeg :-p

1 of 2 weken voor aanvang reis krijg je de reisbescheidenen. Daarin is ook een lijst aangegeven met hotels waar we gaan overnachten. Doorgaans is het opgeven van het adres van het eerste hotel voldoende. Veel maakt het niet uit omdat de ESTA voor de VS en daar hebben we alleen maar een overstap.

Inmiddels hebben we al met een groot deel van de groep kennis gemaakt en is er ook al een tijdje een facebook groep. Kijk maar even verder in dit forum

Groetjes en tot 23 juli

Martijn
RE: Karen
20-06-2016 - 21:04 uur
Hallo,

Reeds een tijd geleden deze reis geboekt. Begin de weken, dagen af te tellen om op het vliegtuig te stappen en Mexico te ontdekken. Ben benieuwd om jullie allemaal te leren kennen. Vraagje: spreken we af op de luchthaven vooraleer we inchecken?
een andere praktische vraag: op de ESTA aanvraag moet je een contact adres in US geven, alhoewel we hier enkel zijn om op een andere vlucht te stappen: welk adres hebben jullie ingevuld? Of ook niet ingevuld?

Groetjes,
Karen
20-06-2016 - 21:03 uur
Hallo,

Reeds een tijd geleden deze reis geboekt. Begin de weken, dagen af te tellen om op het vliegtuig te stappen en Mexico te ontdekken. Ben benieuwd om jullie allemaal te leren kennen. Vraagje: spreken we af op de luchthaven vooraleer we inchecken?
een andere praktische vraag: op de ESTA aanvraag moet je een contact adres in US geven, alhoewel we hier enkel zijn om op een andere vlucht te stappen: welk adres hebben jullie ingevuld? Of ook niet ingevuld?

Groetjes,
Karen
20-06-2016 - 21:03 uur
Hallo,

Groetjes,
Karen
20-06-2016 - 21:02 uur
Hallo,

Groetjes,
Karen
RE: Richard
06-05-2016 - 17:48 uur
Hallo Rogier,

Welkom bij de groep. Ik zou zeggen meld je even bij Marcia. Stukje verder onderin. Zij beheert de facebook groep waar wat meer activiteit is. Zijn onder andere bezig met een pre-meet (5 juni). Daar jij niet met de groep meereist waarschijnlijk toch leuk om ze toch wat eerder te leren kennen.

Richard.
RE: Rogier
06-05-2016 - 13:50 uur
Hallo,
Het duurde even voordat ik de bevestiging had, maar zojuist de bevestiging ontvangen vanuit FOX dat.
Wel zal ik wat eerder vertrekken en dus ook eerder aankomen dan de meeste.
Dit is mijn 4e reis die ik via FOX ga maken en heb er gruwelijk veel zin in.
Gr Rogier (28)
RE: Andre
25-04-2016 - 18:07 uur
Hallo allemaal,

Ik heb ook deze reis naar Mexico geboekt met verlenging maar ik ga net als Mieke met een andere vlucht heen, dus ik zie jullie daar of eerder bij de pre-meet

Tot ziens Andre.
RE: Mieke Luiten
20-04-2016 - 16:04 uur
Hoi allemaal,

Ben vanmiddag bezig geweest om reis Mexico te boeken. Is gelukt, maar zal wel alleen richting Cancun gaan. Minder leuk, maar ach. Komt vast goed.
Probeer een Facebook aan te maken. Schijnt gelukt ( foto niet, maar dat komt ook vast een keer goed), want ik ben al wel geaccepteerd door Marcia.
Omdat ik jullie pas zal zien in Cancun, lijkt het me leuk om erbij te zijn als jullie een ontmoeting hebben voor vertrek.

tot ziens, Mieke
16-04-2016 - 23:25 uur
Hallo Sylvia,

Welkom bij de groep. Vwb de Facebook groep moet je even contact opnemen met Marcia. Zij beheert de groep. Daar deze besloten is kun je die niet zomaar vinden. Gewoon even een klik op het mailsymbool naast Marcia's naam.

Richard.
RE: Sylvia
16-04-2016 - 22:49 uur
Hallo Allemaal,

Mijn boeking is nu definitief. Ik heb tevens de verlenging geboekt.
Ik las over een Facebookpagina, maar kan deze niet vinden. Kan iemand mij de naam van de groep geven? Dan kan ik mijzelf aanmelden.
Ik heb er zin in.

Groeten Sylvia
11-04-2016 - 14:02 uur
Hallo Marcel,

We zijn al bezig met het plannen van een pre-meet. Alle info daarover te vinden op de Facebook groep.

Richard.
RE: Marcel
11-04-2016 - 12:20 uur
Hallo allemaal,
De teller staat inmiddels op 20! Wilde deze reis graag met verlenging maar dat werd een kostbare zaak. Vandaag definief bericht gekregen dat het door gaat. Dit is mijn 5e Fox-reis. Zag dat er ook een FB-groep is en heb gelijk maar een verzoek verzonden. Is er al iets gepland voor een kennismaking voor we vertrekken ? Heb er zin. Groeten, Marcel
RE: Agnes
22-03-2016 - 19:56 uur
Hoi allemaal,

Ik heb eindelijk goedkeuring van mijn werk dus heb vandaag de optie omgezet in een definitieve boeking, het is nog even wachten op de bevestiging maar als het goed is ben ik er dus ook bij. Heb er heel veel zin in!

Groetjes, Agnes

RE: Martha
18-03-2016 - 12:53 uur
Hallo allemaal, ik ga ook mee en heb ook de strandverlenging geboekt. Dit wordt mijn 2e Fox reis (vorig jaar VS gedaan, goed bevallen). Kan ik ook toegevoegd worden aan de fb groep? Heb een verzoekje gestuurd. Groetjes :)
RE: Lotte
16-03-2016 - 21:14 uur
Hahah oeps! Typfoutje. Maar eigenlijk weet je dat nog niet Martijn ;) misschien ben ik wel echt de engste 🙈.
15-03-2016 - 22:13 uur
Nou Lotte,

Zo eng ben je denk ik niet ;-)

Lijkt er op dat fox wat achterstallig administratiewerk heeft afgewerkt. Ineens 6 deelnemers meer erbij.
Leuk dat de groep nu echt een groep wordt.

Nog een 130 dagen vanaf vandaag (dankzij wendy) en het plezier kan voor ons beginnen.
Afgelopen zaterdag heb ik al enkele van de groep ontmoet bij het Fox Theater in Hoofddorp wat zeker leuk was.

Is er ook nog intersesse om voor aanvang van de reis al een keer ter kennismaking wat af te spreken samen? Laat het even weten.

Groetjes, Martijn ( die van 37 :p )
RE: Kim
15-03-2016 - 22:10 uur
Hey!

Bij mij is het ook zonder verlenging te doen...

Groetjes
15-03-2016 - 22:09 uur
Hoi Agnes,

Ik heb ook geen verlenging aangevraagd ivm werk ;) hoop dat ik ook niet de engste ben ☺️

Groetjes Lotte
RE: Agnes
15-03-2016 - 22:05 uur
Hoi!

Ik heb inmiddels een optie op deze reis genomen. Er zijn inderdaad nog maar een paar plekken beschikbaar, bij 20 aanmeldingen kun je de reis alleen nog op aanvraag boeken. Hopelijk lukt het me e.e.a. op mijn werk rond te krijgen en dan ben ik er ook bij in juli. Volgens mij hebben de meesten een verlenging geboekt, maar dat ben ik niet van plan. Ik ben dus wel benieuwd of er toch meer mensen zijn die geen verlenging doen? Wel zo gezellig voor de terugreis☺....

Groetjes en hopelijk tot juli!

Agnes

12-03-2016 - 16:14 uur
Hoi hoi,

Vanochtend ook de reis van 23-7 geboekt:-D gelukkig! Ik was een van de laatste. Voor mij is het de eerste keer via fox reizen, dus ben erg benieuwd! Ik wil graag deelnemen aan de Facebook pagina, kan ik mij als deelnemer toevoegen? Helaas kan ik 12 maart niet. Hoop dat er voor de reis nog een keer een meet en great wordt gepland. Ik heb erg veel zin in!
06-03-2016 - 23:40 uur
Hallo Allemaal,

Heb de knoop net doorgehakt en heb de reis geboekt. Ook met verlenging in Mexico. Lekker relaxen aan het einde van de reis lijkt me wel lekker.

Richard (49).
RE: Kim
06-03-2016 - 20:04 uur
Hey!
Super idee, die facebookpagina... ik heb hem al snel eventjes willen opzoeken maar niet gevonden.

Groetjes Kim
RE: Marcia
06-03-2016 - 19:59 uur
Leuk, leuk, leuk!
Ook ik heb net geboekt! Uiteraard de bevestiging afwachten.
Heb geboekt met verlenging in Cancun, nog even heerlijk chillen.
En ook ik zal volgende week naar de Inspiratiedagen komen in Hoofddorp.
Misschien samen hapje eten daarna?
En ik heb een facebookpagina aangemaakt, zodat we daar ook wat kunnen neuzen en eventueel afspreken met elkaar. De groep heet Maya's 23-07-2016, hij is besloten, lukt het niet om hem te vinden mail me dan even via deze pagina.
Groetjes Marcia
RE: Joris
06-03-2016 - 19:50 uur
Hallo alleen,

Ik kan helaas niet naar de inspiratiedag (12 maart) maar dan wordt het zeker 23 july. Mss dat er mensen zijn die via een andere manier (social media) ook contact willen?

Mvg joris
RE: wendy
06-03-2016 - 19:44 uur
Ja en ook leuk om te lezen dat veel boekers hebben gekozen voor de verlenging in Mexico... :-)
06-03-2016 - 19:14 uur
En ik maar denken dat ik de enige heer zou zijn op deze reis,

Leuk dat de groep groter begint te worden.

Zijn er nog meer mensen die naar de reisinspiratiedagen gaan volgende week?
Eventueel kunnen we dan alvast ergens afspreken zodat we weten wie er in onze groep zit.

Groetjes
De andere Martijn ;-)
RE: martijn
05-03-2016 - 18:39 uur
Vanmiddag de boeking gedaan voor deze prachtige reis, met verlenging in Mexico. Ik heb er erg veel zin in.
RE: Joris
05-03-2016 - 17:14 uur
Ik heb vandaag ook deze reis geboekt met ook de verlenging in mexico. Dit wordt mijn 3de FOX reis en het bevalt me erg goed. Nu alleen nog afwachten en hopen dat er mss nog meerdere mensen deze mooie reis gaan boeken.

Mvg joris.
RE: peter
05-03-2016 - 17:10 uur
ik ga ook mee met deze reis,
heb ook de verlenging in Mexico er bij gedaan.
wel lekker ff een paar dagen relaxen.
Was al een paar keer in New York geweest. wel erg mooi daar, maar ook best prijzig.
dit wordt mijn 6 reis met fox. altijd goed bevallen
gr Peter
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven