Mexico

Mexico Singlereizen

17-daagse single groepsreis Raadsels van de Maya's

Vertrek: 06-05-2017

Gert
07-01-2017 - 11:54 uur
Hallo allemaal,

Zijn er nog meer mensen die deze reis hebben geboekt of willen gaan boeken?
Ik heb deze reis geboekt met verlenging.

Het duurt nog even, maar ik heb er al veel zin in.

Groetjes, Gert
Er zijn 22 reacties gevonden
Nu getoond reacties 1 t/m 22
RE: Mijke
05-04-2017 - 16:15 uur
Hi,

Helaas moet ik 15 april werken, dus een drankje van te voren gaat niet lukken. Maar we leren elkaar vast snel genoeg op de reis kennen. Veel plezier de 15e!

Groetjes, Mijke
RE: Jolanda
05-04-2017 - 14:39 uur
Hoi Monique en Mijke, leuk dat jullie ook mee gaan. We hebben op 15 april een ontmoeting geplant staan. Als jullie dit ook leuk vinden, meld je dan even aan bij de groepsapp. Jolanda
RE: Monique Millekamp
05-04-2017 - 12:24 uur
Ik kijk ook erg uit naar de vakantie. Voor mij de eerste keer alleen op reis, best spannend. Tot in mei. Groetjes Monique
RE: Mijke
02-04-2017 - 12:30 uur
Hoi Allemaal,

Ik heb vorige week nog snel deze reis geboekt, en vrijdag gehoord dat de aanvraag definitief is! Ik heb geboekt met de verlenging. Ben al vaker met Fox mee geweest en steeds een leuke vakantie gehad, dus ik heb er ook nu weer zin in. Nog maar 5 weken!

Groetjes, Mijke
RE: Marieke
24-03-2017 - 10:30 uur
Hoi

ik ga definitief mee met deze reis!!!

Groetjes Marieke
RE: Marieke
16-03-2017 - 18:36 uur
Hoi,

Ik heb deze reis ook geboekt. Hij staat nu nog op aanvraag, maar als het goed is, wordt komt dat helemaal goed (ze moeten alleen nog een bevestiging van het hotel van de verlenging krijgen, de rest was al akkoord). Dus ben benieuwd wanneer dit definitief gaat zijn.
Heb er in ieder geval veel zin. Het mag wat mij betreft al zover zijn.

Groeten Marieke
RE: Jenn
15-03-2017 - 22:21 uur
Hoi ilona.

Gezellig dat je mee gaat.
Je had mij een mailtje gestuurd dat je graag wilt toegevoegd worden aan de app. Maar je hebt geen telefoonnummer doorgegeven :)

RE: Ilona
15-03-2017 - 17:00 uur
Hallo allemaal,

In december heb ik deze reis zonder verlening geboekt. Ik heb 10 jaar geleden een groepreis met Fox gemaakt. Dit is mijn eerste singlereis. Ik vind het best een beetje spannend, maar heb er voornamelijk erg veel zin in!

Sowieso tot in mei
Groeten Ilona
24-02-2017 - 17:26 uur
Hoi allen,

Wij hebben een whatsapp groep, mocht je er nog niet bij zitten en het wel leuk zou vinden, mail me dan dan voeg ik je toe.
RE: Maikel
09-02-2017 - 22:41 uur
Hallo allemaal,

Mijn boeking is definitief sinds vandaag! Dus ik ga mee!

Gr Maikel
RE: Maurice
09-02-2017 - 19:30 uur
Hallo Allemaal,
Ik heb deze reis ook geboekt. Zonder verlenging. Het wordt mijn 5e reis met Fox.
RE: Liesje
05-02-2017 - 13:30 uur
Hey hey,
Ik heb de reis al even geboekt en kijk er ook al enorm naar uit! :-) Voor mij is het de 2e reis via Fox, maar de eerste keer via Nederland... ik woon nl in België :D een drankje vooraf zal voor mij dus misschien iets moeilijker worden, maar ben wel al benieuwd naar jullie :-)
Groetjes!
RE: Danny
30-01-2017 - 19:11 uur
Van het weekend ook de reis definitief met verlenging geboekt. Het lijkt me inderdaad een keer leuk om van te voren af te spreken en een drankje te doen. Ik heb er al veel zin in.
RE: Pascal
29-01-2017 - 19:58 uur
Hallo Allemaal,

Ik heb deze reis ook aangevraagd! Dit mijn eerste reis met Fox. Heb er zin in!

Groetjes, Pascal
29-01-2017 - 16:45 uur
Hoi allen,

Misschien is het leuk om een whatsapp groep te maken? Zodat we elkaar alvast wat kunnen leren kennen en een datum te prikken voor een kennismaking borrel van te voren. Ik wil de whatsappgroep wel aanmaken. Stuur je naam en nummer via de mail.
RE: Nina
27-01-2017 - 21:53 uur
Beste allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze reis heb geboekt. Ik wilde destijds een verlenging in New York. Maar, helaas was de bijkomende toeslag zodanig hoog dat ik heb besloten om het bij 17 dagen te houden. Ik kijk ontzettend uit naar mijn eerste reis met Fox en met jullie!

Liefs
RE: Gert
27-01-2017 - 19:19 uur
Hallo allemaal,

Goed om te lezen, dat er steeds meer mensen bijkomen op de reis.
Voor mij is het inmiddels m'n 8e reis met Fox.

Groetjes, Gert
RE: Maikel
27-01-2017 - 18:30 uur
Hallo allemaal,

Ik heb net de aanvraag ingediend dus hoop me snel toe te voegen aan jullie reisgezelschap!
ik heb ook met verlenging aangevraagd. zijn er al mensen eerder met fox geweest wordt voor mij de 5de reis.

gr Maikel
25-01-2017 - 22:21 uur
Hoi Danny,
Leuk dat je ook met deze reis mee wilt gaan. Al 9 personen hebben al geboekt zie ik. Ben benieuwd wie dat allemaal al zijn :)
RE: Danny
24-01-2017 - 20:27 uur
Hallo, ik sta op het punt deze reis ook te gaan boeken met verlenging. Even wachten op definitieve goedkeur op het werk. Leuk om via het forum alvast met medereizigers in contact te komen. Groet! Danny
08-01-2017 - 22:16 uur
Hoi Gert,

Had ook al een topic gemaakt voor 6 mei :) alleen 3017 als Jaartal haha dat duurt nog even😜. Ik ga ook eind deze week boeken. Denk dat het met verlenging wordt.

RE: Jolanda
07-01-2017 - 21:34 uur
Hoi Gert,

Ik wil deze reis volgende week op de vakantiebeurs boeken. Alleen dan zonder verlenging.

Lijkt me een erg mooie reis, heb er nu al zin in.

Jolanda
footer-vraaghetdefoxreisleider

Heeft u een praktische vraag over één van onze bestemmingen?

Vraag het de FOX reisleider
Terug naar boven